Stran 1 od 2

Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: So apr 25, 2015 4:14 pm
Napisal/-a softis
Pozdravljeni.
Imam Fiata Stilo 2005 letnik.

Pri vožnji se mi pojavi sledeče pokanje (posneto s telefonom). Zvok, ki ga boste slišali je, ko kratko in hitro premikam volan levo in desno. Podoben zvok se pojavlja tudi tekom vožnje ne glede ali je cesta popolnoma ravna, z luknjami...

https://db.tt/mVTtpXve

Ker imam šele v torek zakazan termin pri mehaniku, me seveda zanima ali se je varno voziti do torka.

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: So apr 25, 2015 5:44 pm
Napisal/-a softis
Poglejte tole primerjavo desna vs leva stran...amortizerji...je lahko tole vzrok? Tole vsekakor ni vredu, neglede na to ali je vzrok tega pokanja.

Slika

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: So apr 25, 2015 6:00 pm
Napisal/-a aaaudi
Vzami dvigalko, dvigni avto gor pa poglej..

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: So apr 25, 2015 6:10 pm
Napisal/-a hp6715s
Zvilo ti je šalčko amortizerja kamor nalega vzmet (fedra). Ko boš menjal, zamenjaj oba, amortizerji se menjajo v paru. Mogoče (se ne vidi čist točno na sliki) ti celo vzmet, ki je zdej pod drugim kotom zarad zvite šalčke, malo drgne ob amortizer.

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: So apr 25, 2015 6:14 pm
Napisal/-a softis
Okej...vsaj nekaj da vem...koliko / če se lahko sploh še vozim?

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: So apr 25, 2015 6:34 pm
Napisal/-a hp6715s
opala. sem še enkrat pogledal - glej oranžno piko na vzmeti na levi in desni sliki. Vzmet se je zlomila in se je nasadila preko šalčke! Šalčke se ne vidi dobro, ampak verjetno je deformirana. V tem primeru boš moral menjati vzmeti in amortizerje. Js se ne bi vozil tako. Do prvega mehanika, zelo počasi, sploh čez kake grbine. Nisem pa mehanik, to je moje mnenje glede "a se vozit al ne".

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: Ne apr 26, 2015 10:34 am
Napisal/-a softis
Zakaj meniš, da bi moral menjati tudi amortizerje? Jaz bi menjal samo fedre, saj ko je mehanik pred cc. 2meseca pregledoval mi avtomobil so bili amortizerji čisto vredu, sam se pa nisem nikjer posebi vozil, da bi jih poškodoval.

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: Ne apr 26, 2015 12:31 pm
Napisal/-a lisko
hp6715s je napisal/-a:opala. sem še enkrat pogledal - glej oranžno piko na vzmeti na levi in desni sliki. Vzmet se je zlomila in se je nasadila preko šalčke! Šalčke se ne vidi dobro, ampak verjetno je deformirana. V tem primeru boš moral menjati vzmeti in amortizerje. Js se ne bi vozil tako. Do prvega mehanika, zelo počasi, sploh čez kake grbine. Nisem pa mehanik, to je moje mnenje glede "a se vozit al ne".



Še enkrat preber.....Ni rekel da MORAŠ...

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: Ne apr 26, 2015 12:41 pm
Napisal/-a primozek68
Vzmeti in blažilci so verjetno enako stari. Vzmeti so za v kanto, torej tudi blažilci niso dost boljši. Pa gume tudi. Kako pa je mehanik pregledal blažilce? Vizuelno?

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: Ne apr 26, 2015 1:03 pm
Napisal/-a yashica
Zaradi lomljenja vzmeti pri stilu, je fiat konec leta 2006 izvedel vpoklic (vozila izdelana v obdobju od 01.10.2001 do 30.09.2006), pri katerem so pod šalco pritrdili objemko.

Slika



V tvojem primeru :arrow: ASAP v mehanično delavnico.

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: Ne apr 26, 2015 2:18 pm
Napisal/-a softis
primozek68 je napisal/-a:Vzmeti in blažilci so verjetno enako stari. Vzmeti so za v kanto, torej tudi blažilci niso dost boljši. Pa gume tudi. Kako pa je mehanik pregledal blažilce? Vizuelno?

Gume? Zakaj gume?

Ja ne vem kako je pregledal, če bi imel jaz kaj pojma o tem, najbrž tudi nebi tu postavljal laična vprašanja. Jaz sem pač verjel na besedo...

Očitno se moram izšolati za mehanika, da bom verjel samo sebi in nobenemu drugemu.

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: Po apr 27, 2015 8:01 pm
Napisal/-a zlica22
Gume izgledajo precej obrabljene... Najbrž dva meseca nazaj vzmet in šalčka še nista bili zanč, zato mehanik ni ničesar rekel. Vzmeti sta za zamenjat. Amortizerja pa pač po potrebi..

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: To apr 28, 2015 5:42 pm
Napisal/-a softis
Danes sem ga dvignil. Počen feder levi, desni je vredu. Roka leva ima luft. Amortizerji so vredu, tako mi je rekel mehanik. Rekel je tudi, da ni potrebe po menjavi desnega fedra.

Ali vseeno zamenjam tudi desni feder?

Največjo težavo imam, ker imam dobrega prijatelja mehanika 70km stran. Danes sem vseeno šel k drugemu mehaniku, samo da je naredil pregled, da lahko svojemu mehaniku povem kaj je narobe, ter da naroči dele. Tale mehanik je rekel, da tole ni več varna vožnja, kar se seveda strinjam (ubistvu bolj je govoril da ni varna vožnja zaradi okvare leve roke) kot pa zaradi počenega fedra.

