Pozdravljeni.
Imam torej omenjen problem.
Zadnjič me kliče prijatelj da mu gori lučka za motor. Vzamem OBD grem na teren in pogledam napako. Izpisala se je napaka P0400.
Izpiše mi napako P0400, pogledam na net piše nekaj okrog egr ventila . Ok bo pa že egr zadelan. Izbrišem napako se odpeljema k njemu domov, egr ven pa ga spučem. Ventil niti ni bil močno umazan oz zadelan. Je pa
vakumski. Naredim skupaj, vse lepo in prav, 2 dni ko se lučka prižge nazaj.
Nič grem raziskovat naprej, ne razumem dobro angleško mislim pa da pše nekaj o tem da je lahko zadelana ali počena podtlačna cev
Raziskujem še naprej in ugotavljam da je lahko še (najverjetneje) lahko še tista naprava oz elektromagnet ki krmili vakum
Najverjetneje je to
TO, avtodata mi najverjetneje želi povedat naj preverim oz premerim ta elektormagnet
Kaže pa da sta dva, solenid 1 pod št 6
in solenoid 2 pod št 7 . Malo
Se mogoče dajo kje dobiti podatki kolko mora znašati vakum pri določenih obratih? Se je že kdo ukvarjal z podobnim problemom?
Hvala za odgovor
Motor vgrajen v Suzukija je 2,0 d, letnik 2005, koda motorja je RHW, ta motor so vgrajevali v več znamk. Fiat, Lancia, Peugeot, Citroen pa mogoče še kaj.
Upam dami bo kdo lahko pomagal