Stran 1 od 1
CRD in težave
Objavljeno: So feb 28, 2015 3:46 pm
Napisal/-a lisko
Prvo pravilo v tej temi je , da se ne bo govorilo ja spet VM motor in drugo pravilo je , ja pač CRD in tretje, kaj si šel to kupit.
Želim ( zahtevam) kontstruktivno debato s katero se bo prišlo do rešiteva v sodelovanju vseh ( vi kot ideje jaz kot izvajalec).
Torej jeep 2.5 CRD letnnik 2002 prevoženih ( realnih 145 tisoč) z vsemi rednimi servisi.
Kaj se dogaja....Mrzel začne vrtet popolnoma normalno in se prvih par obratov ne zgodi nič. Potem začne vrtet vedno hitreje ( ampak brez potresavanja ali čudnih zvokov) in potem na vsem lepem v trenutko vžge na 1000 obratov skadi sivo črno in laufa popolnoma mirno.
Topel vžiga popolnoma normalno. Opazit je tudi mičkeno večjo dimnost pri polnem plinu.
Za dimnost sicer sumim EGR ventil in bom videl sedaj ko ga bom blindiral.
In pa potovalni računalnik kaže DVA litra premalo. Torej kaže 9 a v resnici pije 11. Kar pa se mi zdi preveliko odstopanje...
Koliko pa meni logika kaže pa računalnik preračuvana količino goriva glede na časovno odprtost šob. Da bi dejansko meril pretok ne vidim smisla. Na šobi imaš konstanten tlak in pa pretok. Količino pretoka lahko uravnavaš samo s časom kako dolgo bo šoba odprta. Se motim?
Po tej logiki ga nekaj serje ali ena al pa vse 4 šobe. Pumpo bi za ta trenutek izključil saj gre popolnoma mirno, ne cuka in nič.
Ideja ali potrditev ,da razmišljam prav?
Re: CRD in težave
Objavljeno: So feb 28, 2015 3:54 pm
Napisal/-a čare
Ponavadi ko dolgo vergla in potem skadi sivo serje ena ali več šob,sam če jih je več ga je prekleto težko zalavfat.Dize zmeči ven in na test z njimi.Črno kajenje??Če ni preveč ni panike,če pa se ti vseeno zdi preveč pa spet kaka šoba in pa ja EGR ki ga boš itak zaprl.
Re: CRD in težave
Objavljeno: So feb 28, 2015 4:09 pm
Napisal/-a lisko
Sej tud občutek je tak, recimo kot da hoče zaluafat ampak nima moči....ampak ne ruka ali potresava ampak se prav čuti kako "pomaga" nabirat višje obrate in potem v trenutko pali. potem pa ima ( če takoj spelješ in dodaš čist malo plina s kuplongo pa ga dejansko obremeniš toliko da mora premaknit avto) tist značiln globok zvok kot če je slućajno malo zraka zraven. čer par sekund to zgine. Iz tega tud sklepam da šoba mičkeno pušča in potem more prvo v skupni vod nabit dovolj pritiska da sploh pride do vžigov....seveda ker pa so šobe elektronsko krmiljenje jih pa odpira že prej , ko še tlaka ni dovolj....zato tudi "pomaganje" pri samem štartu.
Mam spet prav?
Nardi pa vedno enako pa je ali -10 ali pa +20. Pač ko stoji dlje časa. Masti ali nafte ni videt nikjer , da bi recimo kje kaj spuščalo.
Na testerju še ni bil, ker sem prvo lotil menjave termostat in blindiranje EGR ventila. Je pa in ERG in vsa tista krama tak okrog čista in suha ko poper...torej sklepam da sam motor je dober , ker niti v oduško nima kaj extra zamaščeno. Prav tako turbina nima NOBENE zračnosti.
Re: CRD in težave
Objavljeno: So feb 28, 2015 4:46 pm
Napisal/-a čare
Turbina IMA zračnost,ker drugače se ne bi vrtela.Glede šob pa ja al rabi da nafila al pa kakšna ne zpare doknca in se čez noč oz. ves tisti čas ko stoji v cilindru nabere nafta katero mora potem spljuvat ven.Pri tako mladem avtu bi se moglo že po tetserju vidt korekcije šob.
Re: CRD in težave
Objavljeno: So feb 28, 2015 6:34 pm
Napisal/-a lisko
Sej vsak ležaj ima zračnost, ki ga na roko ni moč zaznat