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: To apr 28, 2015 7:06 pm
Napisal/-a primozek68
Če bi se dalo, bi samo pol fedra menjal, ane? Menjaj v paru, z blažilci vred. Pa nove silene, končnike, gumice, puše itd. Vse ostalo je samo neko mutenje. Drugače se pa spravi s ceste s to podrtijo, da ne boš nekomu vseskupaj na glavo obrnu zato, ker ti je škoda dat par 100€ na avto. Pa tole preberi svojemu mehaniku, ki je šalabajzer.

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: To apr 28, 2015 8:55 pm
Napisal/-a softis
primozek68 je napisal/-a:Če bi se dalo, bi samo pol fedra menjal, ane? Menjaj v paru, z blažilci vred. Pa nove silene, končnike, gumice, puše itd. Vse ostalo je samo neko mutenje. Drugače se pa spravi s ceste s to podrtijo, da ne boš nekomu vseskupaj na glavo obrnu zato, ker ti je škoda dat par 100€ na avto. Pa tole preberi svojemu mehaniku, ki je šalabajzer.


Šalabajzer si sam, to si dokazal s svojim pisanjem. Najbolj da zamenjam tudi menjalnik, pa sklopko, pa zakaj nebi obnovil tudi kar cel motor, ko že vse skupaj razdiram.

Ne ti men govort, da mi je teško dat par 100€ na avto. A želiš da ti skeniram vse račune in da vidiš kako vzdržujem avtomobil???

Jaz samo pobiram informacije in pri vsakem kvazi mehaniku dobim različne odgovore, enako je pri zdravnikih pri bolezni...

Vse pridobljene informacije so posredovane mojemu mehaniku, ki pa mi mogel preveriti avtomobila zaradi odsotnosti, zato sem to opravil pri drugih kot ti praviš šalabajzerjih...

Fedra bom menjal oba sta že naročena, leva roka tudi naročena bo tudi zamenjana. V kolikor se izkaže potreba po menjavi tega kar si naštel se bo menjalo, nemislim pa menjat nekaj kar ni potrebe.

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: To apr 28, 2015 10:00 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Mogoče je primožek res šalabajzer.....samo ima pa prav. Če ti je en feder počil, potem sta oba za zamenjat. In glede na to, da se ti je to zgodilo, tudi amortizerji niso več novi.Ker amortizerji niso več novi, so tudi silent bloki že zmahani. Greš v štacuno, investiraš v podvozje in voziš dalje.

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: To apr 28, 2015 11:01 pm
Napisal/-a Scorp84
Kot so predhodniki omenjali, menja se vedno v paru. Drugače bo znala slediti naslednja tema, zakaj avto vleče v eno stran itn...

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: Sr apr 29, 2015 6:45 am
Napisal/-a pskoda
Kot je @yashica napisal je bil vpoklic zaradi lomljenja fedra, ker smo imeli stilota doma. Kot je videno iz tvojega avta ni bil na servisu, vpoklicu verjetno zato, ker se je zamenjalo xy lastnikov po možnosti pa je še uvožen.
Osebno bi seveda menjal v paru sploh zaradi varnosti sebe in vseh ostalih

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: Pe maj 01, 2015 8:18 am
Napisal/-a softis
Sicer offtopic, ampak ne vem kaj toliko vsi omenjate to besedo "je uvožen". Sam sem uvozil Fiata iz Slovenije v Avstrijo. A to sedaj pomeni, da je to slab avtomobil??

Ontopic:
Zamenjano končno vse.

Re: Okvara: volanska letev / servo /... nujno

Objavljeno: Pe maj 01, 2015 6:47 pm
Napisal/-a esem
Ker pri uvoženem običajno ne moreš vedet/preverit stanja (km, vzdrževanje ipd), hkrati pa je jasno, nujno in predvidljivo, da je stanje skoraj gotovo slabo oz je avto (precej) precenjen. Seveda obstaja tudi "privaten" uvoz, a takih je le nekaj primerkov (verjetno tudi tvoj, ki itak ne gre v pravo smer), zato ne enači takih z desettisoči drugih, ki jim dilerji prodajajo svoje že uvožene avte.

Iz ene druge teme:
Dobri primerki stanejo enako v Nemčiji in pri nas. S takimi torej dilerji ne morejo nič zaslužit, bi bili celo na zgubi (stroški, transport ipd). A v Nemčiji imajo tudi "slabe" primerke, ki niso nujno slabi, so pa bistveno cenejši zaradi ogromnega števila km (v Nemčiji, It, F delajo trg. potniki tudi čez 1000 km/dan). In (samo!!) take naši dilerji pokupijo, jih malo spucajo/osvežijo/popravijo, predvsem pa jim bogato prevrtijo km ter jih nato prodajajo za ceno odlično ohranjenih z malo km. Nekateri tudi pisno garantirajo km - bi se ti z njimi bodel več let po sodiščih (kjer morda uspeš edino, če takoj po nakupu sodni izvedenec preveri km)? Razliko med audijem s 130-150 k km in audijem s 400-500 k km pobašejo v žep, prav tako si žepe bašejo mehaniki - in to oboje gre iz tvojega žepa.

Tudi - dilerji pogosto uvažajo zaletene avte, tudi totalke, jih tu pokrpajo/popeglajo/spolirajo/ozaljšajo in nato prodajajo kot nepoškodovane.

Bo dovolj ali napišemo še stotič?