Stran 1 od 1

renault

Objavljeno: Po jan 26, 2015 8:16 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp. Se vedno imam tezave z laguno 2.0 8v tip motorja f3p722 in sicer ko avto prizgem obrati narastejo na 1200rpm kar je seveda normalno za te temparature.Se peljem kaksnih 100m dam v prosti tek obrati padejo na 500rpm in nihajo kaksnih 5 sekund gor dol pol je ok. Tud ce se v tem casu peljem in prestavim iz prve v drugo obrati hitro padejo in motor cukne ( kot da bi sklopko prehitro spustil).Vcasih mi pri hladnem motorju ko hocem speljat prvo malo zadusi motor nato spelje. Pri ogretem ta tezava izgine ampak avto ne potegne kot bi moral. Zamenjal sem ze use senzorje kar je mozno. Tud barva sveck je siva.namesto kremno rjava tako kot bi morala bit. Imam pa se eno vprasanje:narocil sem.novo lambdo (origiginal na servisu) in se mi je z novo lambdo sondo poraba po bcju povisala za ccc 2l. Ko zamenjam z staro (po testerju sodec delujoco) se poraba zmanjsa. V moci ni dobene razlike. Je mozno da je nova sonda v okvari?

lp

Re: renault

Objavljeno: Po jan 26, 2015 8:20 pm
Napisal/-a Fan
Vozilo priklopite na tester in preverite kakšno mešanico gorivo/zrak meša ECU in kaj kisikova sonda pošilja vanj.
S čim se je preverjalo kisikove sonde? Kakšno odzivnost imajo?

Re: renault

Objavljeno: Po jan 26, 2015 8:29 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp. Avto je bil na testerju in ni kazalo dobenih napak.ko se je pogledalo vrednosti so bili vsi top eazen knock senzorja kateri je na case pokazal malce cudno vrednost. Sem pa ga tudi zamenjal.

Re: renault

Objavljeno: Po jan 26, 2015 9:42 pm
Napisal/-a Fan
Proton-Blaž je napisal/-a:Lp. Avto je bil na testerju in ni kazalo dobenih napak.ko se je pogledalo vrednosti so bili vsi top


Pa se bi lahko zvedelo kakšne so te top številke?

Re: renault

Objavljeno: To jan 27, 2015 10:19 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp. Zadnje case opazam odspredaj pri motorju vonj po izpuhu. Koliko sem obvescen ima renault tezave z tesnilom na sesalnem kolektorju(tesnilo ne tesni). V mojem primeru je eno tesnilo za izpusni in sesalni del.

Re: renault

Objavljeno: To jan 27, 2015 10:37 pm
Napisal/-a abbe
1. lambda pri nihanju obratov nima nič, saj ecu ne dela na lambdo dokler je motor čisto mrzel...
2. če knock senzor kaže neko vrednost ki je čudna pomeni da je nekaj na delovanju narobe, ne pa da je knock senzor zanič.
če pa je ta vrednost čudna le ža zelo kratek čas(cca manj kot sekunda in ni pogosto) se s tem ni za obremenjevat. itak osveževanje podatkov pri takem letniku ni glih "live".

Re: renault

Objavljeno: To jan 27, 2015 11:54 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Lahko pa vlece faus luft pri kolektorju in je rezultat tu.

Lp

Re: renault

Objavljeno: Če jan 29, 2015 1:03 pm
Napisal/-a joztom
Če se knock senzor sploh vklopi, gre za napako pri sestavi mešanice, torej gre za napako na mešanju ali enostavno, kriv je len podtlačni regulator, tesnenje ali povezave. Če ta zadeva ali kabel ne crkne, diagnostika nima kaj pokazati, kaže le posledice, kot so klenkanje ali prebogato mešanico in krivi nedolžne elemente kot so Lambda itd. Recimo pri PSA je to klasika, da mrzel cukne, zaradi nepravilne mešanice pa štantgas ni stabilen.
Slika tega kosa iz podobnega avta, namreč v Laguni I obstoja za 2.0 motoor le oznaka F3R: