Stran 1 od 4
Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: So nov 22, 2014 8:46 pm
Napisal/-a Jonathan.S.Archer
Volvo C 70 2.3 T5 l 1998 244.500 km.
OK mogoče sem sam storil neumnost ampak stvar je sledeča.
Pri menjavi določenih delov v motornem predelu sem za določen čas več kot 48h imel odklopljen akumulator. Po Menjavi materiala sem akumulator preklopil ampak avto je verglal brez, da bi vžgal. Nove svečke, novi vžigalni kabli. Ampak iskrice na svečki ni bencin pumpa deluje ker so svečke mokre.
Torej ali se je storilo sledeče zaradi tovarniškega avto alarma se je zablokiral zagon motorja?
Oziroma je po nerodnem crknila cinšpula? Ali pa najslabša opcija, da je crknil računalnik?
Kakor koli poizkusil sem z opcijo, da akumulator preklopiš tako, da je ključ na položaju II v ključavnici torej kontakt pred zagonom pa nič- poizkusil sem z namernim vklopom alarma ter nato deaktivacijo z daljinskim ključem pa avto spet ne vžge.
Ali se je avtomobil zakodiral na kak način pa ima kje kak gumb za resetiranje oziroma način, ki mi ni znan?
Slike oziroma dodatne informacije na moji FB strani.
https://www.facebook.com/jonathan.arche ... 109&type=3Hvala za bilo kakšne informacije.
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: So nov 22, 2014 10:11 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Se mogoče lahko pove, katere določene dele ste menjavali, da je bilo potrebno izklopiti vir energije ( akumulator )??
Je kakšna opcija priklopa na tester?
Lep pozdrav
PS
Prijateljski nasvet, ne priklapljajte akumulatorja, če je kontakt prižgan, sicer boste imeli več škode, kot koristi!!
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: So nov 22, 2014 10:24 pm
Napisal/-a AssKicker
Priklopi ga na tester. Če se prav spomnim, ima neko posebno vtičnico pri sredinskem naslonjalu? Drugače je pa slovenija kar majhna, tega sem kakšno leto nazaj hotel kupiti, ampak me je avtomatik odvrnil od nakupa..

Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Ne nov 23, 2014 2:05 am
Napisal/-a Jonathan.S.Archer
Priklop na tester. Hm poznati nekoga, ki ima tester. Do pred kratkim smo na Celjsko, Savinjskem koncu imeli pooblaščeni prodajno servisni center Volvo vozil v Levcu, ki pa se je, če se ne motim zaprl. Ali opravljajo še servisne storitve mi ni znano slišal sem nekaj govoric ampak o tem se je potrebno prvo prepričati.
Prav tako imam informacije za enega od bivših uslužbencev, da opravlja določena dela na avtih. Dvomim, da ima tester v lasti. Jutri preverim, mogoče pozna nekoga.
Zadeva je sledeča v avto je potrebno vložiti še nekaj ljubezni. Po zadnji nočni vožnji hitrih in drznih sem moral popraviti cev, ki je povezana z pečko za gretje, ker je poknila poleg tega pa sem še v tretjem cilindru našel antifriz torej sem prepihal tesnilo na motorju. OK vse kar počnem z avtom se povrne starost obraba materiala. Ta avto imam izključno za užitek. Sedaj pa je problem v tem, da je potem, ko je iztekel antifriz nekaj vode, ki sem jo nalival pri iskanju luknje ostalo v sistemu hlajenja. Dolival sem antifrizov koncentrat, ampak je v sistemu dosti vode in, če stisnejo v kratkem nizke temperature je motor samo za na odpad. Ali ga naložit na vleko in odpeljat do mehanika. NE toliko denarja se ne splača vlagat, če ga usposobim za delovanje antifriz zamenjam sam v roku 20 minut ker ga lahko. Nato pa avto odpeljem do bližnjega mehanika na menjavo tesnila ter brušenje glave itd...
Torej še enkrat.
Po odklopu akumulatorja za več kot 48 h avto je pred tem normalno vžigal praktično iz prve! Nikoli verglal.
Po končanju del in preklopu akumulatorja po normalni poti ni avto dal nič od sebe. Truble-shoting.
- gorivo, - iskra na svečki itd... Menjava svečk ter kablov zaradi starosti ter dotrajanosti. NIČ. NI iskre.
Ali se je avto zaradi alarma ali kakšne druge specifične stvari zakodiral? Kakšna je rešitev za to?
