Stran 1 od 1
Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 9:04 am
Napisal/-a HONDAsek
Pozdravljeni imam sledečo težavo. Gre se za vozilo Audi A4 1,8T, problem je sledeč; vozilo se je čipiralo na okoli 220HP, vse lepo in prav, vozilo gre super oz. je šlo normalno do dneva, ko se je prižgala lučka za motor, priklopimo na tester, tester vrže napako pokvarjena prva kisikova sonda, vredu se zamenja, se vozim kaki mesec, nakar mi na avtocesti kar naenkrat zmanjka moči - prav nikamor več avta, ustavim na odstavnem, lučka za motor seveda gori - vleka, in me odpeljejo, na servisu rečejo da je hin druga sonda na katalizatorju in katalizator, se vse to dvoje zamenja, lučke za motor več ni.
Sedaj pa problem, da je vse delovalo OK nekje dober teden, nakar se mi je ponovno prižgala lučka za motor napaka katero tester pokaže je spet P0420 (catalyst), se pravi spet hin katalizator ali kako

je pa res, da občasno zelo smrdi iz katalizatorja...
Kaj mi predlagate

odstanit katalizator, blendirat sondo,... ker počasi se mi bo zmešalo, ker avto ne gre nikamor (mnogo manj kot pred čipiranjem, pa skoraj vsak 100HP avto me prehiti

, da se o porabi in vsemu skupaj ne menimo... ), ker je v servis načinu, no naj še samo to dodam, če se napaka izbriše, je kak dan, dva OK, nato pa spet se prižge lučke in seveda ista napaka.
Hvala za pomoč

Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 10:03 am
Napisal/-a sašo5
kilometri....
čipal je.....
oznaka motorja....
kaj je še menjajo, ker iz 150 niti pod razno z original turbino ne dobimi več kot 190KM....
Pobriši vse napake, naloži original mapo in pelji, nato se bo videlo.....
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 11:19 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Ali se je samo priklopilo tester, gledalo napake in čakalo čudež ................................ ali je kdo spremljal parametre delovanja in se šele nato odločal o servisiranju/menjavi/popravilu? Ali se je pred menjavo kisikovo sondo izmerilo, mogoče pa je pravilno delovala, vendar s samim motorjem nekaj ne štima. Kako so delani servisi ( olje, čistilci, LMM, dušilna loputa............................... )? Veliko lažje bo sklepati, če podate malo več podatkov.
Lep pozdrav
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 12:21 pm
Napisal/-a HONDAsek
sašo5 je napisal/-a:kilometri....
čipal je.....
oznaka motorja....
kaj je še menjajo, ker iz 150 niti pod razno z original turbino ne dobimi več kot 190KM....
Pobriši vse napake, naloži original mapo in pelji, nato se bo videlo.....
Kilometrov je malo manj kot 190.000, nevem točno, nimam avta pri sebi. Čipano je bilo pa iz 163 na slabih 220HP, kot sem dejal, kdo je to delal, pa nebi vedel.
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 12:30 pm
Napisal/-a HONDAsek
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Ali se je samo priklopilo tester, gledalo napake in čakalo čudež ................................ ali je kdo spremljal parametre delovanja in se šele nato odločal o servisiranju/menjavi/popravilu? Ali se je pred menjavo kisikovo sondo izmerilo, mogoče pa je pravilno delovala, vendar s samim motorjem nekaj ne štima. Kako so delani servisi ( olje, čistilci, LMM, dušilna loputa............................... )? Veliko lažje bo sklepati, če podate malo več podatkov.
Lep pozdrav
Kot sem dejal, se je priklopilo na tester, vozilo z njim okoli, takrat je v vseh pogledih napaka nekje okoli katalizatorja ker tam odstopajo parametri. Ko se je samo izbrisala napaka se je že ob prvem polnem plinu prižgala CEL lučka in avta v servis mode, ob zadnjem brisanju napake, pa se je ugasnila in je šel avto dva dni normalno, si ga lahko priganjal normalno, nato pa v nedeljo vžgem avto, pa se je prižgala ponovno. Vem da to ni rešitev samo brisanje napake, ampak sem imel priložnost ga ponovno priklopit, da vidim, če še kaj drugega izpiše kot to, se tudi peljal z računanikom, posnel parametre, odstopanje sonda in katalizator, zato sem tudi takrat pobrisal napako.
Naj še dodam to, da je EGR ventil odklopljen, pa mislim da je računalniško blokiran, da zaradi tega nebi smela se prižigati CEL lučka. Možno da bi EGR nagaja
Servisi so delani redno, zadnji je bil pred 3000KM narejen, vendar ta napaka se mi pojavlja že nekaj časa, ampak sem se ji odločil sedaj priti do dna!
LP
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 12:44 pm
Napisal/-a Fan
HONDAsek je napisal/-a:
Servisi so delani redno, zadnji je bil pred 3000KM narejen, vendar ta napaka se mi pojavlja že nekaj časa, ampak sem se ji odločil sedaj priti do dna!
LP
Pozdravljeni
Kaj je mišljeno pod redno, olje + oljni čistilec, ali tudi kaj drugega? Koliko km je od menjave zračnega čistilca, čiščenja dušilne lopute ( kalibracuja ) in koliko je star LMM ( znajo na dve leti nagajat ).
Lep pozdrav
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 12:59 pm
Napisal/-a HONDAsek
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Kaj je mišljeno pod redno, olje + oljni čistilec, ali tudi kaj drugega? Koliko km je od menjave zračnega čistilca, čiščenja dušilne lopute ( kalibracuja ) in koliko je star LMM ( znajo na dve leti nagajat ).
Lep pozdrav
Olje + VSI filtri (oljni, kabinski, zračni, bencinski), LMM mislim da je še prvi, vsaj odkar ga imam jaz v lasti, se ni menjal, prav tako dušilna ni bila dotaknjena v moji lasti še. Torej mi predlagate da LMM menjam, pa dušilno sčistimo

