Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Lana_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So feb 03, 2007 10:00 am

Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a Lana_ So feb 14, 2015 11:31 pm

Pozdravljeni!

Sem lastnica avta KIA cee'd, dizel, l. 2008 in ker obljuba dela dolg, podajam svoje izkušnje z uradnimi KIA servisi. Mogoče pride komu prav.

V času garancije mojega avta, ki velja (no, je veljala) do prevoženih 150.000 km, sem obiskala tri različne serviserje: KMAG, Črešnika in Trobca.

KMAG Ljubljana
Ker sem nekje prebrala, da je najbolje peljati avto na servis tja, kjer si ga tudi kupil, saj lahko pričakuješ topel sprejem in prijazno besedo, sem se najprej napotila na KMAG. A ne bi se mogla bolj ušteti… Njihov odnos do strank je blago rečeno grozen. Vedno se jim je strašno mudilo, časa za kakršnakoli vprašanja pač niso imeli. Niti niso vedeli, kaj točno je bilo na avtu narejeno, saj popoldne, ko sem avto spet prevzela, mehanika, ki je na avtu delal dopoldne, ni bilo več tam. Gospod na prevzemu je zato vedno zelo zavzeto brskal po zapisniku in končno »ugotovil«, da so zadevo pregledali in da z avtom ni ničesar narobe (navkljub mojim prigovarjanjem, da avto čudno »cuka«). Ena izmed »zelo zabavnih« teorij gospoda prevzemnika je bila recimo ta, da avto cuka zato, ker ne znam uporabljati menjalnika… To dotično zadevo smo končno (po mojih večih neuspelih obiskih) rešili tako, da sem vzela v roke tipkovnico in na stricu Googlu poiskala najpogostejše tovarniške napake na mojem modelu avta in našla rešitev zanjo. Vse kar so morali narediti je bilo to, da so reprogramirali mašino… Zabavno je bilo recimo tudi to, da me je prevzemnik nahrulil, ker sem prišla pozno po avto (delovni čas servisa je bil do 6ih zvečer, prišla sem ob pol 6ih). Po mojem opravičilu in vprašanju, ali ne delajo do 6ih, mi je zabesnel, da se blagajna zapre prej. (V njegov zagovor naj povem, da je bil isti gospod, ki je zjutraj ob 7ih prevzel moj avto, za pultom tudi ob 6ih zvečer…) Najhuje pa je bilo to, da so mi poškodovali avto. V bistvu je šlo samo za prasko, ki pa je bila precej globoka, zato sem jo pač dala popraviti na račun kaska, k njim se pa nisem nikoli več vrnila (zarečenega kruha se največ poje)…

Še to… Čez nekaj časa so očitno v njihovi evidenci zasledili, da jih že dolgo nisem obiskala. Klicala me je zelo prijazna gospodična, ki jo je »zelo skrbelo«, če slučajno nisem bila zadovoljna z njihovimi storitvami. Ko sem ji vse razložila, mi je zagotovila, da bo vse sporočila nadrejenim in da me bodo kontaktirali. Nikoli me niso poklicali.

Po prevoženih 140.000 km me je njihov bon za ugoden servis premamil (le kaj mi je bilo?!), da sem ponovno prestopila njihova vrata. Ko sem predala avto in se z avtobusom odpeljala proti službi, sem z grozo ugotovila, da sem pozabila omeniti bon. Ko sem se končno pricjazila do drugega konca Ljubljane in na internetu poiskala njihovo številko (eni pač še vedno nimamo pametnih telefonov), me je gospod nahrulil, da bi morala za bon takoj povedati. Pri storitvi na bon menda uporabljajo drugo (cenejše) olje, na mojem avtu pa so olje že zamenjali in ga ne morejo kar tako stočiti ven in… Da ne ve, kaj naj naredi in… Mi je odložil slušalko. Ko sem si ob prevzemu avta še enkrat dovolila omeniti bon, sem bila ponovno deležna enake »obravnave«: hruljenja in metanja kulijev po pultu. Končno je gospod prevzemnik odkorakal rekoč, da gre vprašat, če je možno še kaj narediti. Pustil me čakati skoraj 15 minut, ko pa se je vrnil, je račun vrgel blagajničarki, rekel, da bona ni možno koristiti, se obrnil in odkorakal.

