Stran 1 od 1
Clio II ABS varovalka
Objavljeno: Pe feb 06, 2015 10:17 pm
Napisal/-a lisko
Ma kdo knjigo pri roki ali pa haynes, da mi prosim pogleda če ima v motornem prostoru varovalko samo za črpalko ABS-a. Nekak ne verjamem da bi v kabini imel 10A varovalko za pumpo...
Re: Clio II ABS varovalka
Objavljeno: So feb 07, 2015 12:42 am
Napisal/-a Fan
Ja, 10A varovalka je za ABS enoto, v kabinskem prostoru
Re: Clio II ABS varovalka
Objavljeno: So feb 07, 2015 1:05 am
Napisal/-a lisko
samo za pumpo je ni? Al pa kak rele? Izklopil bi rad namreč samo pumpo.
Re: Clio II ABS varovalka
Objavljeno: So feb 07, 2015 1:21 am
Napisal/-a Fan
Ja, to je ta varovalka ( rdeče barve ), izklopi se komplet ABS enota. V koliko bi rad zagnal samo črpalko, bo potreben tester, minimum Clip...........................
Re: Clio II ABS varovalka
Objavljeno: So feb 07, 2015 5:25 am
Napisal/-a lisko
Ne zagnal...izklopil....
Re: Clio II ABS varovalka
Objavljeno: So feb 07, 2015 10:44 am
Napisal/-a Fan
Izklopi se lahko samo celo ABS enoto..................
Re: Clio II ABS varovalka
Objavljeno: So feb 07, 2015 7:40 pm
Napisal/-a lisko
Hmmm kaj pa če bi na konektorju črpalke najdel napajanje in tam izklopil? Al je cela enota kr v sami črpalki? Ker namreč če vzamem ven varovalko je prava veselica na števcu ...

Plus tega ne dela števec...volan je skoz na "city servo mode" ne dela board kompjuter...
Samo abs bi rad eleminiral.
Re: Clio II ABS varovalka
Objavljeno: So feb 07, 2015 10:26 pm
Napisal/-a Fan
Črpalka/motorček in elektronika so v enem kosu. Lahko odklopite priklop ( konektor ) na sami enoti. v tem primeru dobite na armaturi opozorilno lučko za ABS in ne deluje nič, kar dobi podatke iz ABS kolesnih senzorjev.
Zakaj bi ugasnil črpalko? Mogoče se da urediti tudi na drug način.................
Re: Clio II ABS varovalka
Objavljeno: So feb 07, 2015 11:45 pm
Napisal/-a lisko
Potem je isto sranje....števec dobi podatke iz abs senzorjev....torej če ne dela števec ne dela nič.
Prvo je zaviranje po snegu....mi rahlo na živce hodi ko moram če želim obstat vlačit poleg še ročno....drugo je situacija ko eno kolo pride na led in popusti ves zavorni učinek na vseh kolesih ( nima espja) .....in tretjo je ko v ovinku dvigne eno kolo...in spet popusti ves zavorni učinek.