Aesthetics je napisal/-a:Mater se hitro zapičite. Trideset tisoč kilometrov. Kar sm hotu povedat ... Golfe in Passate in ostale VAG avte se kupuje predvsem iz uvoza, ni čudno je toliko težav. Yaris in ostale male avte se kupuje v Sloveniji predvsem nove, ker je cena ~15k€. Valda bo prej šlo prej kej narobe pri avtu iz uvoza z neznano zgodovino, kot pa pri avtu, kupljenem v SLO z znano zgodovino.
Sam menim, da ni toliko o znamki ampak o samem nakupu dotičnega vozila.
golfabimu je napisal/-a:Naj malo potolažim vse, ki ste tako veseli/privoščljivi, ko na nemškem avtu kaj crkne. Iz mojih izkušenj pri golf 7 povečini hecajo/crkujejo deli, ki so made by Valeo (se pravi francoski drek). Intercooler made by Valeo zna začeti od znotraj raspadati, pečka made by Valeo ima premajhne kanale in se rado zabije, sam priporočam, menjavo za Nissens, low pressure EGR cooler made by Valeo zna preplozat in puščat...
Lp,
golfabimu je napisal/-a:Najbolj se pa nasmejem ko začnejo z izjavam Golf je trd, nima opreme ipd
golfabimu je napisal/-a:Ne vem zakaj je potem večina vozil, ki imajo 500.000km in več in ki jih najdeš na autoscout, mobile de. ipd... so ali iz VAG koncerna ali MB? Pa to govorim za vozila letnika 2012+, se pravi gre za dokaj nova vozila.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 84 gostov