Ja tako delovanje šob ali vsaj ene tudi samo sumim.
Pa še nekaj...čipiranje....Moč naj bi se mu iz 143 konjev povečla na 177 in pa navor iz 325 na 385. Ampak motor nima variabilne turbine. Turbina ni krmiljena preko ničesar in je dejansko stara varjanta....torej tlak je konstanten nastavljen preko (se ne morem spomnit) ki odpira by pass. enako je imel stari jeep. Se pravi samega tlaka ni možno računalniško povečat. Torej vse kaj gre je povečanje vbrizga ali kototv vbrizga nafte....se tole dejansko splača oz. pozna pol pri čem ali zgolj pri večji porabi, če špricne več nafte not? Če bi imel krmiljeno turbinobi rekel....povečaš vstopni tlak....ampak tukaj ga ne moreš...
Re: CRD in težave
Objavljeno: So feb 28, 2015 7:03 pm
Napisal/-a čare
Poveča se maximalni tlak isto kot pri variabilni turbini.V vsakem primeru bi ga jaz dal čipat,če bi imel ugodno varjanto.Šobe lahko probaš tudi sam na kozarčke...
Re: CRD in težave
Objavljeno: So feb 28, 2015 9:33 pm
Napisal/-a abbe
nimaš prou.
dokler ne nabije tlaka šob ne odpira.
pogoj da odpre šobe je določen tlak v skupnem vodu.
sj ma senzor tlaka na vodu?
a da bi ga na tester dau pa ni variante?
Re: CRD in težave
Objavljeno: Ne mar 01, 2015 3:53 am
Napisal/-a Fan
V koliko je doma/pri roki kakšen ELM/VAG-COM bi že moralo dokaj točno kazati. Osebno menim, da EGR ni zaprt do kraja ( ne tesni ), od tu tudi več goriva.................. Pri toplem se takšna napake ne opazi, na mrzlem pa zelo hitro.
Re: CRD in težave
Objavljeno: Ne mar 01, 2015 6:52 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
lisko je napisal/-a:
Na šobi imaš konstanten tlak in pa pretok. Količino pretoka lahko uravnavaš samo s časom kako dolgo bo šoba odprta. Se motim?
Po tej logiki ga nekaj serje ali ena al pa vse 4 šobe. Pumpo bi za ta trenutek izključil saj gre popolnoma mirno, ne cuka in nič.
Ideja ali potrditev ,da razmišljam prav?
Na šobi nimaš konstantnega tlaka. Tlak raste in pada, odvisno od pritiska na gas. Na leru imaš recimo cca. 350 bar, pri polnem gasu pa recimo 1600bar.
Šobe začne odpirat, ko je v rampi dovolj visok tlak.
Zdej pa tko: najprej dej tester priklop, pa boš vidu, ali so kakšne napake. Če niso si malo parametre oglej. Če je računalniško vse OK, potem pa pokni lončke na dize. Še prej pa bi naredil staro dobro varianto: Anlaser dol, spucat, namazat,...in aku nafilat. pa boš pol vidu, kak bo hladen vžgal.
Re: CRD in težave
Objavljeno: Ne mar 01, 2015 10:14 pm
Napisal/-a lisko
Čare kako lahko dvigneš tlak turbine preko računalnika, če računalnik nima povezave z njo ? Turbina je čista klasika. Sam tlak turbine odpre by pass ventil in se "zadrgne" sama. Popolnoma enako kot na starem TD motorju. Nima LMM senzorja ( čeprav ga ima not noben ne ve zakaj....ni konektorja ne kablov....in ne verjamem da bi kdo šel odstranjevat kable komplet do računalnika...sem pa pregledal komplet inštalacijo....Konektor pa je videt da NIKOLI ni bil priklopljen...)