Ali pa je verjetno problem v cinšpuli? Mogoče še kaj drugega? Čeprav dvomim?
Na začetku sem bil toliko presenečen, da sem probal z štart sprejem pa nič. Vem, da UAZ 469B, ki sem si ga lastil tudi, ko sem zalil motor po bredenju po reki je vžgal dokaj hitro po posredovanju štart spreja.
Ali obstaja opcija, da ima sesalni sistem kakšno loputo, ki se je po možnosti zataknila in avto ne dobi zraka? Ampak spet ni iskre na svečkah!!!
Torej glavni problem je to, da ni vira vžiga goriva.
Če je edina rešitev preklop na tester ter resetiranje. Potem jutri ne ostane nič drugega, da prerežem najnižjo cev hladilnega sistema ter z verglanjem spravim odvečno vodo iz sistema ter zaščitim motor pred zmrzaljo ter nadaljnjimi poškodbami.
BTW avto mi je samo za dušo ter sproščanje ne gre se za prevozno sredstvo brez katerega nebi mogel opravljati vsakodnevnih opravil.
Je pa mrcina z 270 HP in je do zadnjih problemov prenašal preganjanja brez posebnosti.
Še enkrat hvala za bilo kakšen nasvet.
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Ne nov 23, 2014 3:16 am
Napisal/-a Fan
Ja no, ne vem če je smiselno primerjati vozilce UAZ 469B s C70, slednji ne bo imel nikoli ( pa tudi takrat ne ) toliko duše.
Ni potrebno rezati nobenih cevi, samo spodnjo se enostavno sname in pusti sneto, pa ne bo nič hudega motorju, zaradi mraza.
Sicer ne vem od kje tipkate, je pa pametno napisati, ker mogoče ima kdo v bližini v lasti tester in bi bil pripravljen pomagati.
Pa je motor v"fazi"?
Predvidevam, da vam bo tesnilo motorne glave menjal mehanik, kaj pa če ga pokličete in on uredi prevoz ( vleka ) do njega?
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Ne nov 23, 2014 8:52 am
Napisal/-a ojnica
Najbrž si pri montaži klem povzročil iskrenje in je šla kakšna varovalka, če je pred tem vse delalo.
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Ne nov 23, 2014 9:52 am
Napisal/-a yashica
Si imel pri odklopu baterije slučajno ključ v ključavnici?
Po kakšnem zaporedju si odklapljal in priklapljal kleme?
Za stari model ne vem, ampak za novejšega velja, da je pri odklopu baterije potrebno počakati vsaj pet minut, potem, ko izvlečemo ključ, da se shranijo podatki v kontrolnem modulu.
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Ne nov 23, 2014 12:36 pm
Napisal/-a Jonathan.S.Archer
Živim v Šmartnem ob Paki.
Akumulator sem odklopil klasično brez kakšnih posebnih postopkov.
Varovalke sem pregledal dvakrat pa nisem odkril niti ene pomanjkljivosti.
Ena od možnih opcij čeprav malo verjetna je, da moram zamenjati tale del.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theaterMotor je vrstni 5 cilinderc na bližnjih odpadih lahko isti del z motorja z 4 cilindri dobim ugodno vendar sem malo skeptičen ali je ustrezen. Mislim, da nebi smelo biti posebnih razlik ker je samo enota z nalogo posredovanja el.energije do fertajler kape, ki nato el.kontakt deli na vsak cilinder posebaj.
Hmm v motornem prostoru sem pri menjavi poškodovanega dela našel na menjalniku en rumen gumb. Na sliki se nahaja med rdečim in modrim kablom.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theaterMogoče kdor koli ve namen tega tako rečeno gumba??? Sam nimam pojma kaj bi to lahko bilo?
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Po nov 24, 2014 9:01 am
Napisal/-a joztom
Ali je rdeči gumb za karambol ponovno pritisnjen do konca?
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Po nov 24, 2014 9:26 am
Napisal/-a kseb
Jonathan.S.Archer je napisal/-a:Po zadnji nočni vožnji hitrih in drznih sem moral popraviti cev,
Ceste nismo primerne za take nočne vožnje. Taki užitki spadajo na dirkališča, predvsem zaradi drugih, ki jih lahko pri tem poškoduješ.
Avto je sploh registriran?
