TrijoAdijo je napisal/-a:Jebeš račune servisov, če je odnos v pizdi...
Sem v prvem postu hvalil vw servise in se mi je pred kakšnim tednom zgodilo ravno to kar ta ženska opisuje v tej temi, pa sem jih ravno jaz hvalil. Plačal nisem nič, odnos je bil pa katastrofalen.
Za volkswagna sem dobil poziv s strani tovarne za neko nadgradnjo. 1 teden pred načrtovanim prihodom sem se naročil na termin v Autodelta, kjer sem povedal kaj piše v pismu in tudi št. šasije vozila. Ko sem prišel čez 1 teden k sprejemniku mi je prvo rekel da lahko da danes ne bo narejeno da ne ve kakšna nadgradnja je to in da če je potrebno še kak material naročit da bom moral še enkrat prit in dal vedeti kot da je to moja napaka, kar absolutno ni. Seveda sem si mislil kako to če pa sem povedal št. šasije in bi lahko pogledali kakšen poseg je predviden. Po brskanju po računalniku je ugotovil da je samo programska posodobitev in rekel da bo vozilo v 1 uri gotovo. Takšno 1 urno čakanje so mi tudi rekli ko sem se naročil.
Po kakšni uri in pol od oddaje vozila sem tega sprejemnika klical in ga nisem mogel priklicati. Nato sem klical na sprejem in so mi rekli da me takoj nazaj pokliče. Klica seveda ni bilo. Ko sem po 2 urah in pol prišel direktno na servis, ker sem planiral samo 1 uro čakanja in se mi je že pošteno mudilo je sprejemnik arogantno rekel češ da me avto že čaka in da me ni mogel dobiti na telefon. Resnica je ta da sem imel 5 minut pred prihodom telefonski klic in je ravno takrat klical in se nisem javil ker sem že bil pred njihovim vhodom.
Razumem da pride na servisu kaj vmes in da se včasih ne morejo držat terminov ampak bi pa lahko takrat ko je bil rok sprejema dogovorjen poklical in sporočil pač ne moremo narediti v roku bo avto namesto čez 1 uro čez 2 uri in pol gotov. Na koncu je pa namesto opravičila da se mi ni javljal na telefon in zamudil 1,5 ure od predvidenega roka izustil arogantnost in krivdo že drugič prevalil name.
In kot da ni to dovolj gre ta sprejemnik po avto in ko ga pripelji iz delavnice ga kar na ročno ustavi kot kakšen kavbojec in avto se še sploh ustavil ni on je že izstopil iz njega tako da se je avto po kakšnem metru in pol ustavil ko je ročna prijela. Ko mi je dal ključe vozila sem mu rekel gospod narobe kilometre ste mi vpisali v servisno knjigo. Namesto štirimestne številke mi je vpisal dvomestno številko. In zoper arogantnost češ da mu ob sprejemu nisem povedal natančnih kilometrov in sem spet jaz kriv. Rekel nisem nič, mislil sem pa si kaj za vraga če si imel 2,5 ure vozilo pri sebi bi pa lahko na števec pogledal koliko kilometrov ima vozilo in vpisal v servisno knjigo točne kilometre, ne pa da imaš spet neke neumne komentarje. Tako je tretjič prevalil krivdo name.
Ko sem vse skupaj preveril pri njegovem šefu, ker me je znerviral, sem na koncu tudi ugotovil da je imelo vozilo ob priklopu na računalnik na servisu 7 kilometrov manj kot pa ko mi je ta sprejemnik vozilo oddal. Mogoče je tak protokol da se ga stestira 7 kilometrov po nadgradnji, vendar osebno se mi zdi to kar veliko.
Odnos je tisti, ki šteje in tukaj je bil na nuli. Bil sem že pri vsaj pri 6 različnih pooblaščenih serviserjih Volkswagen tekom 13 let lastništev VW pa še nisem doživel takšnega slabega odnosa. Še tisto polico za prtljažnik jim je bilo težko postavit nazaj na prvotno mesto in so jo kar tako pustili tako da sem se moral ustaviti da sem jo popravil, da sem sploh kaj ven videl.
Seveda je bil to moj prvi in zadnji obisk na tem servisu. Je pa takšen odnos za to znamko bolj izjema kot pravilo po mojih izkušnjah.