Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
David92
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Če jan 08, 2015 4:51 pm

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a David92 So feb 28, 2015 8:36 pm

@sipr: Hvala za vas nasvet. Sem danes poskusil preverit zadevo s pomocje videa ki sem ga nasel na spletu. Vendar mojem Peugeotu nisem uspel priti do kontaktov tako zlahka kot na videu, tako da zal nisem uspel sam preverit ta senzor. Na videu je preveril z Multi-metrom. Poznate vi kak drugačen pristop morda?

SLIKA kjer se nahaja kontakt katerega bi moral preverit z multimetrom (modre barve):

http://shrani.si/f/29/s9/18cF6BSR/20150228180159.jpg
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a Fan Ne mar 01, 2015 1:05 am

Kaj pa priklop na recimo kakšno Lexio, test komponent, pa se hitro vidi.........................
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
sipr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So okt 01, 2011 9:54 pm

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a sipr Ne mar 01, 2015 11:34 pm

David92 je napisal/-a:@sipr: Hvala za vas nasvet. Sem danes poskusil preverit zadevo s pomocje videa ki sem ga nasel na spletu. Vendar mojem Peugeotu nisem uspel priti do kontaktov tako zlahka kot na videu, tako da zal nisem uspel sam preverit ta senzor. Na videu je preveril z Multi-metrom. Poznate vi kak drugačen pristop morda?

SLIKA kjer se nahaja kontakt katerega bi moral preverit z multimetrom (modre barve):

http://shrani.si/f/29/s9/18cF6BSR/20150228180159.jpg


Ena možnost je da avto pelješ na tester. Za to ti po mojem ne bi smeli zaračunati več kot 15 EUR.

Druga možnost pa je dokaj preprosta: ko ti avto končno vžge-recimo v 3. poskusu- opazuj število obratov v trenutku vžiga in še nekaj sekund po tem. V trenutku vžiga in še nekaj sekund po tem bi avto moral imeti cca. 1200-1300 obratov-vsekakor več kot 950, kot jih ima v prostem teku. Čez nekaj sekund bi se moralo število obratov znižati na cca. 950. Če so takoj po vžigu obrati višji od 950 je precej možnosti, da je ta senzor O.K.

Tretja možnost mi je ravnokar padla na pamet: Da ta senzor odklopiš in probaš vžgati avto. Če bo vžig enako slab kot s priklopljenim senzorjem, potem verjetno ta senzor ne dela.

Jaz bi vseeno dobro preveril ali kje ne vleče zraka...Da ni kakih razpok na dovodih zraka v motor...

LP iz Primorske
 
David92
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Če jan 08, 2015 4:51 pm

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a David92 Sr mar 11, 2015 10:50 am

Pravkar dobil klic iz pooblaščenega servisa.
Pravi da bodo menjali temperaturni senzor in zadnje diske ter ploščice. Slednje za to, ker sem prekvčeraj slišal ropotanje v zadnjem delu avta ko sem prišel z avtoceste.

Cena me je sicer vrgla na sedež, saj v predračunu piše 400€ z vsemi popusti Moj Peugeot.

Kak se pa vam zdi cena za to menjavo ? (popusti je 30% na material ter 15% na uro mehanika)

Meni se zdi kot nateg, celo tukaj se mi zdi da sem prebiral, da ste pisali da pridejo diski in plosce 100€ ce jih sam kupis. Kako so oni prisli na 360€ ?



LP,
David
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2355
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a DePalmo Sr mar 11, 2015 11:45 am

Originalni deli, zato taka cena.
 
David92
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Če jan 08, 2015 4:51 pm

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a David92 Sr mar 11, 2015 11:50 am

DePalmo je napisal/-a:Originalni deli, zato taka cena.


DePalmo, za originalne dele je vredu cena? Jaz namreč nevem zato tukaj vprašam, vi verjetno to bolj poznate. Če je to primerna cena za menjavo senzorja za temperaturo + diagnostika avtomobila (priklopp na tester) + menjava zadnjih dveh bremz (diski + ploscice) + delo mehanika .. potem vsaj nimam slab občutek, da sem preplačal stvar. Se mi pa zdi visoka cena...koliko bo se prisel potem veliki servis, ojoj.
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a ales66 Sr mar 11, 2015 11:51 am

Verjetno ima zadaj diske skupaj z ležaji, kar je dražje od navadnih, tudi, če bi kupil drugje.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a pskoda Sr mar 11, 2015 11:51 am

Greš kupit v recimo evtroton, adel, bartog,... diske in ploščice oni pa jih naj vgradijo. Tukaj imaš katalog od evrotona - https://katalog.euroton.si/?
Lp
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2355
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a DePalmo Sr mar 11, 2015 11:59 am

Ja, za originalne dele in uradni servis se mi zdi vredu cena, sam jaz tega nebi rihtal na uradnem servisu, dele bi pa sam nabral če bi vedel kaj točno vse in bi me prišlo vsaj pol manj.
 
