Očitno je sistem Couplertec še vedno v večini narobe interpretiran, vsaj z vidika principa delovanja.
Tu NE GRE za princip katodne zaščite, ki se uporablja predvem za polovila in podobne namene.
Če zelo poenostavimo princip delovanja Couplerteca, je to KAPACITIVNA zaščita (ponavljam, ne katodna), kjer imamo dva pola - negativen pol je železo, ki sestavlja konstrukcijo vozila (torej masa), pozitiven pol pa so ti. "Coupler-ji", ki so v osnovi izolirane bakrene ploščice (na kater je pripeljan plus oz. napetost, sestavljena iz enosmerne in izmenične komponente).
Vse kar je med tema dvema poloma (torej barva ali celo železov oksid - torej že ustvarjena rja) pa deluje kot dielektrik (izolator). Ta patentirana napetost na Couplerjih povzroči, da nastaja višek elektronov, ki se širijo po površini vozila. Za "zasičenost" z elektroni potem prepreči kemijsko vezavo železa in kisika (točne formule nisem vedel, zato sem spodaj prilepil sliko, ki to pojasnuje, je pa iz njihove spletne strani...).
Vsi ki to enačijo s katodno zaščito, si naj pogledajo opise delovanja na njihovi spletni strani ali pa kakšen youtube filmček...
LP