Slučaj je nanesel tudi na to, da sem se ob neki priliki želela pogovoriti z vodjo servisa. Gospod je zelo prijazen in poln obljub, dokler ni treba kaj tudi v resnici narediti. Od obljub, da me bodo poklicali naslednji dan nikoli ni bilo nič. Še več.. Po več dni jih sploh nisem mogla priklicati… Zelo očitno je, da jim gre predvsem za to, kako iztisniti iz stranke še zadnji evro. Strank pa imajo očitno dovolj, ne glede na odnos…

Da pa ne bom samo grajala, še nekaj pozitivnih: navadno pošljejo sms, da je avto pripravljen na prevzem in ceno servisa (včasih pa tudi pozabijo), navadno avto tudi operejo (včasih pa tudi ne), navadno tudi pokličejo, če se jim zdi, da bi bilo treba zamenjati še kaj, kar ne spada v redni servis in vprašajo za dovoljenje.

Črešnik Medvode
Ker so na spletu zelo hvalili servis Črešnik v Medvodah, sem se navkljub malo večji oddaljenosti odpeljala k njim. Njihov odnos do strank je neprimerno boljši kot pri Kmag-u, vendar tudi njim delo izven predpisanega okvira rednega servisa povzroča težave. V času, ko sem bila pri njih, se mi je namreč začela »čudno oglašati« sklopka. Bolj kot sem jim razlagala, da je nekaj narobe s sklopko, bolj so mi zagotavljali, da so krive gume. Da so ZAGOTOVO krive bule na gumah… No, niso bile.
Na spletu sem tudi prebrala, da naj bi na njihovem servisu tudi oprali avto. Meni ga niso nikoli. Problem so tudi popravila, ki spadajo v garancijo. Vsako tako popravilo mora namreč najprej odobriti Kmag. Kar v praksi pomeni, da moraš na kateremkoli drugem servisu kot Kmag, par dni čakati na odobritev. Zoprna reč. Ampak za to pač niso krivi oni.
Cena rednega servisa pri Črešniku je mogoče za odtenek nižja kot pri Kmag.
Navadno pozabijo sporočiti, da je avto pripravljen na prevzem.

Avtocenter Trobec Vič
Ker se je v tem času odprl nov servis na Viču, ki je bil veliko bližje mojemu domu, sem se odločila, da grem pogledati še tja. Njihov odnos, storitve in cene so približno na nivoju Črešnika (mogoče so nekoliko dražji), s to razliko, da se s popravili, pri katerih uveljavljaš garancijo neradi (oziroma sploh ne) ukvarjajo. Z zamenjavo treh filtrov in vitreksa za 300 eur nikoli niso imeli težav (karikiram – za natančen spisek storitev in ceno si poglej priložene datoteke), za kaj več pa so me napotili kar na Kmag. Še primer zanimivega načina popravila: ker so se mi vratca tanka med vožnjo sama od sebe odpirala, so mi jih naoljili. Ja, NAOLJILI! … Avtov v sklopu servisa ne perejo (vsaj meni ga niso nikoli). Nimajo navade poklicati, ko je avto pripravljen na prevzem.

ČE POVZAMEM:
Mislim, da bom odslej naprej kupovala le še rabljene avte, saj se z rednimi serviserji nočem nikoli več srečati. Sploh pa ne s Kmag…

Spodaj si lahko pogledate seznam storitev in cene rednih servisov. Ob nakupu avta so mi zagotovili, da se cene rednega servisa gibljejo okrog 200 eur, a kot lahko vidite, so bližje 300 evrom.

Upam, da boste imeli vi več sreče s serviserji…

Kmag, 20.000 km
Slika

Kmag, 40.000 km
Slika

Črešnik, 60.000 km
Slika

Črešnik, 80.000 km
Slika

Črešnik, 100.000 km
Slika

Trobec, 120.000 km
Slika

Kmag, 140.000 km
Slika
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a blaz2013 Ne feb 15, 2015 12:01 am

Kaj bi se dalo te račune nekako povečat?

