Stran 1 od 1
Peugeot 106_Rikverc prestava glasna
Objavljeno: Če sep 18, 2014 1:49 pm
Napisal/-a spioman
Zadnjih nekaj tisoč kilometrov postaja rikverc prestava na P106 (1.0 letnik 1997 33kw) čedalje bolj glasna.
Prestavljanje naprej gre normalno edino pri rikverc včasih pri večji hitrosti in daljši razdalji vrže ven iz prestave.
Kaj je lahko narobe z manjalnikom, da je tako glasen rikverc ?
Evo še posnetek spodaj, kako se to čuje...
Re: Peugeot 106_Rikverc prestava glasna
Objavljeno: Če sep 18, 2014 7:10 pm
Napisal/-a lancia hf
Da vrže iz prestave so krive vilice glede glasnosti pa pač zgleda more bit tako saj je na ženinem C2 ravno tako precej glasen rikverc pa je 6 let mlajši avto od tvojega
Re: Peugeot 106_Rikverc prestava glasna
Objavljeno: So sep 20, 2014 7:33 pm
Napisal/-a simonk
Preglej prestavne vzvode (šaltštange), pogost problem na 106, še posebej split-pin.
Pravilno dolij ali še bolje zamenjaj menjalniško olje, lahko da gre na suho.
Če bo še vedno ven metal potem leži problem v menjalniku. Bodisi obrabljena gred vzvratnega zobnika (nima ležaja ampak je na pušo), ali sinhron preko katerega je gnana vzvratna prestava (slednji ima zobovje še na zunanji strani), mislim da je pri Peugeot-u to sinhron za prvo in drugo prestavo, v sredinski legi pa poganja še vzvratno. Načeloma je lahko tudi upognjena ali obrabljena tamala vilica ki premika ploski zobnik... kdo ve.
Re: Peugeot 106_Rikverc prestava glasna
Objavljeno: So sep 20, 2014 8:16 pm
Napisal/-a Fan
Za vzvratno predstavo ni nikjer sinhrona!
Re: Peugeot 106_Rikverc prestava glasna
Objavljeno: Po sep 22, 2014 11:38 am
Napisal/-a simonk
Fan je napisal/-a:Za vzvratno predstavo ni nikjer sinhrona!
O tem je možno debatirati vendar avtorju teme ne bo rešilo problema.

Na sliki je potisni obroč (del sinhronskega sklopa) z zunanjim zobovjem za vzvratno prestavo (ostali tega nimajo). Dejansko navor vzvratne prestave gre preko sinhrona in če ima le-ta preveč zračnosti bi znalo povzročati težave, vendar takšen menjalnik bi delal probleme tudi v 1. in 2. oz odvisno od zasnove menjalnika.
Pustimo to, 90% je problem v obrabljenih palčkah, ki povezujejo prestavno ročico z menjalnikom. Verjetno vilice in zobnika ne potisne dovolj daleč in ne zaskoči, le delno prekrivanje zobovja pa povzroča glasen tek.