Stran 1 od 2
Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: Po apr 13, 2015 6:00 am
Napisal/-a valvoline
Ziv.
Avto je C3 1.4hdi navadni 50kw. Zarad egrja sm moral spucat sesalni kolektor saj je avto komaj dihal se je tolk dreka nabralo pri samo 150kkm na stevcu,zenska vozi jbg

. Da se to ne bo dogajal bom blindiral egr. Vem da pr teh motorjih z blindiranem egr ni posledic po delovanju motorja in elektronike ter avto po blindiranju bol potegne pr nizjih obratih, torej se en plus. mam tega v mislih, a se taka ploscica/tesnilo da dobiti pr nas po trgovinah,ce je kgo ze kupu mogoce, da ne bom spet razdiral pol masine
http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-blanking- ... 0938099227
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: Po apr 13, 2015 7:25 am
Napisal/-a abbe
avto ist ničbol ne potegne v nižjih obratih...
eve pa od kje trditev da nima posledic za delovanje motorja.
poj ga nebi vgradili v avto...
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: Po apr 13, 2015 7:40 am
Napisal/-a valvoline
Do zdaj sem blindiral egr na vseh Vagovcih k sem jih imel, seveda ce je biv EGR gor. Za blindiranje EGRja na tem 1.4hdi sem se vsekakor prej pozanimal, vprasal sem enega znanca ki je mehanik pr pezo servisu, baje vsi k so blindiral egr so zelo zadovoljni z posegom, avto bolje potegne pa tudi naj bi manj pil (placebo efekt seveda

) Na prejsnem a4 1.9tdi sem tudi blindiral egr, seveda je tam precej lazji dostop, se pa je tut malo poznalo pr nizjih obratih da je avto bol potegnu. Kot sem povedal nobene posledice po motorju in elektroniko, enako velja tudi za tele 1.4 in 1.6hdi. Evo kar so napisal na enem tujem forumu o tem:
http://www.nosmokenopoke.com/forum/show ... 6-TDCI-HDISej bi lahk sam naredo taksno ploscico, pa nocem vsega spet razdirat, pa se egr morm vn vzet dab vzel mero in lepo narisal. Tu je pa parajt ploscica za par evrov, ki jo samo vtaknes vmes med glavo pa egrjem, sploh ne rabis egr vn vzet sam losas sravfe par mm in odmaknes egr tolk da vstavis ploscico noter pa spet zategnes. Spica.
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: Po apr 13, 2015 10:02 am
Napisal/-a abbe
bom pa tko prašal.
na podlagi česa trdiš da avto gre spodaj bolje če egr blindiraš?
ne napisat mam tak občutek,povej kaj se dogaja da avto spodaj bolje gre.
jst zlo dobr vem kako egr deluje in trdim da avto spodaj ne gre bolje,enako trdim da tut poraba ne bo padla.
trdim seveda da ima tut negativne posledice za motor.sploh pri novejših vozilih..
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: Po apr 13, 2015 10:34 am
Napisal/-a valvoline
abbe je napisal/-a:bom pa tko prašal.
na podlagi česa trdiš da avto gre spodaj bolje če egr blindiraš?
ne napisat mam tak občutek,povej kaj se dogaja da avto spodaj bolje gre.
jst zlo dobr vem kako egr deluje in trdim da avto spodaj ne gre bolje,enako trdim da tut poraba ne bo padla.
trdim seveda da ima tut negativne posledice za motor.sploh pri novejših vozilih..