Ima pa MAP senzor za katerega mi je pa logično, da mora imet , da uravnava vbrizg glede na tlak v sesalnem delu....In po tej logiki ga lahko "čipaš" samo na en način....povečaš vbrizg nafte....ma sam tlak turbine brez fizičnih posegov ne moreš vplivat. Ima pa kolega enakega....enak letnik enak motor in ima LMM senzor pa NIMA MAP senzorja....Očitno več izpeljank tega motorja.
Je pa sedaj po blokadi EGR-a in pa menjavi termostata se zadeva umirila tako , da je vsaj poraba padla na neko normalno raven , čeprav se mi zdi , da bi lahko šla še niže ( pri prejšnem motorju je vsak poseg prinesel pol litra manjšo porabo ( pumpa, šobe, turbo, generalka))
Je pa dokaj čuden.....en teden je stal pri 20 stipnjeh v garaži....vžgal je meni nič tebi nič SKORAJ brez težav. Mogoče je štarter po občutko gnal kaki dve tri sekunde predolgo....ampak ni bilo občutit očitnega zaganjanja. Je pa danes zjutraj vžgal malo drugače....dejansko je pokašljal, zatresel in vžgal. Tako da imam na sumo še vedno grelne....Ker očitno je tole eden izmed prvih CR sistemov in je način delovanja malo drugačen od današnjih...Sam štarter obrača normalno napetost akuja ne pade pod 11.5 V ob zagonu in polni z 14.3 volta. Tako da kar se elektrike tiče ne vidim težav. Same svečke pa....hja razdret je treba pol avta in pol motorja, da jih dobiš ven ( šobe so malo lažje a vseeno) ....ampak očitno me bo čakalo to tudi v prihodnosti...
Glede testerja pa....bil pri štirih popoldancih....že kot pri prejšnem jeepu so tudi tukaj vsi jamrali...češ kao Jeep....in noben tester se ni povezal. Iščem naprej. Ostane pa mi original servis...katerega pa se mislim do zadnjega izogibat...Mojo kitajsko sranje se ne poveže ( pri renoju mi izpiše napake...lahko jih brišem in gledam senzorje...) tukaj mi napiše ( OBD protocol ERROR...ARB californija)
Re: CRD in težave
Objavljeno: Ne mar 01, 2015 10:34 pm
Napisal/-a Ivan36
Tu je en link
http://www.ehow.com/how_7200750_reset-c ... y-crd.htmlTudi moj OBDLinkMX WiFi ne pride v možgane Golfa 4 1.4.16v 99, moram iz AUTOMATIC iti ročno po protokolih. So delno zakljenjeni dostopi.
Re: CRD in težave
Objavljeno: Ne mar 01, 2015 11:33 pm
Napisal/-a jeronimo
Lisko: Pojdi do koga ki ima Autel maxidas ali Launch diagun. Ti ti bojo zagotovo pomagali

Glede na to da je američan pa tudi elm327 in kak scanmaster bota znala veliko narediti

namenski za jeepa pa zaradi cene nebi glih priporočal.
Re: CRD in težave
Objavljeno: Po mar 02, 2015 8:00 am
Napisal/-a primozek68
Iz mojih izkušenj ti povem, da je najbolje najdt original tester za ta avto. In pa Repair Manual kjer imaš tudi seznam vseh kod,oz. navodila kako prebereš določeno kodo.
Re: CRD in težave
Objavljeno: Po mar 02, 2015 8:21 am
Napisal/-a abbe
če avto ne podpira eobd protokola (dizli praviloma po letu 2003) ti noben elm pa podobna jajčka za 20 eur ki ne podpirajo serijske diagnoze ne pomagajo...
če se vozš kj pogorenjsi me kontaktiraj pa ti jaz pogledam z boschom ali Texo če se da kj notr pridt...
Re: CRD in težave
Objavljeno: Sr mar 04, 2015 5:33 pm
Napisal/-a lisko
Info dalje.
Originail servis ( avto triglav MB) nima testerja za ta model ( prestar kao). Pravi pa dec na servisu da po opisu sodeč so grelne. Res pa da je sedaj po parih dnevih blokiranega EGR ventila ter menjanega termostata, začel vžigat popolnoma drugače kot je na začetko. Sedaj dejansko vrti in začne kašljat in potresavat nato pa se umiri in vžge. Skadi sivo črno , dobi globok zvok in obrati skočijo na 1000. Poraba 9.3 mešanega cikla ( 300km AC vožnje od 120 do 140, 200 km regionalke in pa slabih 50 km mesta...).
Re: CRD in težave
Objavljeno: Sr mar 04, 2015 5:43 pm
Napisal/-a jeronimo
Ta je pa dobra

Za uradni servis prestar avto

Pa sej ni to it 90 let :P
Witech še vedno podpira jeepa. Kot sm ti že omenil, pojdi do nekoga ki ima Bosch, Launch ali Autel opremo

Re: CRD in težave
Objavljeno: Sr mar 04, 2015 6:03 pm
Napisal/-a lisko
Ja do nekoga....Vedet moram do koga

Re: CRD in težave
Objavljeno: Sr mar 04, 2015 6:22 pm
Napisal/-a jeronimo
Ker predvidevam da si iz Štajerskega konca, če ti Podčetrtek ni predeleč, poznam nekoga ki ima pravo opremo

Re: CRD in težave
Objavljeno: Pe mar 06, 2015 5:23 pm
Napisal/-a lisko
Maš kak kontakt?
Drugače pa kot zanimivost....včeraj zjutraj je bilo 8 stopinj....vžgal je normalno( mogoče par obratov več....ker jaz sem vajen da kak obrne že pali). Danes zjutraj pa -2 in ga je matralo...
Čakam pa sedaj ponudbo s servisa, da vidim kaj vse zajema in za kakšno ceno. Potem bom pa začel oz. se lotil problema resneje.