Stran 1 od 1

VW Passat 1.8t TEŽAVA!

Objavljeno: Ne jun 14, 2015 8:28 am
Napisal/-a Kristijan35
Vsem skupaj en lep pozdrav. Imam Passata 1.8t z AEB motorjem,letnik 1998 . Avto ima že precej prevoženih kilometrov (338000km),vem da stara kanta,vndar je avto precej dobro ohranjen in 7 let v moji lasti. Nikoli večjih težav z njim. Včeraj pa se zgodilo sledeče. Peljal sem po avtocesti ca razdalje 20 km,zunaj temperatura 30 C. Nato ustavim pri trgovini in čakam na ženo. Ker je bilo vroče je avto bil prižgan z klimatsko napravo ca 10 minut. No in potem peljemo naprej proti domu,ca 6 km,nakar se mi vklopi lučka za hladilno vodo. Temperatura motorja pa še vedno lepo na 90 C.
Odprem pokrov motorja in ugotovim da je raztezna posoda prazna. To se zgodilo prvič,čeprav sem pred enim letom moral menjat vodno črpalko ,in takrat ni toliko na enkrat vode zmnanjkalo. No avto postavim v garažo,napolnim posodo z vodo in pustim avto da gre pod prostim tekom in vklopljeno klimatsko napravo. Začudeno ugotovim da je vse normalno....nikjer nič ne teče....nakar čez 10 minut naenkrat začne tečt voda iz raztezne posode,spodaj pod čepom (überlauf). Takoj ugasnem klimatsko napravo in se stvar pomiri. Ventilatorji normalno delujejo,temperatura vode še vedno na 90 stopinj. Takoj pomislim na tesnilo glave. :shock: Ja kaj čemo,avto je star in če je to krivec je to konec za avto,ker mislim da se ne splača popravljat zaradi prevelikih stroškov. A ne da mi mira,doma sem imel še en pokrov raztezne posode,zato ga zamenjam ,a tudi to ni pomagalo. Nato vidim da je zlomljena plastika ,tam ko je tak kovinski obroč,na njega pa pride pokrovček. Raztezno posodo demontiram,nalijem not vodo in obrnem posodo,voda teče ven brez kakršnega pritiska. Če pravilno sklepam je kriva ta posoda in ko narate pritisk v sistemu,voda enostavno steče ven. Saj brez pritiska voda zavre že pri 100 stopinj. Se motim? Vem da sem se razpisal,vendar prosim za pomoč. Je to možno,da je krivo. Do zdaj se to nikoli ni zgodilo,ker tudi ni se toliko segrel motor. Saj ta okvara je sigurno že več časa. Smešno pa je ,da sem to posodo menjal leta 2010 za original in v 5 letih počena. Hvala in lep pozdrav.

Re: VW Passat 1.8t TEŽAVA!

Objavljeno: Ne jun 14, 2015 9:19 am
Napisal/-a FuriousG
Če prav vidim, ima ta avto enako ekspanzijsko kot 1,9 TDI AVF? Če boš kaj po Gorenjskem hodil, ti jo dam za male pare. Je rabljena, ampak brezhibna.

Re: VW Passat 1.8t TEŽAVA!

Objavljeno: Ne jun 14, 2015 10:23 am
Napisal/-a Kristijan35
Sedaj peljal ca 20 km,zunaj 29°C ,klima v polnem pogonu. Avto dolgo ni deloval pod prostim tekom. Vozilo deluje normalno,temperatura hladilne vode na 90°C . Pridem domov in ne manjka nič hladilne vode. Odprem pokrov in ni pod pritiskom. Se pravi,da sem skoraj siguren da je ta posoda krivec za včerajšno težavo.

Re: VW Passat 1.8t TEŽAVA!

Objavljeno: Pe jun 19, 2015 8:13 pm
Napisal/-a Kristijan35
Pozdravljeni! Zaključilo se je tako,da sem zamenjal ekspanzijsko posodo, vse je v najlepšem redu in hladilne tekočine ne meče ven po zasilnem izpustu. Res fajn,v torek sem tudi naredil tehnični pregled,brez kakšnih težav ,čeprav v enem letu ni videl mehanika (olje in filtre menjal sam) in to pri 338000 prevoženih kilometrov.

Re: VW Passat 1.8t TEŽAVA!

Objavljeno: Pe jun 19, 2015 8:24 pm
Napisal/-a Godward
saj pa je te VW. ne rabi mehanika :lol:

Re: VW Passat 1.8t TEŽAVA!

Objavljeno: Pe jun 19, 2015 8:38 pm
Napisal/-a a4
je kakšna razlika pri hlajenju motorja če je klima vklopljena ali ne ? ker meni na renoju takoj vklopi ventilator radiatorja ko vklopim klimo

Re: VW Passat 1.8t TEŽAVA!

Objavljeno: So jun 20, 2015 3:22 pm
Napisal/-a RedBaron
Passati z vzdolznim motorjem imajo ventilator gnan preko jermena in visko sklopke.

Zraven je pa se drugi ventilator, elektro, ki pa se vklopi ko deluje kompresor klime.

Re: VW Passat 1.8t TEŽAVA!

Objavljeno: So jun 20, 2015 6:58 pm
Napisal/-a primozek68
1.8t je prečno postavljen

Re: VW Passat 1.8t TEŽAVA!

Objavljeno: Ne jun 21, 2015 5:45 am
Napisal/-a Kristijan35
1.8T je pri Passatu postavljen vzdolžno. Res je ventilator gnan prek jermena in visko sklopke. Pri hlajenju res ni razlike ,če je vklopljena klima ali ne,vendar je v tem primeru bilo tak,da je bilo zunaj precej vroče in da je pogon klimatske naprave dodatno ogrel motor,da je začelo ustvarjat dovoljen pritisk v sistemu hladilne tekočine. Ker pa je bila ekspanzijska posoda počena pod pokrovom ,se pritisk ni mogel ustvarit in je vodo enostavno vrglo ven.