EGR pr nizkih obratih je odprt in spusca izpusne pline iz motorja nazaj v vsis, baje to zniza emisijo NOx, na kateri nacin mi ni jasno. Ko pohodis plin je egr itak zaprt. Pri starejsih avtih zgorjevanje seveda ni popolno in zato se zarad odprtega EGRja v sesalnem kolektorju nabira drek in lahko se kolektor popolnoma zamasi (skoda k nisem posnel sesalni kolektor od ex audija a4, luknje za vsis zraka so bile skoraj napol zadelane). Pri avtih z navadno turbino (ki ni varijabilna tako k moj ex a4 66kw, pa tudi 1.4hdi 50kw) se blindiranje EGRja takoj opazi pri nizkih obratih, ker je pomemben vsak cm3 svezega zraka ki pride v motor(namest parazitskih hlapov iz izpuha v primeru odprtega-delujocega EGR), ker ga navadni turbo pr nizkih obratih ne napiha zadost. Pri varijabilnih turbinah blindiranje EGRja se ne opazi, mogoce minimalno, ker varijabilni turbo v prostem teku generira precej visji tlak kot pa navadni turbo.
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: Po apr 13, 2015 1:49 pm
Napisal/-a čare
En kup nepotrebnega pregovarjanja...Če ne bo svetila lučka ga ti blindiraj in čao.Pri nekaterih pač sveti lučka za napako...
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: Po apr 13, 2015 3:38 pm
Napisal/-a aljo221
Baje, poudarjam baje, da če ima avto DPF/FAP filter ni dobro čisto blindirati EGR-ja, le delno. Zakaj? Ne vem! Me pa zelo zanima zakaj. Znalce bi prosu za obrazložitev.
Hvala
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: Po apr 13, 2015 4:13 pm
Napisal/-a jeronimo
Če se blindira EGR treba na motorni elektroniki naštelat da DPF doseže delovno temperaturo drugače.
EGR pomaga pri tem, če gani, se ve kaj sledi. Večina če blindira EGR še DPF da vn, in potem smo na klasičnem dizlu

Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: Po apr 13, 2015 6:19 pm
Napisal/-a aljo221
jeronimo je napisal/-a:Če se blindira EGR treba na motorni elektroniki naštelat da DPF doseže delovno temperaturo drugače.
EGR pomaga pri tem, če gani, se ve kaj sledi. Večina če blindira EGR še DPF da vn, in potem smo na klasičnem dizlu

Hvala za razlago. To me je zanimal. Trenutno z DPF-jem nimam problemov (neki čez 300.000 km), imam pa delno blindiran EGR, 4 luknjice.
Hvala
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: Po apr 13, 2015 7:26 pm
Napisal/-a north
EGR tudi spušča nazaj ohlajene pline zato tudi zmanšuje tempereaturo v samem cilindru.Mislim da ni glih zdravo kr blindirat saj je to z nekim razlogom vgrajeno... sicer pa vsak sam štima svoj avto...
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: Po apr 13, 2015 7:56 pm
Napisal/-a valvoline
north je napisal/-a:EGR tudi spušča nazaj ohlajene pline zato tudi zmanšuje tempereaturo v samem cilindru.Mislim da ni glih zdravo kr blindirat saj je to z nekim razlogom vgrajeno... sicer pa vsak sam štima svoj avto...
Hehe, prav nasprotno je, EGR spusca vrocih izpusnih plinov, in se z tem motor hitreje ogreva ku je mrzu. No vglavnem ploscico sem naroco prek ebaya, skoda da prej nisem prebral zasebno sporocilo en uporabnik tle na forumu jih izdeluje. pohvalno v vsakem primeru.
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: Po apr 13, 2015 9:35 pm
Napisal/-a abbe
valvoline je napisal/-a:north je napisal/-a:EGR tudi spušča nazaj ohlajene pline zato tudi zmanšuje tempereaturo v samem cilindru.Mislim da ni glih zdravo kr blindirat saj je to z nekim razlogom vgrajeno... sicer pa vsak sam štima svoj avto...
Hehe, prav nasprotno je, EGR spusca vrocih izpusnih plinov, in se z tem motor hitreje ogreva ku je mrzu. No vglavnem ploscico sem naroco prek ebaya, skoda da prej nisem prebral zasebno sporocilo en uporabnik tle na forumu jih izdeluje. pohvalno v vsakem primeru.
no vids to je le delno tako kot pišeš.
ker s tem ko gre v motor topel zrak (preko egrja) ima ta zrak manjšo vsebnost kisika kot svež zrak in zato ne prihaja do tako močnih "vžigov" oz nafta izgoreva pri nižji temperaturi in s tem manj segreva motor...