David92
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Če jan 08, 2015 4:51 pm

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a David92 Sr mar 11, 2015 12:08 pm

Se strinjam z vsemi. Dele bi moral sam nabaviti. Zaenkrat pa si bom to zapomnil kot neko lekcijo, in bom v bodo ravnal tak kot ste tukaj napisali.
Hvala za povezavo pskoda - bo koristna za vbodoče.

@ales66: Ja, to je rekel tudi, da diski z lezaji + ploscice so zadaj menjali

Hvala vsem za odgovore v tej temi, upam, da ob sedaj ta napaka odpravljena z hladnim vzigom in da bo komu ta tema pomagala v bodoče.
 
David92
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Če jan 08, 2015 4:51 pm

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a David92 Sr mar 11, 2015 4:58 pm

No, prihajam iz servisa. Bom vse napisal:

Problem
Avto ni hotel vžgat ob hladnem vžigu. Med vožnjo je bilo slišati ropot odzadaj ter cviljenje ob bremzanju. Kadar nisem stiskal na pedalo za bremzo, je bilo slišati kakor da piha ven zrak iz pedala.


Po servisu
Avto je vžgal na drugo. Vprašal sem takoj mehanika zakaj ni sprve vžgal in mi je rekel, da se "senzor mora navaditi na nove razmere". Med vožnjo spet slišim kako naenkrat začne pihat zrak pri pedalu za bremzo, kadar ne pritiskam na njo. Cviljenje ob bremzanju se ni spremenilo, še vedno se sliši.


Nisem pričakoval, da ob tako dragem servisu, prav nobene napake nismo odpravili na avtomobilu. Mogoče se res kaj spremeni ko se "zadeve navadijo na nove razmere", tako da bom počakal..ampak sem že razočaran, ker verjetno ne bo nič boljše čez čas.

Se da kako preveriti če so res novi zavorni diski ter ploščiče nameščene na avtu? Ali pa ga moram peljat spet k tretjemu mehaniku da to preveri ? Ne občutim nobene spremembe ob bremzanju..mehanik pa mi je rekel da so diski bili čisto železo..karkoli že to pomeni.

Prilagam še račun, ki sem ga dobil.

Slika



Kaj mi svetujete da storim, če nič ne bo vredu ? Seveda, nazaj ga peljat...ampak kolko spremljam ta forum se to nikoli ne obnese..in bodo mi računali še za ostale zamenjave? Saj nisem jaz kriv, da niso popravili, a mi zaračunali material + ure. Ali lahko zahtevam denar nazaj? Neke pravice moram imeti..saj bom poskusil kaj najt na spletu..
 
David92
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Če jan 08, 2015 4:51 pm

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a David92 Če mar 12, 2015 11:36 am

Mi lahko prosim kdo pomaga pri tem?


Vsaj da mi odgovori na naslednja vprasanja:

- Ali je mozno da se pri novih zavorah (novi diski + ploscice) se vedno slisi civljenje ob zaviranju avtomobila ?
- Ali je mozno zahtevat da ti vrnejo tvoje original dele, ki so jih zamenjali z novimi ?
- Ali je mozno zahtevat vracilo stroskov za servis, ker niso nic popravili, a placano je bilo 400€ za popravilo napak?

Servis je bil narejen na pooblascenem Peugeot servisu, tako sklepam da bi morali znati kaj pocnejo in menjavajo. Ker se nobena napaka ni odpravila, sem pricel sumit da morda tudi zavor sploh niso menjali ampak sem jih le placal. Zato bom cez vikend peljal lokalnemu mehaniku da pogleda, ali so namesceni novi diski ter ploscice.


LP
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a Nikola_Tesla Če mar 12, 2015 12:01 pm

No tudi to se zna zgoditi, da nekaj plačaš pa ti ne menjajo in spravijo za popoldanski servis.

Obstoječe stanje samo malo prečistijo in prefrigano počakajo, če bo stranka skužila nepravilnost.
 
sipr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So okt 01, 2011 9:54 pm

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a sipr Če mar 12, 2015 12:16 pm

David92 je napisal/-a:Mi lahko prosim kdo pomaga pri tem?


Vsaj da mi odgovori na naslednja vprasanja:

- Ali je mozno da se pri novih zavorah (novi diski + ploscice) se vedno slisi civljenje ob zaviranju avtomobila ?
- Ali je mozno zahtevat da ti vrnejo tvoje original dele, ki so jih zamenjali z novimi ?
- Ali je mozno zahtevat vracilo stroskov za servis, ker niso nic popravili, a placano je bilo 400€ za popravilo napak?

