Stran 1 od 1
Nedelovanje ABS Mercedes E220
Objavljeno: Ne jun 14, 2015 9:10 pm
Napisal/-a roky99
Živjo!
Imam E220 CDI 2002 letnik. Težava je v tem, da pri zaviranju avto trzne v desno, pri naglem zaviranju, ko se vklopi ABS in v armaturki utripa trikotnik pa ABS ne deluje oz. ne deluje pravilno. Slisi se cviljenje gum in zavorna pot nikakor ni kratka - gume so nove.
Še ena stvar je, če je slucajno povezava - ko iz P prestavim v D in spustim zavoro (avto malenkost trzne) se tudi rahlo zavrti volan.
Kaj bi lahko bilo narobe? ABS sensor? Kateri od cilindrov? ESP centrala? Napake ne javi nobene, ga pa v kratkem peljem na tester, ce bo kaj videti.
Hvala za pomoč, Rok
Re: Nedelovanje ABS Mercedes E220
Objavljeno: Ne jun 14, 2015 9:36 pm
Napisal/-a abbe
a se ker kolo pregreva?
jst bi reku da ena zavora spredaj šteka...
Re: Nedelovanje ABS Mercedes E220
Objavljeno: Ne jun 14, 2015 10:57 pm
Napisal/-a roky99
abbe je napisal/-a:a se ker kolo pregreva?
jst bi reku da ena zavora spredaj šteka...
Če potipam feltne se mi zdijo vse enako tople. Kako še drugače to ugotovim?
Pozabil sem še napisati, da zavore delujejo v redu, ker je bil pred dvema tednoma opravljen tehnični pregled.
Re: Nedelovanje ABS Mercedes E220
Objavljeno: Po jun 15, 2015 12:44 am
Napisal/-a Fan
Nekje na podvozju je prevelika zračnost - od tu vozilo vleče..................
Kar se tiče ABSa, vozilo priklopite na tester, modul ABSa, preverite pravilno delovanje črpalke in električnih ventilov.
OPOMBA:
V koliko se bo to testiralo med vožnjo, POZOR na trenutke na vozilu ni zavor ( stopalka gre v prazno ), torej testirajte na preglednem in odprtem terenu!!!!!!!
To kar se čuti kot trzanje pri speljevanju, zamenjajte olje v menjalniku, po potrebi resetirajte elektroniko menjalnika in jo nadgradite....................samo še slabše bo, dokler ne odpovedo še lamele - višji strošek servisa
Re: Nedelovanje ABS Mercedes E220
Objavljeno: Po jun 15, 2015 6:01 am
Napisal/-a RedBaron
Tudi pri zaviranju z ABS cvilijo gume, sicer ne tako kot pri blokiranju, ampak vseno se lahko sliši "pulzirajoče" cviljenje gum in pa na asfaltu se pozna odtisnjen profil gume.
Je pa to odvisno od gume, nekatere cvilijo, druge pa ne. Pa tudi ne "pašejo" vsakemu ABS-u vsake gume... Po mojih izkušnjah, pri VAG vozilih ABS dopušča nekoliko več blokiranja gum, kar pozitivno vpliva na zavorno razdaljo. Pri Fordu, pa ABS ne pusti toliko bloriranja in je precej odvisno od gum, kako dobro bo avto zaviral.
Ko sem imel na avtu Dunlop fast response, pri polnem zaviranju ni bilo slišati cviljenja, sedaj ko pa imam hankook, pa se pri polnem zaviranju sliši rahlo pulzirajoče cviljenje, pojemek pa je (po očlutku) večji. Avto in dimenzija gum sta enaka (Ford S-max).
Tako da, če si menjal gume in je zavorna pot daljša, mogoče so krive gume in ne ABS.
Re: Nedelovanje ABS Mercedes E220
Objavljeno: Po jun 15, 2015 12:34 pm
Napisal/-a roky99
Fan je napisal/-a:Nekje na podvozju je prevelika zračnost - od tu vozilo vleče..................
Kar se tiče ABSa, vozilo priklopite na tester, modul ABSa, preverite pravilno delovanje črpalke in električnih ventilov.
OPOMBA:
V koliko se bo to testiralo med vožnjo, POZOR na trenutke na vozilu ni zavor ( stopalka gre v prazno ), torej testirajte na preglednem in odprtem terenu!!!!!!!
To kar se čuti kot trzanje pri speljevanju, zamenjajte olje v menjalniku, po potrebi resetirajte elektroniko menjalnika in jo nadgradite....................samo še slabše bo, dokler ne odpovedo še lamele - višji strošek servisa
Zamenjal sem 3 roke, ki so bile zanič in naredil optiko, kje je še lahko problem?
Re: Nedelovanje ABS Mercedes E220
Objavljeno: Po jun 15, 2015 12:35 pm
Napisal/-a roky99
RedBaron je napisal/-a:Tudi pri zaviranju z ABS cvilijo gume, sicer ne tako kot pri blokiranju, ampak vseno se lahko sliši "pulzirajoče" cviljenje gum in pa na asfaltu se pozna odtisnjen profil gume.
Je pa to odvisno od gume, nekatere cvilijo, druge pa ne. Pa tudi ne "pašejo" vsakemu ABS-u vsake gume... Po mojih izkušnjah, pri VAG vozilih ABS dopušča nekoliko več blokiranja gum, kar pozitivno vpliva na zavorno razdaljo. Pri Fordu, pa ABS ne pusti toliko bloriranja in je precej odvisno od gum, kako dobro bo avto zaviral.
Ko sem imel na avtu Dunlop fast response, pri polnem zaviranju ni bilo slišati cviljenja, sedaj ko pa imam hankook, pa se pri polnem zaviranju sliši rahlo pulzirajoče cviljenje, pojemek pa je (po očlutku) večji. Avto in dimenzija gum sta enaka (Ford S-max).
Tako da, če si menjal gume in je zavorna pot daljša, mogoče so krive gume in ne ABS.
Vem kaj misliš, vendar to cviljenje ni podobno "ABS cviljenju".
Drugače pa spredaj so Good year Efficient grip, zadaj pa Falken.