Potem se pa slovenska podjetja čudijo ko propadajo. Vse se začne in konča s stranko in to je 1.pravilo pri katerikoli dejavnosti.
Jaz sem imel do sedaj Volkswagen in Renault pa še nisem naletel na takšne osle kot jih vi opisujete pri Kmagu. Je bilo vedno vse v mejah normale tudi če so se zmotili in sem kaj reklamiral so mirno uredili zadeve. Krivi so pa šefi, ker dopuščajo takšen neciviliziran odnos in da se to dogaja. Jaz bi takšnega sprejemnika enkrat opozoril, drugič pa odpustil. Tudi da ne pokličejo da je vozilo narejeno je šlamparija.

S takim odnosom niti ne rabiš zapirat servisa, ker ga bodo stranke namesto tebe zaprle ko ne bo nihče več prišel, tako kot ste se vi odločila.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a Fan Ne feb 15, 2015 12:59 am

Redne letne servise bi lahko opravila v vsaki legalno odprti delavnici, kjer upoštevajo tovarniška navodila o servisiranju vozila. Prav tako vam ta delavnica v knjižico vpiše servis, da žig in pod opombe vpiše kaj se je menjalo, če je vse po navodilih tovarne proizvajalke vozila, se garancija ne izgubi, EU odlok ki velja od 2003 naprej. Ta pa dovoljuje opravilo vsem legalnim delavnicam opraviti servis na vozilu v garancijskem roku, pooblaščencem da dovoljuje vgradnjo neoriginalnih delov..............................
Seveda pa je izbira lastnika, kje bo servisiral vozilo :)
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a INFINITI Ne feb 15, 2015 1:13 am

Katastrofa - to je tisto zakaj se človek nikoli ne loti nakupa določene znamke, če je potem servisna in poprodajna izkušnja za en drek.

Še nekaj - filter goriva vsakih 20 tisoč? -WTF?
Cena servisa pa eneka kot za mojo bivšo BMW petico na AC Cosmos - bog pomagaj KMAG :roll:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
bostjannn
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So sep 06, 2008 6:25 pm
Kraj: preko razumnega

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a bostjannn Ne feb 15, 2015 7:23 am

So ti pa tudi na vsakem servisu drugačno olje noter vlivali :roll: Kaj nič ne pogledajo katero je predpisano za dotični avto ?
Želim ti vec srece s izbiro servisa v bodoče.
 
gorazdkop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Po maj 06, 2013 7:31 pm

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a gorazdkop Ne feb 15, 2015 8:16 am

Tri različne viskoznosti sem tudi jaz opazil. Pa vlili so ga od 4l do 5,3l. Verjetno bolj je gosto, več ga gre. Ali kako? :D
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a 5cenic Ne feb 15, 2015 8:27 am

Mene je tudi zmotilo tisto, da pri bonu vlijejo cenejše olje. Olje se mora vlivati tako kot je predpisano pa če plačaš z gotovino, kartico ali pa z bonom. Katastrofa.
 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Sr sep 11, 2013 2:24 pm

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a kseb Ne feb 15, 2015 8:36 am

Zakaj pa ne svojega olja?
Veš kaj si kupil, pa še cenejše je (pri Renojih, ki jih poznam stane 5 l olja 30 EUR, na servisu pa stane 5 l med 65 in 73 EUR).
Sam že nekaj let nosim na servis svoje olje.
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a 5cenic Ne feb 15, 2015 8:51 am

kseb se strinjam, je pa res, da nekateri servisi ne dovolijo, da daš svoje olje.
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a .com Ne feb 15, 2015 9:40 am

hocevar91 je napisal/-a:kseb se strinjam, je pa res, da nekateri servisi ne dovolijo, da daš svoje olje.

se tisti trenutek obrnem in grem drugam...
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a ales66 Ne feb 15, 2015 9:50 am

@Lana, čestitam za tale podroben opis. Kaj takega na avtomobilističnih forumih redko preberemo. Res pohvalno tudi, da si dala račune zraven.