Servis je bil narejen na pooblascenem Peugeot servisu, tako sklepam da bi morali znati kaj pocnejo in menjavajo. Ker se nobena napaka ni odpravila, sem pricel sumit da morda tudi zavor sploh niso menjali ampak sem jih le placal. Zato bom cez vikend peljal lokalnemu mehaniku da pogleda, ali so namesceni novi diski ter ploscice.


LP
Po mojem zavore ne bi smele cviliti.
Orignal dele, ki so jih sneli dol je smiselno zahtevati in to takoj. Dober servis ti jih da nazaj ali vsaj pokaže ne da bi stranka to sploh zahtevala.
Glede stroškov popravila zahtevaj, da ti zadevo porihtajo brezplačno. In to čimprej. Ne vem ali bi bilo smiselno se obrniti na kakega inšpektorja-recimo tržnega ali za delo...Ne vem, samo na glas razmišljam...

Pooblaščeni servis še ne pomeni kakovosten servis niti ne, da tam ni lopovov.
 
David92
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Če jan 08, 2015 4:51 pm

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a David92 Če mar 12, 2015 12:30 pm

@Nikola Tesla: Prav to se mi zdi da so naredili. Namrec avto ne vzge se vedno ob hladnem vzigu, je pa res da sedaj ne potrebujem 5x ponovno vzigat, ampak 3x (dvakrat sem ga dosedaj prizigal ob hladnemv zigu, in obakrat je na trezjo vzgal). Za sumenje pri pedalu za zavore je pa isto, nic manj nic bolj. Zavore pa dejansko cvilijo - sem bral tukaj teme o tem in se lahko to zgodi zaradi dolocenih nepravilnosti (npr, slabo namescene ali ne primeren / ne originalni material), vendar ne po servisu in se to na pooblascenem! Zato sumim da morda niso nic spreminjali pri avtu in bom se glede tega seveda pozanimal. Bom pa tudi dokumentiral vse ob tem.

@sipr: Hvala za odgovore. Meni se zdi ZELO cudno, da nisem dobil svojih original delov nazaj. Pa mar me ne morajo o tem vprasati ? Saj koliko vem, in koliko sem bral po zakonih / aktih, je trgovceva skrb da me o tem obvesti, ali zelim obrdzati svoj material ali pa ga lahko vrzejo / obdrzijo oni.

Poglejte primer: Zakaj bi jaz njim pustil svoje original dele? Mogoce pa bi jaz kakemu mehaniku hotel po delih prodati dolocene stvari ? Mogoce je kakemu mehaniku dovolj rabljena roba in ne potrebuje brezhibne? itd itd., razlogov lahko nastevam, da bi lahko jaz komot uporabil moj original material ali ga celo prodal komu za denar. Nevem zakaj bi jim to moral jaz podariti. Noben me ni vprasal, noben ni niti omenjal tega. Zato se bolj sumim, da so namesceni kar moji deli se vedno na avtu in niso nic zamenjali.

Pravno gledano sem ze v teku pridobivanja informacij, ter bom poizvedel kaj vec o mojih pravic. Tukaj mi stoji ob strani zakon o varstvu potrosnikov, ki tudi veli da lahko odstopim od pogodbe po 8 dneh, ce ugotovim nepravilnosti. Torej mi povrnejo denar nazaj in namestijo moje original dele. Zdi se mi da je vcasih treba malo pritisnit na svoje pravice, ceprav so podjetja dobro zavarovano iz pravnega vidika. Meni bo ze dovolj ce dobim svoj denar nazaj, ker ni majhna vsota, definitivno.

Pisal sem jim preko e-poste, ker sem v sluzbi in tukaj ne morem telefonirat v SLO. Po e-posti sem takoj prejel 3 zaporedne klice iz sevisa (kot pravim ne morem se tukaj javiti), sicer lahko da nic ne pomeni, lahko pa da jih malce skrbi glede mojega popravila. Ogromno sem si prebral tem na tem Forumu in po spletu prebral vrsto clankov, posebej o zavornih diskih ter ploscah (ker em res zanima kako ugotoviti ali so namescene nove, kar sedaj vem, da se da opaziti). O senzorjih pa tako ali tako sam vem veliko, ker sem diplomiral iz te tehnicne vede ter sem v tem poklicu zaposlen - in sem 100 odstoten, da se senzor nima na kaj prilagajat. Senzor je narejen da meri parametre v okolju, za katerega je predpisana njegova specifikacije. Torej ce je senzor narejen za okolje z vecjimi vibracijami ter temperaturo 90 stopinj ali vec, potem bo meril v takih razmerah kot je potrebno in pika. Konec. Nobene prilagoditve, specifikacijah vse pise, ce je narejen za te razmere potem tudi v teh razmerah brezhibno dela. Na kaj se bo navadil? Bedarija.


