motom je napisal/-a:Hvala za odgovor in seveda imaš prav.
Je pa žalostno, da letnik 2015 ni v SLO, za kar je po moje izključno odgovoren brezbrižen uvoznik.
motom je napisal/-a:Seveda 1,2 TSI in to kljub tolikem pisanju proti tule gor. Je bil pa kupljen pri drugem trgovcu kot golf...
Prvi vtisi so dobri. Edina opazka pa je, da je hladina tekočina nalita za 3mm na max oznako. Pri golfu nisem bil toliko pozoren, ampak pri 15kkm je bila pa na min.
motom je napisal/-a: Pri golfu nisem bil toliko pozoren, ampak pri 15kkm je bila pa na min.
Je 3mm cez max pri sobni T hladilne.pskoda je napisal/-a:motom je napisal/-a:Seveda 1,2 TSI in to kljub tolikem pisanju proti tule gor. Je bil pa kupljen pri drugem trgovcu kot golf...
Prvi vtisi so dobri. Edina opazka pa je, da je hladina tekočina nalita za 3mm na max oznako. Pri golfu nisem bil toliko pozoren, ampak pri 15kkm je bila pa na min.
Ko se hladilna tekočina segreje se ustvari pritisk se rasteza, zato se v ekspanziski posodi poviša antifriz čez max, če je bila prej pri hladnem na max. To je normalno
Hvala za potrditev suma.yashica je napisal/-a:Če v 10.000 km pade nivo hladilne tekočine iz "max" skorajda na "min", potem nekaj ni v redu. Sistem je zaprt in kar tako ne izgineva, še manj, da bi bilo stalno dolivanje normalno.V preteklosti so že imeli težave s poroznimi gumi cevmi hladilih sistemov (ne mk7!). Prva je na sumu vodna črpalka, ki je pri znamki dobesedno potrošni material.
yashica je napisal/-a:Če v 10.000 km pade nivo hladilne tekočine iz "max" skorajda na "min", potem nekaj ni v redu. Sistem je zaprt in kar tako ne izgineva, še manj, da bi bilo stalno dolivanje normalno.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 71 gostov