Zanimiva primerjava del in na servisih:

Zračni filter menjajo na 20.000 km ampak ne vedno. S tem ni verjetno nič narobe, eni se držijo pravila vsako drugo menjavo olja, torej na 40.000 km. Peugeot ima npr (za starejše bencinske motorje v modelih P206, P307 ipd) že dolgo let na 60.000 km ali 40000 km pri slabših pogojih.
Zavorno čistilo že na prvem servisu? So pa pedantini, da so se lotili zavor že po 20.000 km.
Različna gradacija, kvaliteta in količina olja. Lahko upaš, da so se pri 4 litrih zmotili na računu in da niso pustili 1,3 l starega notri.
To z bonom pove vse kakšni so. Lahko bi doplačala samo razliko, če se že "hvalijo" s tem, da dajejo slabše olje, če plačaš z bonom.
Zanimivo koliko se je pocenil filter klime iz 30 eur na prvih servisih na 9 eur pri zadnjem.
Zadnje diske in ploščice imajo pa poceni, pa zanimivo, da so šli prej kot prvi, ki jih ni videti na računih.

Toliko slabih izkušenj so že uporabniki napisali o tej firmi, ki v SLO zastopa Kio pa še kar funkcionirajo naprej po istem sistemu.


Tisti, ki prinašate svoje olje. Kako pa veste, da vam ga bodo vlili, če gre za kakšno boljše olje. Glede na to, da prakticirajo slabše olje npr pri servisih s plačilom na bon, je možno, da vam bodo vlili slabše olje iz soda, ki ga imajo, vašega pa uporabili za kakšno "drugo stranko". Dopoldan ali pa popoldan.
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a marjan novak Ne feb 15, 2015 10:00 am

Lep marketinški trik kie, ki podaljša garancijo ne nekaj več km in s tem zasluži od servisov veliko več od konkurence.
Tudi jaz ne kupujem več novih avtov.
Glede servisov pa še malo pobrskaj po guglu in najdi nepooblaščenca in specialista za kio. Vozniki renojev iz Lj poznajo Vidergerja in Pelka. Priporočam ti tudi kakšnega Svetka na Zaloški. So univerzalni in zelo srokovni.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a sašo5 Ne feb 15, 2015 10:09 am

Čudno mi je, da od ljudi na KMAG-u oz. vodilnih kdo to ne prebere in se globoko zamisli, ali pa celo "načrtno" tako obnašanje...(dandanes vse možno)

PS. sicer pa imam znanca na servisu v Brežicah (Opel Kia) kaj ta vse ne pove, ko gredo na kako "šolanje" za KIO na Leskovškovo) :arrow: pol tega ni za tukaj gor...
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a blaz2013 Ne feb 15, 2015 10:15 am

Kako je pa s filtrom goriva, se to tako pogosto menjuje na vsaki 20.000km? Menjali so ji ga na 20,40,60,80 tisoč in 120 tisoč. Na servisu pri 100 in 140 tisoč pa niso menjali. Se je pa zanimivo cena filtra goriva gibala med 28,68 eur in 42 eur torej nekje 14 razlike za isto stvar. Da niso mogoče takrat prali vozila pa je bilo pranje "gratis", filter goriva so pa na ta račun dražje zaračunali.

Samo za filtre goriva(brez dela) je do danes plačala 183 eur. To je že en servis.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a maniaxxx Ne feb 15, 2015 10:38 am

sašo5 je napisal/-a:Čudno mi je, da od ljudi na KMAG-u oz. vodilnih kdo to ne prebere in se globoko zamisli, ali pa celo "načrtno" tako obnašanje...(dandanes vse možno)

PS. sicer pa imam znanca na servisu v Brežicah (Opel Kia) kaj ta vse ne pove, ko gredo na kako "šolanje" za KIO na Leskovškovo) :arrow: pol tega ni za tukaj gor...


A Tomaž? Svašta se sliši ja, te mine imet kio pa če ti jo zastojn dajo
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a yashica Ne feb 15, 2015 10:41 am

Zanimivo, da se uradni uvoznik znamke ne drži tovarniških priporočil za olja (API CH-4/ACEA B4 5W30).
Rad bi videl kmag-ov argument, zakaj nalivjo v ta motor Mobil-ov 10W40.