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Po nov 24, 2014 9:43 am
Napisal/-a ojnica
OFF!...čista resnica naše ceste in ne ravno nove gume, pozabiš na kakšno dirkanje, mam 100KM avto sam je sam 1.4 pa ko ga stisnem kr hitr spustim gas, gume mam pa sam te lahk gor 185/60/14, ne kot eni poloti 155/55/13

Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Po nov 24, 2014 12:13 pm
Napisal/-a Jonathan.S.Archer
joztom je napisal/-a:Ali je rdeči gumb za karambol ponovno pritisnjen do konca?
Nikjer v motornem prostoru nisem zasledil rdečega gumba za karambol. Če vam je to kaj bolj poznano bi povprašal za lokacijo tega gumba?
Dodatne informacije so tudi, da je lahko senzor na glavni odmični gredi &%$#;:ĆŽ...... ampak več bom zvedel do Srede, ko bo avto priklopljen na tester.
Ena od opcij je tudi ker je bil avto softwersko nadgrajen na večjo moč, da se je program zbrisal. Vsak mojster ima svoje mnenje.
Tester bo razkril resnico do takrat pa počakat. Danes pa moram na vsak način spustiti vodo iz hladilnega sistema ter naliti koncentrat antifriz.
OFF TOPIC:- naše ceste so katastrofalne še posebej , če voziš avto z nizkim presekom pnevmatik 235/35... če imaš na avtu runflat gume pa še toliko bolj in v kombinaciji z tršim podvozjem. Sedaj so na avtu zimske pnevmatike Pirreli Sotozero res, da so stare 3 leta ampak opravljajo svojo dolžnost dobro.
Ampak recimo, da si izkušen voznik, ki si zaradi oddaljenosti zanimivih dirkališč ne boš privoščit izkoristka avtomobila le 2-3 X na leto. To storiš takrat, ko so ceste praktično prazne in je zaradi razmer na cesti veliko lažje uzreti nasproti prihajajoči avtomobil. Torej na cesto se spraviš ponoči 0300h do 0400h najbolje na Nedeljsko jutro, še dostavnih kombijev za trgovine praktično ni. Avtoceste so tudi prazne zaradi prepovedi vožnje tovornjakov. Po mestih se vrača mladina z raznih žurk in pubov tako, da tam ne boš divjal še posebej ker dokaj hitro izgubiš vozniško ali naletiš na policisko patruljo.
Kot ljubitelj hitrosti si izbereš trase cest, ki so zanimive, prazne z dobrim asfaltom. Predvsem pa je važno, da je mala možnost kakšnega pešca, ki se pijan vrača z gostilne ter čim manjše število stranskih cest, ki se vključujejo na glavno cesto.
Zadnji faktor , ki ostane so torej, ti kot voznik, tehnika (avtomobil, ki ga voziš ter njegovi sklopi ) ter še zadnji faktor katerega me je ponavadi najbolj strah - divjad.
Če že plačujem cestni sklad kot motorist ter avtomobilist ter draga zavarovanja bom na lastni riziko tudi divjal tam kjer smatram, da je varno in smiselno dat duška moški žilici, ki se nahaja v meni.
Srečno.
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Po nov 24, 2014 12:43 pm
Napisal/-a Gorgh
Jst osebno bi prej šel vse kontektorje še enkrat ( pa tud če trikrat ) dobro pregledat ( odklopt pa še enkrat prklopt ), mal podrmat kable, našpricat s kontakt sprejem....in potem naprej če se res nič ne pojavi.
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Po nov 24, 2014 1:41 pm
Napisal/-a joztom
Mislil si senzor na glavni gredi, na vztrajniku, kje rsta dva večja presledka kot trigger za navedeni hall-senzor. Obenem se pojavlja ponekod še senzor odmične gredi, npr VAG, kjer pomožno ali alternativno tudi jemlje signal za proženje vžiga. Preveri konektorje.
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Sr nov 26, 2014 6:23 pm
Napisal/-a Jonathan.S.Archer
OK Zadnje informacije po današnjem priklopu testerja...
Mehanik ni našel nikakršne napake po preklopu testerja. Po pregledu "cinšpule" sma ugotovila, da le ta oddaja el.tok.
Prav tako je preveril pravilnost povezave novih kablov XD vse štima. Na svečkah so iskre.
OK pa smo dali dol cev in smo pri vžiganju našprical START sprej direktno v odprto loputo sesalnega kolektorja.
NIČ ???? Avto ni niti zakašljal ????