Nima računalnik da bi napisal napako za LMM in to, vprašam pač, ker me zanima...
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 1:07 pm
Napisal/-a HONDAsek
Še to, kak naj preverim pravilno delovanje sonde

pa LMM, da nebom kupoval nekaj, nato pa to ni krivo

Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 1:34 pm
Napisal/-a abbe
čip je sigurno krivec za odpoved katalizatorja..(v kolikor je ta res odpovedal)
kar se pa sond tiče je pa brezveze kar kol govort,ker si povedal premalo podatkov in se tko ne da pomagat.
moraš povedat točno kero napako tester vn vrže.
za sondo lah izpiše vsaj 10 napak. pa ponavadi ni nikoli sonda kriva ampak vse drugo,slabe sveče,zabasan filter za gorivo,zabasan filter za zrak,fouš luft,luknja v izpuho pred sondo...počeno tesnilo izpuha pred sondo...
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 2:22 pm
Napisal/-a HONDAsek
abbe je napisal/-a:čip je sigurno krivec za odpoved katalizatorja..(v kolikor je ta res odpovedal)
kar se pa sond tiče je pa brezveze kar kol govort,ker si povedal premalo podatkov in se tko ne da pomagat.
moraš povedat točno kero napako tester vn vrže.
za sondo lah izpiše vsaj 10 napak. pa ponavadi ni nikoli sonda kriva ampak vse drugo,slabe sveče,zabasan filter za gorivo,zabasan filter za zrak,fouš luft,luknja v izpuho pred sondo...počeno tesnilo izpuha pred sondo...
Izpiše izključno napako P0420 in nič drugega, grem pa sedaj po avto, ga bom priklopil na tester ponovno, pa prilepim sliko zvečer, pa bom še pogledal spotoma kateri tip motorja imam, spremljal koliko mi napolni turbina, ipd.
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 2:45 pm
Napisal/-a abbe
pojdi do nekoga ki ima vcds ali pa en bol ornk tester pa bo še kj druzga napisalo zravn..
nemoreš vidt kok ti polni turbo ker nimaš senzorja za tlak na motorju.
rej malo spremljaj kaj kakšno napetost kaže sonda za katalizatorjem...
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 3:27 pm
Napisal/-a Fan
X2
Napaka P0420 je lahko:
- HO2S2 ni v mejah normale ( kot je že omenil @abbe je lahko veliko faktorjev )
- karkoli na ožičenju ( slab stik, konektor, počena/poškodovana žica .................. )
Predvidevam da imate tip motorja BFB
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 4:39 pm
Napisal/-a pocesnkII
jaz bi prej rekel da čip ni dobr narejen in avto zaliva, posledično pa je ''pretopilo''' kataizator, napako sonde pa vrže vn ker so lahko vrednosti izven dosega sonde.
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 7:49 pm
Napisal/-a HONDAsek
Motor je BFB, kot je Fan napisal. Max boost je bil malo manj kot 13psi, ko se je napaka izbrisala. Z prižgano lučko je bil manj kot 10psi, vseeno kateri prestavi, me je pa zmotil podatek, da MAF v tretji, četrti, peti, šesti se ne spremeni skoraj nič, v prvi in drugi pa skoči nekaj čez 100g/s. Sondine vrednosti so nekje do 1V med delovanjem, CO2 kateri gre skozi je normalen (enak tovarniškim podatkom), pa še nekaj mi je zanimivo, zakaj ob pritisku stopalke za plin do konca (polni plin), mi je vedno izpisalo da je na poziciji 86,7%...
Sedaj sem se odločil, da bom nekje probal poizkati enak računalnik in ga probal zamenjati, nato se peljal z avtom z tistim računalnikom pa da vidim, če bo kaj boljše - če je res razlog mapa. Ga ima kdo za posodit za kakih pol urce/urco