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: To apr 14, 2015 8:01 am
Napisal/-a ojnica
Na vag ga mam blindiranega, od takrat nobenih težav, prej se je zadeva po čiščenju zapacala in ni avto mel moči pa če se je*eš.
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: To apr 14, 2015 8:34 am
Napisal/-a Energetik81
ojnica je napisal/-a:Na vag ga mam blindiranega, od takrat nobenih težav, prej se je zadeva po čiščenju zapacala in ni avto mel moči pa če se je*eš.
In kakšna je razlika če je sam zapacan ali pa če ga ti "zapacaš" z blendo?
Še enkrat - če nimate sredstev za vdrževanje sodobnega dizla in menjavo/čiščenje EGR, DPF si nabavte NA bencinarja. EGR in DPF sta tam z razlogom.
Ne pa da potem gledam pred sabo čipane dizle z odstranjenim DPF, ki smradijo in spuščajo dimne zavese.
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: To apr 14, 2015 8:47 am
Napisal/-a ojnica
Tud mislt si ne moreš da v praksi ta EGR dela take težave motorju, da ga bi sred ceste s kladvom odbil

zdej se ne paca.
Kak je pa v teoriji pa nimam pojma.
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: To apr 14, 2015 8:56 am
Napisal/-a valvoline
Energetik81 je napisal/-a:ojnica je napisal/-a:Na vag ga mam blindiranega, od takrat nobenih težav, prej se je zadeva po čiščenju zapacala in ni avto mel moči pa če se je*eš.
In kakšna je razlika če je sam zapacan ali pa če ga ti "zapacaš" z blendo?
Še enkrat - če nimate sredstev za vdrževanje sodobnega dizla in menjavo/čiščenje EGR, DPF si nabavte NA bencinarja. EGR in DPF sta tam z razlogom.
Ne pa da potem gledam pred sabo čipane dizle z odstranjenim DPF, ki smradijo in spuščajo dimne zavese.
Ce bi bilo po tvojem bi vsaj 90% dizlov na cesti za odpad, oz vse kar ima prevozenih vec k 50.000km. Pri 100.000km prevozenih katerkol dizel ne bo izpolnjeval euro1 normativ, pa lahko vlivas najdrazje olje noter in na vsakih 20.000km cistis egr,sobe in vse ostalo. ce ne verjames naslednjic k bos delal tehnicni vprasaj kolk so v resnici cisti izpusni plini iz tvojega avta. Presenecen bos.
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: To apr 14, 2015 8:59 am
Napisal/-a Matjazy
Na prejšnjem avtomobilu sem naredil 180k km z blindiranim egrjem. Na 150k km podlage. Brez najmanjših težav okol motorja.
Na sedanjem avtu sem ob nakupu takoj preventivno blindiral EGR (ter ob tem preprogramiral računalnik). Avto gre po občutku vsaj 30% bolje kot prej - očitno egr ni deloval brezhibno, čeprav ni bilo nobenih lučk pa nič. Aja pa poraba je pol litra manjša.
Hkrati smo iz sesalnega kolektorja potegnili ven swirl loputke, ki so tudi novodobna pogruntavščina, s katero so samo težave...
(DPF gre pa tudi ven v trenutku, ko bo začel kaj srat.)
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: To apr 14, 2015 9:28 am
Napisal/-a abbe
valvoline je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:ojnica je napisal/-a:Na vag ga mam blindiranega, od takrat nobenih težav, prej se je zadeva po čiščenju zapacala in ni avto mel moči pa če se je*eš.
In kakšna je razlika če je sam zapacan ali pa če ga ti "zapacaš" z blendo?
