Pozdravljeni po dveh letih =D
Ja po zamenjani eks. posodi ni bilo več nobenih težav...avto sem tri tedne nazaj prodal
. Lahko povem samo to, da je tip, ki ga je kupil od mene takšno Thesis iskal 5 let in tudi glihal ni. KLiče me naslednji dan, da bolše ne bi mogu kupit. V dveh letih sem izgubil praktično drobiž(z vsemi popravili vštetimi). Popravljal se je potrošni material, ker je letnik 03' in to je to. No in novi lastnik ga je kupil ravno zato, ker je motor res lepo predel in verjetno je imel realnih 150k aja pa pozabil sem povedati, da je bil avto na plin predelan. Dobro pustimo zmoto čareta, da voda teče v cilindre in prežrto tesnilo(ta motor bo delal še doooooolgo), itd., moral bi vedeti prej, da je zato na FBju Lancia Thesis Italia, kjer ljudje vedo praktično čisto vse o temu avtomobilu. Saj menja so deljena, eni so za Fau ve, drugi citroen, itd., samo poglejte si video, kako so izdelovali te Bussove V6 motorje...
Povem lahko samo to, da je ta avto še za današnje cajte vesoljska ladja, udobna bolj od nove S klase, in z ogromno karakterja, kar današnjim avtomobilov manjka. Lahko bi našteval pluse v nedogled...vožnja pri 200 kot v dnevni sobi...prej sem bil bolj za nemške znamke, zdaj me sploh ne zanimajo...vse to za praktično nekaj čez 4k €. Aja pa še sosedje so bli fovš, ker so mislili, da je nek Bentley... Ko začneš raziskovati Thesis se zgodba ne konča, od tega, da so se oblikovalci skozi Muzej Lancie spehodili 100x, da so zarisali samo sprednji del, ki naj bi ponazarjal zgodovino Lancie, brezveze...res avto na nivoju lahko rečem s čisto vestjo. Popravila so pa na ravni povprečnih stroškov avtomobila...sicer se pa vsi Thesisti tudi zelo dobro znajdejo in še ceneje pridejo skozi. Kaj naj rečem, naslednja bo zagotovo Centenario izvedba s 100k km črna z rdečim usnjem in bo samo za "ob nedeljah".