Ve kdo če bi lahko dal 170HP, samo za probo, da vidim kak se bo avto obnašal, ker nebi zdaj šel nekaj popravlat/menjavat, nakoncu pa spet nebo to krivo.
Ali kaj mi sedaj vi predlagate

LP
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: To okt 21, 2014 8:31 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Osebno se bi oglasil pri kakšni priznani firmi "tunerjev" ali pri kakem diagnostiku, da se najprej locira okvara ........................ šele potem bi razmišljal o popravilu. Kakšna menjava delov na pamet .................. lahko udari po žepu - napaka pa ostane.
Menjava ECUjev kar povprek, ne bo obrodilo sadov................
Lep pozdrav
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: Sr okt 22, 2014 5:51 am
Napisal/-a pocesnkII
HONDAsek je napisal/-a:Motor je BFB, kot je Fan napisal. Max boost je bil malo manj kot 13psi, ko se je napaka izbrisala. Z prižgano lučko je bil manj kot 10psi, vseeno kateri prestavi, me je pa zmotil podatek, da MAF v tretji, četrti, peti, šesti se ne spremeni skoraj nič, v prvi in drugi pa skoči nekaj čez 100g/s. Sondine vrednosti so nekje do 1V med delovanjem, CO2 kateri gre skozi je normalen (enak tovarniškim podatkom), pa še nekaj mi je zanimivo, zakaj ob pritisku stopalke za plin do konca (polni plin), mi je vedno izpisalo da je na poziciji 86,7%...
Sedaj sem se odločil, da bom nekje probal poizkati enak računalnik in ga probal zamenjati, nato se peljal z avtom z tistim računalnikom pa da vidim, če bo kaj boljše - če je res razlog mapa. Ga ima kdo za posodit za kakih pol urce/urco

Ve kdo če bi lahko dal 170HP, samo za probo, da vidim kak se bo avto obnašal, ker nebi zdaj šel nekaj popravlat/menjavat, nakoncu pa spet nebo to krivo.
Ali kaj mi sedaj vi predlagate

LP
zakaj pa negreš k temu tunerju ki ti je to ''navijal'', pa ti naj da nazaj tvojo original mapo. če jo nima se naj znajde kakor ve in zna!, če boš menju ecu, te bo koda ključa zezalo, boš mogu še to prestavit

Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: Sr okt 22, 2014 9:09 am
Napisal/-a hippo
Original mape ima RSR, tako da tudi če jo nima jo lahko tam gor naloži.
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: Sr okt 22, 2014 10:06 am
Napisal/-a robek85
Od kje pa dobivate podatke o kodah. Uporabljate 'torque' aplikacijo ali vag com?
Če imate vag com poglejte blok 032 (fuel trim) v measuring block pa napišite kakšne vrednosti vam kaže.
Za ta motor z serijskim downpipom težko dosežeš te konje (oz. rata kakšna luknja v njem zaradi pregrevanja), tako da preverite kaj vse je še bilo menjano.
Zakaj je egr (aka combi valve) blindiran? SAI sistem je še na avtu ali je odstranjen?
LP, Robert
Re: Audi A4 1,8T lučka za motor
Objavljeno: Sr okt 22, 2014 12:22 pm
Napisal/-a HONDAsek
Ta "tuner" mene nebo videl. Sedaj bom šel verjetno - takoj ko bom imel čas k RSR, kajti avto je quattro in mislim da erc nima 4x4 valjev, pa mi ga naj da on na valje, pa priklopi, pa da vidimo kaj bo on rekel, kajti ta mapa je bila (po besedah prejšnjega lastnika avta, ko je že imel te težave), narejena pri RSR, nato temu posredovana, jo je samo naložil in gremo - NO GO!!
Ker sami več nimamo idej, mi pa najeda, da avto prak NE GRE nikamor in vse kaže, da je sofwarska napaka, vsaj meni se tako zdi, glede nato, da je bil servis in vsi fitri, svečke in vse zamenjano pred par tisoč KM, pa je delalo prej enako.
LP