Pri servisiranju po sistemu "pripelji avto, pusti in pridi iskat" mene noben servis ne vidi. Avto običajno vsaj nekaj časa stoji in potem, ko je na vrsti, sledi vožnja naravnost v delavnico in na dvigalo... olje je pri menjavi daleč od segretega, posledično odcejanje ni maximalno.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a Nikola_Tesla Ne feb 15, 2015 2:30 pm

Uradne bi lahko imenovali "managerji okvar" ... upravljajo z okvarami na vozilih. V kolikor bi odpravili okvare nebi imeli s čim upravljati.
 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Sr sep 11, 2013 2:24 pm

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a kseb Ne feb 15, 2015 3:08 pm

.com je napisal/-a:Tisti, ki prinašate svoje olje. Kako pa veste, da vam ga bodo vlili, če gre za kakšno boljše olje.


Če je le mogoče sem prisoten pri servisu avta. Dovolijo. Servis traja ponavadi cca. 2 ure. Takrat si tako organiziram dan, da to lahko naredim.
To pa delam zato, ker sem enkrat bil prisoten pri servisu za Punta pri pooblaščencu, ki so mu kasneje sicer odvzeli licenco, ampak vseeno: takrat mi je želel zamenjati filter kabine, noter pa je hotel dati starega, ki je bil slabši in bolj umazan, kot tisti, ki ga je vzel iz vozila.

Torej, če plačam za servis najmanj 200 EUR pričakujem, da bo servis dobro opravljen. Da bo pa vse ziher pa gledam, kaj delajo. Pač reskiram tiste 2 ali 3 ure. Sicer pooblaščencu kamor vozim avto sedaj zaupam in sem zadovoljen z njihovim delom ( s cenami manj).
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a pskoda Ne feb 15, 2015 5:08 pm

Jaz vedno kupujem nove avtomobile in pri nobenih nisem imel problemov. Lahko sem bil zraven, prinesel svoje olje, si kaj dodatnega zaželel, itd. Niso povsod taki biki kot pri kmagu ;)

Osebno bi vzel s sabo poznavalca, račune servisov in se oglasil pri šefu kmaga
Lp
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a Ivan36 Ne feb 15, 2015 5:46 pm

Evo olja, ki so bila dana not ? Celo LogLife so bila ???
Q8 Formula Special G Long Life 5W-30 - new performance claim
http://www.q8oils.co.uk/q8-formula-spec ... 449421.cms
Q8 Formula Special G Long Life 5W-30 is an ultra high performance SAE 5W-30 synthetic engine oil for normal and extended drain intervals.
Q8 Formula Special G Long Life 5W-30 has now been upgraded to API SN.

This engine oil is designed for passenger cars and commercial vehicles with normally aspirated or turbo-charged gasoline, LPG or diesel Euro V engines running low SAPS engine oil. It was specially developed for GM Opel Euro V engines requiring the GM Dexos II engine oil specification and it is backwards compatible with GM Opel engines requiring GM-LL-A-025 and GM-LL-B-025 engine oil specifications.

Ordering Information
Available in 1L, 4L, 208L, 1,000L IBC Drop Off and Bulk

Kia Engine Oil Grades and Capacities

Product Code
2630581

This bulletin was published December 2012 and is a guide only, reference should be made to the relevant Q8Oils material safety data sheet and technical data sheet before use.

Q8 Formula Excel 5W/40 Superior Performance Fully Synthetic Engine Oil 4L
http://speedmod.com.my/index.php?route= ... duct_id=91
PENNZOIL® SYNTHETIC BLEND DEXOS1™
http://www.pennzoil.com/motor-oil/pennz ... nd-dexos1/
Kia Engine Oil Grades and Capacities
http://www.kia.co.uk/~/media/oil%20grad ... ities.ashx
Juh še stran z olji za Kia Ceed Crdi
http://www.caarparts.co.uk/service-part ... Parts.aspx
Zadnjič spremenil Ivan36, dne Ne feb 15, 2015 5:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Baidu [Spider] in 56 gostov