Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Zodd
Novinec
 
Prispevkov: 415
Pridružen: To okt 17, 2006 9:38 pm

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a Zodd Po apr 10, 2023 6:21 am

kar pripravi enih 7jurjev+ za nov motor.


The class action covers certain Hyundai and Kia cars powered by 1.6-litre, 2.0-litre, and 2.4-litre petrol engines – and includes a mix of sedans, hatchbacks and SUVs.

Thirteen Hyundai models are listed as part of the class action, including vehicles built from 2007 to the present day.

Kia has nine affected models – manufactured from 2009 to the present day – listed in the class action.



Hyundai and Kia class action listed symptoms
Knocking or tapping sounds;
Internal damage to the engine;
Increased oil and/or fuel consumption;
Sudden loss of power (including while driving) and engine failure;
The emission of smoke from the engine compartment; and/or
In some cases, fire.



https://www.thetruthaboutcars.com/cars/ ... s-44497118
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6389
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a Fan Po apr 10, 2023 11:08 pm

nasamorpheus je napisal/-a:Vprašanje, KIA Sportage 2.0 crdi automatic, letnik 2017, sliši se veriga pri 100 000 km, kovinski zvok.. Panika?


Ustavite se pri lokalnem mojstru/mehaniku/popoldancu pa naj pogleda. Mogoče ni toliko hudo. Pri pregledu se vidi do kje je prišel napenjalec.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2354
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a DePalmo To apr 11, 2023 6:15 am

Fan je napisal/-a:Od leta 2003 naprej velja, da se lahko vozilo servisira na legalno odprtem servisu, pa garancija še zmeraj velja. Zamenjani deli na vozilu morajo biti določene kvalitete, ki jih je odredila tovarna proizvajalka vozila - vpis v opombe, v knjižici vozila ( kasneje v e-knjigo s testerjem ). V tem primeru garancija velja.
Kakor tudi lahko pooblaščenec vgradi del drugega proizvajalca, če ustreza navodilom tovarne proizvajalke vozila. Samo za pooblaščence je še poudarjeno, da v koliko se ni vgradilo originalni del, je moralno, da je lastnik vozila o tem obveščen.

Ja, v teoriji. V praksi te bodo pa povečini jebal če si prinesel svoje olje na servis, da si servisiral kje drugje uveljavljanje garancije brez odvetnika odpade. Že tako komplicirajo za vsak mišji drek.
Tako da če se vam da kregat z njimi, kar. Meni se ne. Imam avto v garanciji še eno leto in me je ravno Črešnik h kateremu redno vozim, razočaral ker po novem ne vzamejo več mojega olja. Tako da naslednje leto servis opravim drugje, nato pa pri lokalnem mehaniku.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a Firediver To apr 11, 2023 6:40 am

Mojemu znancu so na VW-ju v garanciji odobrili in zamenjali motor 2.0TDI zaradi pitja olja. Še dobro, da je doplačal podaljšek garancije.

Ne vem pa, kako bi reševali brez garancije. Najbrž bi se obrisal pod nosom.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1792
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a emozul To apr 11, 2023 10:46 am

Za kakšno porabo olja pa je šlo?
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a Firediver To apr 11, 2023 10:52 am

Uf, se ne bom spomnil...bi ga moral vprašati za ta detajl.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1909
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a nejc1 To apr 11, 2023 6:50 pm

Fan je napisal/-a:Od leta 2003 naprej velja, da se lahko vozilo servisira na legalno odprtem servisu, pa garancija še zmeraj velja. Zamenjani deli na vozilu morajo biti določene kvalitete, ki jih je odredila tovarna proizvajalka vozila - vpis v opombe, v knjižici vozila ( kasneje v e-knjigo s testerjem ). V tem primeru garancija velja.
Kakor tudi lahko pooblaščenec vgradi del drugega proizvajalca, če ustreza navodilom tovarne proizvajalke vozila. Samo za pooblaščence je še poudarjeno, da v koliko se ni vgradilo originalni del, je moralno, da je lastnik vozila o tem obveščen.