Eh kak sem razocaran. Toliko denarja..
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a ales66 Če mar 12, 2015 1:04 pm

Če so bili zadaj menjani diski in ploščice pa ja menda lahko pogledaš sam. Se vidi, če se skloniš ali počepneš, skozi odprtine v platiščih. Za primerjavo lahko pogledaš še spredaj in se bo videla očitna razlika med rabljenimi in novimi, če so bili menjani. Sicer prosi prijatelja, znanca, soseda... Če pa še to ne gre, pa zapelji do svojega mehanika. Če nisi zadovoljen s storitvijo pojdi z računom nazaj in skupaj pogledate kako in kaj.

Za drugič boš vedel, da lahko vedno in povsod rečeš, da želiš menjane dele nazaj, če ti tega sami ne ponudijo, razen v primeru garancije.

Upam, da uspešno rešiš.
 
David92
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Če jan 08, 2015 4:51 pm

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a David92 Če mar 12, 2015 1:12 pm

ales66 je napisal/-a:Če so bili zadaj menjani diski in ploščice pa ja menda lahko pogledaš sam. Se vidi, če se skloniš ali počepneš, skozi odprtine v platiščih. Za primerjavo lahko pogledaš še spredaj in se bo videla očitna razlika med rabljenimi in novimi, če so bili menjani. Sicer prosi prijatelja, znanca, soseda... Če pa še to ne gre, pa zapelji do svojega mehanika. Če nisi zadovoljen s storitvijo pojdi z računom nazaj in skupaj pogledate kako in kaj.

Za drugič boš vedel, da lahko vedno in povsod rečeš, da želiš menjane dele nazaj, če ti tega sami ne ponudijo, razen v primeru garancije.

Upam, da uspešno rešiš.



V primeru garancije, ne morem zahtevat svojih delov nazaj torej? Ker so mi dali garancijo na njihov material.

Ales! To sem tudi storil in kolikor sem videl ti diski oz. plosce niti priblizno ne zgledajo kot novi! saj ne pricakujem nek SIJAJ ali BLISC, ampak da pa deluje tako obrabljeno ze po prvem dnevu, tudi ni mogoce! Grem zdaj jaz kar to ven poslikati, da bom imel shranjeno sliko.
Jaz kar direktno povem tukaj, cilj mi je da dobim svoj denar nazaj, torej da odstopim od pogodbe in zahtevam vracilo zneska. To se mi zdi, da ZVPot (Zakon o Varstu Potrosnikov) omgoca v 37.clenu, kjer pravi da po 8 dneh od podpisane prodajne pogodbe / storitve, ce ugotovim nepravilnosti, lahko zahtevam kupnino nazaj, in jim vrnem njihov izdelek. Ceprav v tem primeru mi morajo namestiti nazaj moje dele - tako da mi v tem primeru bi morali pustiti to gor, kar pac imam (mogoce celo moje original dele, ce so me res ogoljufali na taki ravni).
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a ales66 Če mar 12, 2015 1:19 pm

Pod garancijo je mišljena tovarniška garancija in menjava delov, ki se pokvarijo. Npr, da bi ti menjali senzor v času, ko je bil avto še v tovarniški garanciji ali pa da bi se ti pokvaril v času garancije po popravilu.
 
David92
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Če jan 08, 2015 4:51 pm

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a David92 Če mar 12, 2015 1:29 pm

Aja OK. Sem sel zdaj se enkrat preveriti na avtomobil, koliko se le da videti pri zavorah. Zadnji zavori sta bili menjani, saj od tam prihajajo cviljenje. Ko sem primerjal s prednjimi, se mi zdijo prednje vseeno malce bolj obrabljene kot zadnje. Ampak zadnje pa vsekakor ne zgledajo nove (govorim o diskih, ker ploscic ne morem dobro videti na zadnji zavori zaradi platisc in kolesa). To da so sprednje bolj obrabljene, pa je razlog, da se vecinoma s prednjimi zavira, ce se ne motim? Zadnje se aktivirajo pri rocni, ter ob pritisku pedala dokonca..ali se motim?
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Re: P308: Problemi pri vžigu

Napisal/-a ales66 Če mar 12, 2015 1:47 pm

Diski lahko dobijo površinsko rjo čez noč, v dežju ali po pranju, potem, ko avto stoji, še prej. Po nekaj zaviranjih se to očisti. Če so barvani, potem na robovih in tam kamor pride platišče zarjavijo kasneje. Učinek zadnjih zavor je ca 30%. Dvigni zadaj avto kot, da želiš menjat kolo in preveri obe kolesi, če se lepo zavrtita. Morda blokirajo zadnji cilindri in zato cvili zadaj. Sicer traja, ca 200 km, da se ploščice in diski "utečejo".
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 58 gostov