Stran 4 od 4

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Po apr 10, 2023 6:21 am
Napisal/-a Zodd
kar pripravi enih 7jurjev+ za nov motor.


The class action covers certain Hyundai and Kia cars powered by 1.6-litre, 2.0-litre, and 2.4-litre petrol engines – and includes a mix of sedans, hatchbacks and SUVs.

Thirteen Hyundai models are listed as part of the class action, including vehicles built from 2007 to the present day.

Kia has nine affected models – manufactured from 2009 to the present day – listed in the class action.



Hyundai and Kia class action listed symptoms
Knocking or tapping sounds;
Internal damage to the engine;
Increased oil and/or fuel consumption;
Sudden loss of power (including while driving) and engine failure;
The emission of smoke from the engine compartment; and/or
In some cases, fire.



https://www.thetruthaboutcars.com/cars/ ... s-44497118

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Po apr 10, 2023 11:08 pm
Napisal/-a Fan
nasamorpheus je napisal/-a:Vprašanje, KIA Sportage 2.0 crdi automatic, letnik 2017, sliši se veriga pri 100 000 km, kovinski zvok.. Panika?


Ustavite se pri lokalnem mojstru/mehaniku/popoldancu pa naj pogleda. Mogoče ni toliko hudo. Pri pregledu se vidi do kje je prišel napenjalec.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: To apr 11, 2023 6:15 am
Napisal/-a DePalmo
Fan je napisal/-a:Od leta 2003 naprej velja, da se lahko vozilo servisira na legalno odprtem servisu, pa garancija še zmeraj velja. Zamenjani deli na vozilu morajo biti določene kvalitete, ki jih je odredila tovarna proizvajalka vozila - vpis v opombe, v knjižici vozila ( kasneje v e-knjigo s testerjem ). V tem primeru garancija velja.
Kakor tudi lahko pooblaščenec vgradi del drugega proizvajalca, če ustreza navodilom tovarne proizvajalke vozila. Samo za pooblaščence je še poudarjeno, da v koliko se ni vgradilo originalni del, je moralno, da je lastnik vozila o tem obveščen.

Ja, v teoriji. V praksi te bodo pa povečini jebal če si prinesel svoje olje na servis, da si servisiral kje drugje uveljavljanje garancije brez odvetnika odpade. Že tako komplicirajo za vsak mišji drek.
Tako da če se vam da kregat z njimi, kar. Meni se ne. Imam avto v garanciji še eno leto in me je ravno Črešnik h kateremu redno vozim, razočaral ker po novem ne vzamejo več mojega olja. Tako da naslednje leto servis opravim drugje, nato pa pri lokalnem mehaniku.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: To apr 11, 2023 6:40 am
Napisal/-a Firediver
Mojemu znancu so na VW-ju v garanciji odobrili in zamenjali motor 2.0TDI zaradi pitja olja. Še dobro, da je doplačal podaljšek garancije.

Ne vem pa, kako bi reševali brez garancije. Najbrž bi se obrisal pod nosom.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: To apr 11, 2023 10:46 am
Napisal/-a emozul
Za kakšno porabo olja pa je šlo?

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: To apr 11, 2023 10:52 am
Napisal/-a Firediver
Uf, se ne bom spomnil...bi ga moral vprašati za ta detajl.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: To apr 11, 2023 6:50 pm
Napisal/-a nejc1
Fan je napisal/-a:Od leta 2003 naprej velja, da se lahko vozilo servisira na legalno odprtem servisu, pa garancija še zmeraj velja. Zamenjani deli na vozilu morajo biti določene kvalitete, ki jih je odredila tovarna proizvajalka vozila - vpis v opombe, v knjižici vozila ( kasneje v e-knjigo s testerjem ). V tem primeru garancija velja.
Kakor tudi lahko pooblaščenec vgradi del drugega proizvajalca, če ustreza navodilom tovarne proizvajalke vozila. Samo za pooblaščence je še poudarjeno, da v koliko se ni vgradilo originalni del, je moralno, da je lastnik vozila o tem obveščen.