Velja, ampak tu je en velik ampak. Samo v času tovarniške garancije, ki je obvezna in velja za velik delež vozil samo 2 leti. In če pride do potrebe po garancijskem popravilu je na tebi, da dokazuješ, da je bilo vse ustrezno narejeno, kot je predpisano... Podaljšana jamstva pa niso obvezna, zato lahko znamke dajejo svoje pogoje in za vsako podaljšano jamstvo so potrebni vsi servisi na pooblaščenem servisu, drugače se lepo obriši pod nosom.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a esem To apr 11, 2023 9:44 pm

Govora je o Kii in Kia nima podaljšanega jamstva pač pa 7-letno tovarniško garancijo. Kako je z uveljavljanjem le-te pa je druga stvar. Fanov post načeloma drži, vsaj z odvetnikom :roll: ...
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3900
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a Lignage Sr apr 19, 2023 2:08 pm

Tudi sam bi lahko odprl podobno temo o citroenovih pooblaščenih servisih s poudarkom na obnašanju zaposlenih ter osnovah bontona pri delu s strankami.

Sam imam izkušnje s tremi različnimi pooblaščenimi servisi na (širšem) območju Gorenjske in jih lahko brez slabe vesti opišem z eno besedo: "kmetavzarija". Ko sem se s svojim C3, ki sem ga kupil novega leta 2017 pri avtohiši Detr v Mengšu, po enem letu vrnil v tja, sem naletel na možakarja, nastopača, ki mi je vprašal: "A to si pr ns kupu al kje?" :eyes
Pa gospa tam, ki dela na servisu, je ravno takrat, ko sem oddajal svoj avto na redni servis, klepetala s svojim otrokom po telefonu ter mu dajala zdravstvene nasvete - brez komentarja! Tudi ostala dva servisa glede odnosa do strank nista bila nič boljša. Na enem, od ostalih dveh servisov na katerih sem bil, dela oseba, ki ima popolno odsotnost kakršnihkoli komunikacijskih sposobnosti - imaš občutek, da si avto k mutcu pripeljal.. :roll:
...drugega s katerim imam pa še izkušnjo, pa sem si zapomnil po pretirano visokem računu in po tem, da za gorivo, ki sem ga porabil pri nadomestnem avtu, nikakor ni hotel izstaviti računa, denar zanj pa je seveda zahteval.

Obnašajo se ravno tako kot da ti tisto olje prodajajo po desetini cene in ne namaržanega v stratosfero - pa še v takšnem primeru bi si človek zaslužil vsaj malo spoštovanja. Oni pa nimajo niti najmanjše zavesti o tem, kako bi morala izgledati storitev, ...niti najmanjše!

Zdaj, odkar imam VW, je glede tega kar precejšnja razlika. Vozim ga k Vrtaču in tam dela en možakar, ki se zna vsaj normalno pogovarjat. Redni servisi so načeloma dragi, samo človek lažje plača, če je storitev boljša. Izkušnjo imam tudi z Intergalom na Jesenicah in tudi tam so bili na servisu zelo ok!
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1935
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a Polo78 Če apr 20, 2023 11:41 am

Žalostno je, ko se ti določena znamka zaserje izključno zaradi serviserjev in tudi v mojem primeru je bila to enako KIA in "slavni" KMAG. Vse od odnosa, do nestrokovnosti in na koncu tudi zlatarskih cen rednih servisov. Sicer je pri meni od tega že več kot 10 let ampak vidim, da se tudi kasneje zadeve niso kaj izboljšale. Nasprotno imam dobre izkušnje z določenimi servisi za Mazdo, VW in Ford.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1792
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a emozul Če apr 20, 2023 1:05 pm

Lignage je napisal/-a:Tudi sam bi lahko odprl podobno temo o citroenovih pooblaščenih servisih s poudarkom na obnašanju zaposlenih ter osnovah bontona pri delu s strankami.

Sam imam izkušnje s tremi različnimi pooblaščenimi servisi na (širšem) območju Gorenjske in jih lahko brez slabe vesti opišem z eno besedo: "kmetavzarija". Ko sem se s svojim C3, ki sem ga kupil novega leta 2017 pri avtohiši Detr v Mengšu, po enem letu vrnil v tja, sem naletel na možakarja, nastopača, ki mi je vprašal: "A to si pr ns kupu al kje?" :eyes
Pa gospa tam, ki dela na servisu, je ravno takrat, ko sem oddajal svoj avto na redni servis, klepetala s svojim otrokom po telefonu ter mu dajala zdravstvene nasvete - brez komentarja! Tudi ostala dva servisa glede odnosa do strank nista bila nič boljša. Na enem, od ostalih dveh servisov na katerih sem bil, dela oseba, ki ima popolno odsotnost kakršnihkoli komunikacijskih sposobnosti - imaš občutek, da si avto k mutcu pripeljal.. :roll:
...drugega s katerim imam pa še izkušnjo, pa sem si zapomnil po pretirano visokem računu in po tem, da za gorivo, ki sem ga porabil pri nadomestnem avtu, nikakor ni hotel izstaviti računa, denar zanj pa je seveda zahteval.