Torej ima iskro, ima gorivo? Po preklopu na tester na lap-topu ni pokazalo nikakršne napake.
In vse to zaradi 36h odklopa akumulatorja? Ma takega sranja z Volvotom pa nisem pričakoval? Totalno razočaran nad pregovorno neuničljivim Švedom! Totalno!
Edina stvar, ki je še mogoče za omenit je sledeča. Avto včasih, ko ga verglaš tako kot, da hoče vžgati ampak takrat, ko odvzameš kontakt torej ne držiš več ključa v položaju verglanja?
Juter preizkusim še enkrat sledeče! Akumulator sem dal polniti, da bo svež in pripravljen za mučenje. Vse svečke pobrisal, da ne bodo zalite. Nato bom v vsak cilinder posebej našprical start sprej. Če ga razpizdi naj ga razpizdi v stilu.
Ker drugega kot odpada si ne zasluži, če se je odločil umreti.
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Sr nov 26, 2014 8:57 pm
Napisal/-a Gorgh
Ce je pred posegom delal, je problem nastal med posegom....aku gor dol, na svojem sem veckrat po razlicnih intervalih med packanjem odklopil aku, pa ni bilo nikoli problema, nima kaj bit, razen ene banalne min napake, sam najdet jo je treba kar pa zna zivce zret
Ce ga misls na odpad pelat povej, ti ga jst zastonj odpeljem, sam ne na odpad hehe
Pa je bil pravi tester vida dice al kaj ze, al en univerzaln tester? Univerzaln ne pokaze nic, vsaj meni ni, medtem ko je na vidadice izpisalo
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Sr nov 26, 2014 9:05 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Jonathan.S.Archer je napisal/-a:Juter preizkusim še enkrat sledeče! Akumulator sem dal polniti, da bo svež in pripravljen za mučenje. Vse svečke pobrisal, da ne bodo zalite. Nato bom v vsak cilinder posebej našprical start sprej. Če ga razpizdi naj ga razpizdi v stilu.
Ker drugega kot odpada si ne zasluži, če se je odločil umreti.
No, sej na takšen način ga bo sigurno razpizdlo v stilu

Dej ti lepo svečke na kable,nekdo pa naj vergla, ti pa le glej, če je iskra na svečkah. Če je, potem dej dize odklopi, da ne bo bencin v cilindre šprical, pa ga brez svečk verglaj ob polnem gasu. To zato, ker je verjetno zalit. Pol pa dej svečke not, dize priklopi in ga probaj normalno vžgat.
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Sr nov 26, 2014 9:18 pm
Napisal/-a sbt
Kolega je na volvu v50 menjal tesnilo glave in ko je sestavu skupaj ni blo variante avto zalaufat. Ko sem mu ga priklopil na tester je vrglo ven 83 napak. Napake sem zbrisal in je avto vzgal in laufa zdej tko kot mora. Priklopu sem mu pa z univerzalnim testerjem delphi ds 150 kitajski. Ne rabis originalnih testerjev za volva
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Če nov 27, 2014 1:05 am
Napisal/-a Jonathan.S.Archer
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=910 ... ow=1&avto=Kot sem rekel juter še z drugim mehanikom nekaj sprobam. Ker to ni logično.
Če je avto ne vem kako zalit mora ob direktnem špricanju start spreja v sam sesalni kolektor avto vsaj zakašljati. Tu pa nič
Ni varijante, da bi 5 cilindrov čez noč zgubilo kompresijo in tako zgubili možnost vžiga. Ne razumem tako kot dotični mehanik.
Je rekel, da bi ga moral vzeti v delavnico pa si vzeti čas za iskanje gremlina. Ni varijante.
Poleg tega še potem pride menjava tesnila na glavi ter brušenje glave, da pa toliko denarja mečem v nekaj kar bi moralo po vsej logiki vžgat.... Ne grem se takšne loterije z denarjem.
Jutri še z drugim mehanikom poiskusim, če bo kaj bo. če ne pa kdor prvi pride po njega je njegov.
Kaj vse se je na avtu delalo in kako realno zgleda je več razvidno iz albuma na FB računu, vsaka slika je z opisom.
https://www.facebook.com/jonathan.arche ... 109&type=3
Re: Volvo C70 2.3 T5 brez iskre na svečki?
Objavljeno: Če nov 27, 2014 1:40 am
Napisal/-a Fan
Pa se je preverilo, če so vžigalni kabli pravilno postavljeni za vžig?????????