Stran 1 od 1

Kompresija v motorju GOLF VI 1.2 TSi

Objavljeno: Ne jan 25, 2015 2:21 pm
Napisal/-a repTiL
Pozdravljeni,

rad bi povedal svojo izkušnjo kaj se je zgodilo s vozilom letnik 2011 prevoženih cca 42000 km..

glede na starost vozila pa vse redno servisiran in vse cca pred dobrimi 14 dnevi je bil redno servisiran na pooblaščencu ter menjava svečk itd. kar pač potrebno, glede na termin itd..
po enem tednu uporabe se je v torek zgodilo da med vožnjo po avtocesti kar ugasnil motor na display napiše "ECP faulty "nariše katalizator. avto ni mel moči več. Avto varno ustavimo ugasnem prižgem kot da ni nič dela vse nadaljujem vožnjo javim na servis, odgovor da je lahko kaka smet ali kaj, kljub vsemu opazilm da nima prave moči.. čez dva dni ko grem ponovno na pot,se ustavim pri servisu pojasnim za težav še enkrat pa rečjo: da v primeru da ponovi, naj zglasim kot da bi se zarekli ... čez 15 minut ko vozim po avtocesti javi napako EPC Faulty, seveda takoj zgubil moč začelo trest, nikamor šel, poskušal ponovno s ugasni prižgat ne pomaga nekako se pripeljem nazaj.. na servis takoj testirat, pa rečejo da je v 4 valju zlomilo svečko pokazali spodnji del manjka pod navojem in nima v valju kompresije videl meritve, na srečo še v garanciji ,, vprašanje je to pogosto s temi motorji TSI da se dogaja pred tem nobenih težav s avtom,..
ali pač mam smolo s avtom.. ?
se opravičujem za tiskarske napake operacija oči in se mi mal megli

p.s.

pozabil povedat da tudi vodna črpalka bila menjana ker je malo puščala med rednim servisom ugotovili

Re: Kompresija v motorju GOLF VI 1.2 TSi

Objavljeno: Ne jan 25, 2015 2:47 pm
Napisal/-a yashica
Ne, nimaš samo ti smole, ker so stari tsi motorji na precej slabem glasu. Dokler delajo ni težav, ko se enkrat začne "šravfat" ni videti konca.
Imaš tudi na tem forumu temo o 1.2 tsi motorjih... uporabi iskalnik!

Vodne črpalke so poleg ostalih napak, več ali manj potrošni material, zato me ne čudi, če so jo menjali.

Re: Kompresija v motorju GOLF VI 1.2 TSi

Objavljeno: Ne jan 25, 2015 2:54 pm
Napisal/-a Blinder
Svečka ti je šla, to nima veze s tem kateri motor imaš. Šla pa je zato ker servisi hočejo služit in menjujejo čimveč stvari, v tem primeru dobre svečke. Njihov moto je ravno obratno kot Don't fix it if it ain't broken.

Re: Kompresija v motorju GOLF VI 1.2 TSi

Objavljeno: Ne jan 25, 2015 2:57 pm
Napisal/-a repTiL
aha torej so sami sebi kopali luknjo da so ga še bolj zjebali avto..

Re: Kompresija v motorju GOLF VI 1.2 TSi

Objavljeno: Ne jan 25, 2015 3:20 pm
Napisal/-a yashica
To, da so menjali svečke po servisnem intervalu četrto leto ali 60.000 km (kar pride prej) ni sporno... tak je interval in pika! Še dobro, da se je zgodilo po posegu pooblaščenega servisa in ne bo strošek udaril po žepu lastnika.

Še nisem zasledil, da bi pri tem motorju odlomilo konico centralne elektrode vžigalne svečke. Vprašanje je, zakaj se je to zgodilo pri povsem novi.
Če niso na servisu pri menjavi kaj mutili, potem je možno, da gre za novo z napako.

Re: Kompresija v motorju GOLF VI 1.2 TSi

Objavljeno: Ne jan 25, 2015 3:45 pm
Napisal/-a repTiL
točno tako po servisu se to zgodilo in seveda padla ta konica v valj sedaj pa kolikor rekli ni kompresije v valju motorja ter bo treba vse razkopat... sedaj da sem dobil svečke s napako pač kot nova tudi možno pač veliko smole vrjamem da to ni mali strošek če bi mogel sam porovnat kaj vem kje bo končal ta del svečke bo treba brusit vse itd... brez avta vsaj 1 teden so rekli