Obnašajo se ravno tako kot da ti tisto olje prodajajo po desetini cene in ne namaržanega v stratosfero - pa še v takšnem primeru bi si človek zaslužil vsaj malo spoštovanja. Oni pa nimajo niti najmanjše zavesti o tem, kako bi morala izgledati storitev, ...niti najmanjše!

Zdaj, odkar imam VW, je glede tega kar precejšnja razlika. Vozim ga k Vrtaču in tam dela en možakar, ki se zna vsaj normalno pogovarjat. Redni servisi so načeloma dragi, samo človek lažje plača, če je storitev boljša. Izkušnjo imam tudi z Intergalom na Jesenicah in tudi tam so bili na servisu zelo ok!



Bom še jaz malo pokomentiral, glede Vrtača.
Jaz pa nisem imel tako dobre izkušnje, zato sem jih ocenil s tremi zvezdicami. Drugi dan dobim od tega možakarja, s katerim sem urejal popravilo klic, da je z vrha podjetja dobil navodilo, da to ni v skladu z njihovo politiko, ter, da je ocena prenizka.
Zato me je prosil, če lahko spremenim oceno, oni pa mi zagotovijo pri njih dodaten popust.
Seveda, po dodatnem pogovoru in pregovarjanju sem popustil in isti dan spremenil oceno. Govoril mi je, da če je ocena tri ali manj mu odtrgajo od plače.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3900
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a Lignage Sr maj 03, 2023 12:15 pm

Seveda, imamo različne izkušnje. Sam pa lahko primerjam ene in druge storitve. Leta 2017 sem kupil novega C3, leta 2021 pa skoraj novega testnega T-Crossa. Oba sem vozil oz. vozim na pooblaščene servise in sem opazil, da sta jim na citroenovih servisih, ki sem jih obiskal, bonton ter osnove komunikacije povsem tuje. To je tudi tisto, kar sem hotel izpostavit s svojim prispevkom v tej temi.
 
Kohec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: So jun 13, 2009 2:03 pm

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Napisal/-a Kohec Sr maj 03, 2023 1:17 pm

Bom še jaz malo pokomentiral, glede Vrtača.
Jaz pa nisem imel tako dobre izkušnje, zato sem jih ocenil s tremi zvezdicami. Drugi dan dobim od tega možakarja, s katerim sem urejal popravilo klic, da je z vrha podjetja dobil navodilo, da to ni v skladu z njihovo politiko, ter, da je ocena prenizka.
Zato me je prosil, če lahko spremenim oceno, oni pa mi zagotovijo pri njih dodaten popust.
Seveda, po dodatnem pogovoru in pregovarjanju sem popustil in isti dan spremenil oceno. Govoril mi je, da če je ocena tri ali manj mu odtrgajo od plače.


Podobno izkušnjo sem imel tudi jaz. Pred par leti sem kupil rabljenega VW pri enem od večjih pooblaščencev VW v Sloveniji. Ker ni bilo vse tako, kot mora biti, sem jih poklical, pa so se kar nekaj izgovarjali, zato sem jim dal slabo oceno na Google. Kmalu zatem me je poklical vodja prodaje in vprašal, čemu takšna ocena. Po pogovoru sva se dogovorila, če zbrišem oceno, mi naredijo naslednji servis brezplačno. To so tudi naredili, bili so tudi zelo korektni in naredili še nekaj stvari več, kot je zajemal sam servis. Očitno je bila za njih to neka šola in spoznanje, da je bolje, če so do strank pošteni. Jaz pa sem tudi nekaj profitiral, saj sem zadevo, zaradi katere smo prišli navzkriž uredil sam z manjšim stroškom.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov