uros11 je napisal/-a: Sanacija bi morala biti podobna kot v uni temi s panti...
Misliš mojo temo o rjavenju pod tečajem prtljažnih vrat??
V tisti temi sem na strani 2 prilepil sliko praga in pod njo napisal sledeče:
"Zasledil sem tudi to, da zna rjaveti na mestu označenem z rdečo, razlog je verjetno v zadrževanju vlage pod pasom tesnilne mase med pragom in blatnikom. Pri meni je ta del zaščiten z voskom.
Na dolgi rok bo vsekakor težava, ki se pojavlja že od mk4 naprej, ko pod blatnik tlačijo vpojno peno, ki zadržuje vlago"
Notranji del praga je pri mk6 podvržen rjavenju, enako kot pri mk4 in predvsem mk5 (enaka zasnova pragov in pritrditev blatnikov). Niti ni potrebno, da ti pesek tolče po spodnjem robu praga in posledično speska gumi zaščito in barvo pa bo predel vseeno znal rjaveti v notranjosti.
Servisi imajo navodila kako ravnati v primeru rjavenja na tem mestu, kar pomeni, da se proizvajalec zaveda morebitne pogoste težave (tudi pri mk6!).
Eni imajo zavesice, moj jih nima. Razmišljam o naknadnem montiranju
Zavesice ti bodo ubranile leteče kamenje, pojavil se bo pa drug problem - zažiranje v lak in predvsem povečano nabiranje svinjarije v samem predelu pragov.
Sam imam že od novega zavesice in sem pred montažo nalepil prozorno 150-mikronsko zaščitno folijo. Zavesice imam pa zadnja tri leta nameščene samo čez zimo in jih spomladi odstranim, ter notranji del pragov temeljito očistim nabrane svinjarije, ki samo pospešuje rjavenje.
Žal tudi to ne zadostuje povsem, ker sem pri letošnji demontaži opazil, da se mehuri zaščitni sloj (odstopa tudi cink zaščita) na notranjem delu blatnika (okrog dveh vijakov s katerima je blatnik privijačen v prag), po robu pločevine praga je bil pa že zametek rje. Presenečenje je bilo toliko večje, ker so mi morebitne težave poznane bolj podrobno in sem ravno zaradi tega avto temeljito zaščitil s tekočim voskom. Žal tudi to ne zadošča, ker gre za proizvodne napake proizvajalca. Tudi vpojna pena, ki jo tlačijo v blatnike je medvedja usluga pločevini in eden od razlogov za rjavenje.