Stran 1 od 1

audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Ne sep 21, 2014 10:25 pm
Napisal/-a basha1230
Odločam se za nakup rabljenega audi a4 2.0 tdi in zanima me ali ga je varno kupiti če ima prevoženih več kot 150.000km
v naprej hvala za odgovore ;)

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Ne sep 21, 2014 10:37 pm
Napisal/-a gasolinedream
Odvisno od letnika. Novejši so relativno OK, starejši pa majo kak problem, dva, tri..

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Ne sep 21, 2014 10:40 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ko se bo šlo pogledati/kupiti vozilo, s seboj vzemite mehanika/mojstra/popoldanca s testerjem...............

Lep pozdrav

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Ne sep 21, 2014 10:59 pm
Napisal/-a basha1230
trenutno gledam letnike 2005/06 .. upam da se pri 171.000km še splača, ne mislim ga menjat že čez 2 leti

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Ne sep 21, 2014 11:18 pm
Napisal/-a esem
Si preletel temo "Nategatorji"? Res misliš, da je s takim avtom (dizlom) delal manj kot 20.000 km na leto? (Hint - če je uvožen, ima vsaj 2x toliko km, lahko celo 3-4x) Poznaš zgodovino avta ali vsaj kupuješ v solidni firmi (ki jih praktično ni!) ali od (zares) privatne osebe?

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Ne sep 21, 2014 11:37 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Kot prvo so 2.0 TDI-ji teh letnikov problematični (CR, se pravi 2008>, so sicer odlični), kot drugo upam da se zavedaš, da so skoraj vsi ti avti uvoženi z zelo vprašljivo zgodovino in najmanj enkrat prevrtenimi kilometri, najverjetneje pa vsaj dvakrat, ker jih večino (spet) prodajajo švercerji...

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Ne sep 21, 2014 11:41 pm
Napisal/-a basha1230
Vem da folk nateguje kupce, zato bom hotel da se avto priklopi na računalnik preden se zaletim v nakup.. me pa vseeno zanima vsaj približno, pri kateri kilometrini se ponavadi začnejo kakšni večji problemi pri tem modelu.. :?:

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Po sep 22, 2014 7:21 am
Napisal/-a radar
glede na letnik, ki ga omenjaš, teoretično, od 0 km ko ga boš kupil.
to so problematični motorji in raje izberi kaj drugega oziroma maljšega (CR motorji) ali pa raje išči 1.9 tdi.
izogibaj se pa švercarjev.
lp

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Po sep 22, 2014 8:50 am
Napisal/-a Daedalus
basha1230 je napisal/-a:Vem da folk nateguje kupce, zato bom hotel da se avto priklopi na računalnik preden se zaletim v nakup.. me pa vseeno zanima vsaj približno, pri kateri kilometrini se ponavadi začnejo kakšni večji problemi pri tem modelu.. :?:


V 99% primerih to ne bo pomagalo oz. ne bo razkrilo ničesar v povezavi z realnimi kilometri, žal.

Raje kot da se obremenjuješ pri kateri kilometrini se začnejo problemi (kar je res DIVJE ugibanje, ker imaš na trgu večino avtomobilov z 200k km ali manj na števcu, realnimi pa 300k km+++!!!, kar pomeni, da jih 10 reče, da grejo šobe po 250 k km, to v realnosti lahko pomeni 250, 350, 400, 500, 600k km...itd.), se obremenjuj s tem, kje boš dobil dobro ohranjenega, vzdrževanega in z realnimi kilometri ter preverjeno zgodovino. Slovensko poreklo, po možnosti fizični prodajalec, potrjena servisna IN vsi računi (katerih verodostojnost lahko tudi preveriš, načeloma...). Tester definitivno mora bit priklopljen, ampak z njim le ugotoviš trenutno stanje avtomobila kar se tiče delovanja motorja in elektronike.
Preveri obrabljenost pedalov, ročice menjalnika, volana, sedežev. Pri 100-200k km bi morala biti obrabljenost minimalna.

Šanse, da tak avto dobiš hitro, so minimalne. In tisti, ki pridejo na avto.net (če jih ne pohopsajo kakšni znanci/prijatelji/žlahta) so tudi takoj prodani.

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Po sep 22, 2014 9:19 am
Napisal/-a ojnica
A ni to tist motor ko so vztrajnike menjal pa glave pokale.