Še enkrat - če nimate sredstev za vdrževanje sodobnega dizla in menjavo/čiščenje EGR, DPF si nabavte NA bencinarja. EGR in DPF sta tam z razlogom.
Ne pa da potem gledam pred sabo čipane dizle z odstranjenim DPF, ki smradijo in spuščajo dimne zavese.
Ce bi bilo po tvojem bi vsaj 90% dizlov na cesti za odpad, oz vse kar ima prevozenih vec k 50.000km. Pri 100.000km prevozenih katerkol dizel ne bo izpolnjeval euro1 normativ, pa lahko vlivas najdrazje olje noter in na vsakih 20.000km cistis egr,sobe in vse ostalo. ce ne verjames naslednjic k bos delal tehnicni vprasaj kolk so v resnici cisti izpusni plini iz tvojega avta. Presenecen bos.
ja seveda.
to mogoče pri tebi ki voziš kot po jajcih pa šparaš pa ne vzdržuješ
jst sm, do zj mel 3 dizle.vsi trije več kot 300.000 km prevoženih,noben ni mel gareži v sesalnem kolektorju.pa vsem 3 so egr-ji delal.so bli oz so še vedno vzdrževani z kvalitetnim materjalom in ko se kaj pokvari se to zamenja/popravi ne pa blindira oz kokr kol drgač omejuje oz odstrani..to delajo tisti ki niamjo za vzrževanje..
tko da ne kle pisat bedarij,pa nevem kaj še vse, če maš krš vozilo oz ga ne vzdržuješ, ali pa ga voziš do 1500 obratou.
če bi ta egr bil tok zanič poj izdelovalci vozil nebi šli tok daleš da pri nekaterih novih avtih pri nedelovanju egr-ja gre avto v limp mode.
p.s. nisme sploh hotu neki bit pametn v tej temi že v prvih postih bi te lahko demantiral sam se mi ni dal ker si lepo pisal brez pretiravanj
ta zadnji tvoj post o 50.000 prevoženih pa teh bedarijah je bil pa preveč...
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: To apr 14, 2015 9:32 am
Napisal/-a abbe
Matjazy je napisal/-a:Na prejšnjem avtomobilu sem naredil 180k km z blindiranim egrjem. Na 150k km podlage. Brez najmanjših težav okol motorja.
Na sedanjem avtu sem ob nakupu takoj preventivno blindiral EGR (ter ob tem preprogramiral računalnik). Avto gre po občutku vsaj 30% bolje kot prej - očitno egr ni deloval brezhibno, čeprav ni bilo nobenih lučk pa nič. Aja pa poraba je pol litra manjša.
Hkrati smo iz sesalnega kolektorja potegnili ven swirl loputke, ki so tudi novodobna pogruntavščina, s katero so samo težave...
(DPF gre pa tudi ven v trenutku, ko bo začel kaj srat.)
še ena cvetka...
Re: Tesnilo za blindiranje EGR 1.4hdi
Objavljeno: To apr 14, 2015 12:25 pm
Napisal/-a Matjazy
abbe je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:Na prejšnjem avtomobilu sem naredil 180k km z blindiranim egrjem. Na 150k km podlage. Brez najmanjših težav okol motorja.
Na sedanjem avtu sem ob nakupu takoj preventivno blindiral EGR (ter ob tem preprogramiral računalnik). Avto gre po občutku vsaj 30% bolje kot prej - očitno egr ni deloval brezhibno, čeprav ni bilo nobenih lučk pa nič. Aja pa poraba je pol litra manjša.
Hkrati smo iz sesalnega kolektorja potegnili ven swirl loputke, ki so tudi novodobna pogruntavščina, s katero so samo težave...
(DPF gre pa tudi ven v trenutku, ko bo začel kaj srat.)
še ena cvetka...
Tko je to.
+ vse skupaj je bilo urejeno za 100€. Pa nikoli več ne bo težav niti z EGR niti s kolektorjem.