Velja, ampak tu je en velik ampak. Samo v času tovarniške garancije, ki je obvezna in velja za velik delež vozil samo 2 leti. In če pride do potrebe po garancijskem popravilu je na tebi, da dokazuješ, da je bilo vse ustrezno narejeno, kot je predpisano... Podaljšana jamstva pa niso obvezna, zato lahko znamke dajejo svoje pogoje in za vsako podaljšano jamstvo so potrebni vsi servisi na pooblaščenem servisu, drugače se lepo obriši pod nosom.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: To apr 11, 2023 9:44 pm
Napisal/-a esem
Govora je o Kii in Kia nima podaljšanega jamstva pač pa 7-letno tovarniško garancijo. Kako je z uveljavljanjem le-te pa je druga stvar. Fanov post načeloma drži, vsaj z odvetnikom :roll: ...

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Sr apr 19, 2023 2:08 pm
Napisal/-a Lignage
Tudi sam bi lahko odprl podobno temo o citroenovih pooblaščenih servisih s poudarkom na obnašanju zaposlenih ter osnovah bontona pri delu s strankami.

Sam imam izkušnje s tremi različnimi pooblaščenimi servisi na (širšem) območju Gorenjske in jih lahko brez slabe vesti opišem z eno besedo: "kmetavzarija". Ko sem se s svojim C3, ki sem ga kupil novega leta 2017 pri avtohiši Detr v Mengšu, po enem letu vrnil v tja, sem naletel na možakarja, nastopača, ki mi je vprašal: "A to si pr ns kupu al kje?" :eyes
Pa gospa tam, ki dela na servisu, je ravno takrat, ko sem oddajal svoj avto na redni servis, klepetala s svojim otrokom po telefonu ter mu dajala zdravstvene nasvete - brez komentarja! Tudi ostala dva servisa glede odnosa do strank nista bila nič boljša. Na enem, od ostalih dveh servisov na katerih sem bil, dela oseba, ki ima popolno odsotnost kakršnihkoli komunikacijskih sposobnosti - imaš občutek, da si avto k mutcu pripeljal.. :roll:
...drugega s katerim imam pa še izkušnjo, pa sem si zapomnil po pretirano visokem računu in po tem, da za gorivo, ki sem ga porabil pri nadomestnem avtu, nikakor ni hotel izstaviti računa, denar zanj pa je seveda zahteval.

Obnašajo se ravno tako kot da ti tisto olje prodajajo po desetini cene in ne namaržanega v stratosfero - pa še v takšnem primeru bi si človek zaslužil vsaj malo spoštovanja. Oni pa nimajo niti najmanjše zavesti o tem, kako bi morala izgledati storitev, ...niti najmanjše!

Zdaj, odkar imam VW, je glede tega kar precejšnja razlika. Vozim ga k Vrtaču in tam dela en možakar, ki se zna vsaj normalno pogovarjat. Redni servisi so načeloma dragi, samo človek lažje plača, če je storitev boljša. Izkušnjo imam tudi z Intergalom na Jesenicah in tudi tam so bili na servisu zelo ok!

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Če apr 20, 2023 11:41 am
Napisal/-a Polo78
Žalostno je, ko se ti določena znamka zaserje izključno zaradi serviserjev in tudi v mojem primeru je bila to enako KIA in "slavni" KMAG. Vse od odnosa, do nestrokovnosti in na koncu tudi zlatarskih cen rednih servisov. Sicer je pri meni od tega že več kot 10 let ampak vidim, da se tudi kasneje zadeve niso kaj izboljšale. Nasprotno imam dobre izkušnje z določenimi servisi za Mazdo, VW in Ford.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Če apr 20, 2023 1:05 pm
Napisal/-a emozul
Lignage je napisal/-a:Tudi sam bi lahko odprl podobno temo o citroenovih pooblaščenih servisih s poudarkom na obnašanju zaposlenih ter osnovah bontona pri delu s strankami.

Sam imam izkušnje s tremi različnimi pooblaščenimi servisi na (širšem) območju Gorenjske in jih lahko brez slabe vesti opišem z eno besedo: "kmetavzarija". Ko sem se s svojim C3, ki sem ga kupil novega leta 2017 pri avtohiši Detr v Mengšu, po enem letu vrnil v tja, sem naletel na možakarja, nastopača, ki mi je vprašal: "A to si pr ns kupu al kje?" :eyes
Pa gospa tam, ki dela na servisu, je ravno takrat, ko sem oddajal svoj avto na redni servis, klepetala s svojim otrokom po telefonu ter mu dajala zdravstvene nasvete - brez komentarja! Tudi ostala dva servisa glede odnosa do strank nista bila nič boljša. Na enem, od ostalih dveh servisov na katerih sem bil, dela oseba, ki ima popolno odsotnost kakršnihkoli komunikacijskih sposobnosti - imaš občutek, da si avto k mutcu pripeljal.. :roll:
...drugega s katerim imam pa še izkušnjo, pa sem si zapomnil po pretirano visokem računu in po tem, da za gorivo, ki sem ga porabil pri nadomestnem avtu, nikakor ni hotel izstaviti računa, denar zanj pa je seveda zahteval.