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Po sep 22, 2014 1:20 pm
Napisal/-a mardy
Če se motim, me naj nekdo popravi...

"Neproblematične" bi naj bile 110KM mašine, 140KM so v osnovi iste, a tovarniško čipane, in material ne zdrži, pa še to če je bil izdelana pred 08' letom. Če že kupuješ letnike prej, se pozanimaj če so bile šobe menjane itd. Nasploh pa nasvet -> izogibaj se 2.0 teh letnikov, vzami 1.9 ki je že preizkušen, pa še to pazi na poznejše letnike in oznake motorjev, eni so imeli nagnjenja k strojelomu zaradi banalne VAG šparovne politike.

Osebno bi se izognil takemu avtu.... lahko je jama brez dna :)

....prelistaj samo zadnjih 15-20 listov teme "Nategatorji" :evil:

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Po sep 22, 2014 2:14 pm
Napisal/-a RedBaron
mardy je napisal/-a:Če se motim, me naj nekdo popravi...

"Neproblematične" bi naj bile 110KM mašine, 140KM so v osnovi iste, a tovarniško čipane, in material ne zdrži, pa še to če je bil izdelana pred 08' letom. Če že kupuješ letnike prej, se pozanimaj če so bile šobe menjane itd. Nasploh pa nasvet -> izogibaj se 2.0 teh letnikov, vzami 1.9 ki je že preizkušen, pa še to pazi na poznejše letnike in oznake motorjev, eni so imeli nagnjenja k strojelomu zaradi banalne VAG šparovne politike.

Osebno bi se izognil takemu avtu.... lahko je jama brez dna :)

....prelistaj samo zadnjih 15-20 listov teme "Nategatorji" :evil:



2.0 TDI 110 KM ni bilo PD, ampak je samo CR, tako da "problematične" so samo 140 KM PD, pa še to ne vse.

140KM ni tovarniško čipan (ne vem od kje ti ta podatek), kvečjemu je 110 KM tovarniško dečipan, ker je naprej bil na trgu 140 KM, šele potem so ponudili 110 KM verzijo.

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Po sep 22, 2014 2:37 pm
Napisal/-a ~toMmy~
RedBaron je napisal/-a:
mardy je napisal/-a:Če se motim, me naj nekdo popravi...

"Neproblematične" bi naj bile 110KM mašine, 140KM so v osnovi iste, a tovarniško čipane, in material ne zdrži, pa še to če je bil izdelana pred 08' letom. Če že kupuješ letnike prej, se pozanimaj če so bile šobe menjane itd. Nasploh pa nasvet -> izogibaj se 2.0 teh letnikov, vzami 1.9 ki je že preizkušen, pa še to pazi na poznejše letnike in oznake motorjev, eni so imeli nagnjenja k strojelomu zaradi banalne VAG šparovne politike.

Osebno bi se izognil takemu avtu.... lahko je jama brez dna :)

....prelistaj samo zadnjih 15-20 listov teme "Nategatorji" :evil:



2.0 TDI 110 KM ni bilo PD, ampak je samo CR, tako da "problematične" so samo 140 KM PD, pa še to ne vse.

140KM ni tovarniško čipan (ne vem od kje ti ta podatek), kvečjemu je 110 KM tovarniško dečipan, ker je naprej bil na trgu 140 KM, šele potem so ponudili 110 KM verzijo.


Nekako tako je, ja, večja razlika je baje le v menjalnikih.

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Po sep 22, 2014 4:18 pm
Napisal/-a mardy
Sem zato napisal, da naj me nekdo popravi če se motim ;)

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Po sep 22, 2014 8:29 pm
Napisal/-a ojnica
Kar se tiče kilometrov ti vsak električar, ki ima tester tist boljši poljubno nastavi kilometre, tvoja domača naloga je dokazat te kilometre, prvo pokličeš servis, kjer je bil serviseran.

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Po sep 22, 2014 11:21 pm
Napisal/-a dekA3
RedBaron je napisal/-a:

2.0 TDI 110 KM ni bilo PD, ampak je samo CR, tako da "problematične" so samo 140 KM PD, pa še to ne vse.



Tudi 170 KM PD varianta (l.2006), me je pustila na cesti, če se prav spomnem pri cca 140 tkm, brez predhodnih znakov. Razlog - šobe.

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: To sep 23, 2014 11:24 am
Napisal/-a gusti85
basha1230 je napisal/-a:Odločam se za nakup rabljenega audi a4 2.0 tdi in zanima me ali ga je varno kupiti če ima prevoženih več kot 150.000km
v naprej hvala za odgovore ;)


Po mojem mnenju, glede na stanje na našem trgu rabljenih vozil, pri nas ne boš dobil avta tega ranga z realnimi kilometri, redno servisiranega, 1. lastnik itd. Švercerji obljubljajo marsikaj, realnost je pa bolj žalostna.

Predlagam, da si na mobile.de ali podobnem nemškem portalu izbereš vsaj 3 vozila, ki ti odgovarjajo, jih greš pogledat in potem izbereš enega. Verjetnost, da boš nategnjen je precej nižja kot v sloveniji. Na BMW forumu je opisan postopek uvoza ... ni težko, samo prave papirje rabiš.

No in če si že pregledal kaj mobile.de si opazil, da so takšni avti vsaj enako dragi, če ne še dražji kot pri nas! In kje se potem skriva zaslužek naših švercerjev? V vrtenju kilometrov seveda. Tak audi z 400.000km, vožen po nemških avtocestah je na prvi pogled enako dobro ohranjen, kot slovenski z 150k km. Samo zbijejo mu kilometre in ga prodajajo kot suho zlato. Naivnežev je pa povsod dovolj, zato posel lepo teče.

Re: audi a4 2.0 tdi vzdržljivost motorja

Objavljeno: Sr sep 24, 2014 9:08 am
Napisal/-a Daedalus
gusti85 je napisal/-a:
basha1230 je napisal/-a:Odločam se za nakup rabljenega audi a4 2.0 tdi in zanima me ali ga je varno kupiti če ima prevoženih več kot 150.000km
v naprej hvala za odgovore ;)


Po mojem mnenju, glede na stanje na našem trgu rabljenih vozil, pri nas ne boš dobil avta tega ranga z realnimi kilometri, redno servisiranega, 1. lastnik itd. Švercerji obljubljajo marsikaj, realnost je pa bolj žalostna.


No, treba je bit realen: takšni avti obstajajo in se tudi prodajajo, ampak prodajajo se ZELO redko in še takrat gredo hitreje kot so na avto.net prišli. Švercerje pustimo pri miru, čim je sum, da je oseba švercer, se obrneš in greš. Preveriti, ali je lastnik res 1. ali ne (+če je SLO proeklo), pa se da. In če to štima in ima človek tudi račune servisov, je že kar precej narejenega.

No in če si že pregledal kaj mobile.de si opazil, da so takšni avti vsaj enako dragi, če ne še dražji kot pri nas! In kje se potem skriva zaslužek naših švercerjev? V vrtenju kilometrov seveda. Tak audi z 400.000km, vožen po nemških avtocestah je na prvi pogled enako dobro ohranjen, kot slovenski z 150k km. Samo zbijejo mu kilometre in ga prodajajo kot suho zlato. Naivnežev je pa povsod dovolj, zato posel lepo teče.


Točno tako. In Nemcem (in Francozem, Italjanom itd.) to čist lepo paše, ker se znebijo avtomobilov z veliko kilometri. Bi znalo bit da tudi zaradi tega še ni nekega pametnega napredka na področju pregona švercerjev, ki vrtijo kilometre - s strani EU. Ker to je zadeva, ki MORA biti dirigirana s strani EU, ker kaj nam pomaga, če imamo npr. v Sloveniji predvideno kazen za take goljufe, a jim zaradi "pomanjkanja dokazov" (ker je avto uvožen in država, s kjer je bil uvožen, nima teh dokazov) ne moremo nič. Dokler EU ne uvede obvezne evidence kilometrov pri servisiranju, ki je dostopna na prav vsakem pooblaščenem servisu in so oni primorani te podatke posredovati naprej, ne bo nič. Pa še takrat teoretično obstaja možnost, da se kilometre vrti med servisi. Je pa to precej manj verjetno.

Nenazadnje pa mislim, da bi proizvajalci že ZDAVNAJ lahko software toliko prilagodili, da bi se vsaka sprememba kilometrov lahko zaznala. Ampak tudi njim to ni v interesu, ker bi imeli precej več težav (predvsem pri višjih cenovnih razredih) z odsluženimi avtomobili (ziher bi se kdo nad tem začel pritoževat in kako je ta sistem, da se avto po 5 letih zavrže in kupi novega, totalno skregan z logiko trajnostnega razvoja).