Obnašajo se ravno tako kot da ti tisto olje prodajajo po desetini cene in ne namaržanega v stratosfero - pa še v takšnem primeru bi si človek zaslužil vsaj malo spoštovanja. Oni pa nimajo niti najmanjše zavesti o tem, kako bi morala izgledati storitev, ...niti najmanjše!

Zdaj, odkar imam VW, je glede tega kar precejšnja razlika. Vozim ga k Vrtaču in tam dela en možakar, ki se zna vsaj normalno pogovarjat. Redni servisi so načeloma dragi, samo človek lažje plača, če je storitev boljša. Izkušnjo imam tudi z Intergalom na Jesenicah in tudi tam so bili na servisu zelo ok!



Bom še jaz malo pokomentiral, glede Vrtača.
Jaz pa nisem imel tako dobre izkušnje, zato sem jih ocenil s tremi zvezdicami. Drugi dan dobim od tega možakarja, s katerim sem urejal popravilo klic, da je z vrha podjetja dobil navodilo, da to ni v skladu z njihovo politiko, ter, da je ocena prenizka.
Zato me je prosil, če lahko spremenim oceno, oni pa mi zagotovijo pri njih dodaten popust.
Seveda, po dodatnem pogovoru in pregovarjanju sem popustil in isti dan spremenil oceno. Govoril mi je, da če je ocena tri ali manj mu odtrgajo od plače.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Sr maj 03, 2023 12:15 pm
Napisal/-a Lignage
Seveda, imamo različne izkušnje. Sam pa lahko primerjam ene in druge storitve. Leta 2017 sem kupil novega C3, leta 2021 pa skoraj novega testnega T-Crossa. Oba sem vozil oz. vozim na pooblaščene servise in sem opazil, da sta jim na citroenovih servisih, ki sem jih obiskal, bonton ter osnove komunikacije povsem tuje. To je tudi tisto, kar sem hotel izpostavit s svojim prispevkom v tej temi.

Re: Uradni KIA serviserji - moje izkušnje

Objavljeno: Sr maj 03, 2023 1:17 pm
Napisal/-a Kohec
Bom še jaz malo pokomentiral, glede Vrtača.
Jaz pa nisem imel tako dobre izkušnje, zato sem jih ocenil s tremi zvezdicami. Drugi dan dobim od tega možakarja, s katerim sem urejal popravilo klic, da je z vrha podjetja dobil navodilo, da to ni v skladu z njihovo politiko, ter, da je ocena prenizka.
Zato me je prosil, če lahko spremenim oceno, oni pa mi zagotovijo pri njih dodaten popust.
Seveda, po dodatnem pogovoru in pregovarjanju sem popustil in isti dan spremenil oceno. Govoril mi je, da če je ocena tri ali manj mu odtrgajo od plače.


Podobno izkušnjo sem imel tudi jaz. Pred par leti sem kupil rabljenega VW pri enem od večjih pooblaščencev VW v Sloveniji. Ker ni bilo vse tako, kot mora biti, sem jih poklical, pa so se kar nekaj izgovarjali, zato sem jim dal slabo oceno na Google. Kmalu zatem me je poklical vodja prodaje in vprašal, čemu takšna ocena. Po pogovoru sva se dogovorila, če zbrišem oceno, mi naredijo naslednji servis brezplačno. To so tudi naredili, bili so tudi zelo korektni in naredili še nekaj stvari več, kot je zajemal sam servis. Očitno je bila za njih to neka šola in spoznanje, da je bolje, če so do strank pošteni. Jaz pa sem tudi nekaj profitiral, saj sem zadevo, zaradi katere smo prišli navzkriž uredil sam z manjšim stroškom.