Stran 1 od 1
Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: Po jun 15, 2015 12:45 pm
Napisal/-a INFINITI
Gledam malo zavorne kolute torej diske, konkretno za coupeja in mi ni jasno zakaj se npr. Bosch prodaja enkrat z in enkrat brez ABS obročka?
Primer je Bosche sprednji diski:
http://www.rezervniavtodeli24.si/renaul ... orni_kolut-Predvidevam, da razen če si uničil ta abs obroček ni noben mus, da bi moral kupovati tega z obročkom?
Marsikdo, recimo Brembo te opcije sploh nima.
Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: Po jun 15, 2015 12:54 pm
Napisal/-a Cefizelj
Tisti Bosch 98,98€ so tudi za zadnjo os, ker so 300mm. Spredaj maš 320mm. Spredaj so brez ABS obročkov, zadaj pa jih je priporočljivo menjat, ker tisto prešanje nima smisla.
EDIT: Vidim pa da Metzger razlikuje disk glede na to ali ima avto 4control ali ne. O tem se pa pozanimaj.
Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: Po jun 15, 2015 1:07 pm
Napisal/-a INFINITI
Vem da so zadaj diski lahko kupljeni novi z ali brez kolesnih ležajev, ampak za abs senzor pa prvič vidim - so se zajebali pri opisu?
Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: Po jun 15, 2015 1:11 pm
Napisal/-a Cefizelj
Gre samo za razliko v poimenovanju. Ubistvu so ti ležaji obenem tudi ABS obročki. To je ena in ista stvar. Bo FAN bolj strokovno razložu.

Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: Po jun 15, 2015 1:13 pm
Napisal/-a INFINITI
OK razumem sedaj

Ja, moj mora imeti spredaj 320mm diske (ima 4 control - aktivno krmiljenje)
Drugače pa neki Vaico diski so za 21 EUR? -A so iz poli salame narejeni e-jej-jej

Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: Po jun 15, 2015 5:39 pm
Napisal/-a lisko
INFINITI je napisal/-a:OK razumem sedaj

Ja, moj mora imeti spredaj 320mm diske (ima 4 control - aktivno krmiljenje)
Drugače pa neki Vaico diski so za 21 EUR? -A so iz poli salame narejeni e-jej-jej

In kok je cena takega diska kot surovec? pa delo? Vse skupaj ne košta tovarne več k 5 eur po komadu...
Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: Po jun 15, 2015 6:22 pm
Napisal/-a danci1973
lisko je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:OK razumem sedaj

Ja, moj mora imeti spredaj 320mm diske (ima 4 control - aktivno krmiljenje)
Drugače pa neki Vaico diski so za 21 EUR? -A so iz poli salame narejeni e-jej-jej

In kok je cena takega diska kot surovec? pa delo? Vse skupaj ne košta tovarne več k 5 eur po komadu...
Malo dvomim, glede na to, da se odpadno železo odkupuje po ceni med 120-160€ /tono in da tak malo večji disk ima svojih 10 kg.
Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: Po jun 15, 2015 10:34 pm
Napisal/-a INFINITI
lisko je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:OK razumem sedaj

Ja, moj mora imeti spredaj 320mm diske (ima 4 control - aktivno krmiljenje)
Drugače pa neki Vaico diski so za 21 EUR? -A so iz poli salame narejeni e-jej-jej

In kok je cena takega diska kot surovec? pa delo? Vse skupaj ne košta tovarne več k 5 eur po komadu...
Slab argument - Enako velja za gume, pa se vidi razlika med čunga Lunga in Pirelli a ne? Btw ko se že gremo nekih ekonomskih argumentov - koliko pa stane marketing, transport, razvoj, patenti, udeležba v moto športu, gradnja tovarn..... hvala ampak ne bom sparal na tako pomembnih komponentah tako da naj si vgrajuje kdo drug ta crap.
Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: To jun 16, 2015 12:28 am
Napisal/-a Fan
Ceneni in dragi zavorni diski se med seboj razlikujejo v materialih. V resnici ni samo kos litine ( gus ), temveč cela znanost. Sam zavorni disk je izpostavljen velikim termičnim obremenitvam, kljub vsem silam ki delujejo na njega, pa mora obdržati prožnost, trdnost in zagotavljati dovolj veliko tornost. Tu pride do izraza star pregovor: malo dinarčkov, malo muzike

Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: To jun 16, 2015 7:38 am
Napisal/-a hippo
Fan je napisal/-a:Ceneni in dragi zavorni diski se med seboj razlikujejo v materialih. V resnici ni samo kos litine ( gus ), temveč cela znanost. Sam zavorni disk je izpostavljen velikim termičnim obremenitvam, kljub vsem silam ki delujejo na njega, pa mora obdržati prožnost, trdnost in zagotavljati dovolj veliko tornost. Tu pride do izraza star pregovor: malo dinarčkov, malo muzike

Čista resnica.
Po n izvedenih poskusih s poceni no name diski lahko potrdim, da se taki diski v praksi enostavno ne obnesejo. Zdržijo par tisoč km, se začnejo zvijat in posledično začne tresti volan.
Razlika v ceni med boljšimi in slabšimi ni za brezveze...
Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: To jun 16, 2015 2:10 pm
Napisal/-a lisko
INFINITI je napisal/-a:lisko je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:OK razumem sedaj

Ja, moj mora imeti spredaj 320mm diske (ima 4 control - aktivno krmiljenje)
Drugače pa neki Vaico diski so za 21 EUR? -A so iz poli salame narejeni e-jej-jej

In kok je cena takega diska kot surovec? pa delo? Vse skupaj ne košta tovarne več k 5 eur po komadu...
Slab argument - Enako velja za gume, pa se vidi razlika med čunga Lunga in Pirelli a ne? Btw ko se že gremo nekih ekonomskih argumentov - koliko pa stane marketing, transport, razvoj, patenti, udeležba v moto športu, gradnja tovarn..... hvala ampak ne bom sparal na tako pomembnih komponentah tako da naj si vgrajuje kdo drug ta crap.
Poanta je drugje...ampak ok

Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: To jun 16, 2015 4:34 pm
Napisal/-a danci1973
hippo je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Ceneni in dragi zavorni diski se med seboj razlikujejo v materialih. V resnici ni samo kos litine ( gus ), temveč cela znanost. Sam zavorni disk je izpostavljen velikim termičnim obremenitvam, kljub vsem silam ki delujejo na njega, pa mora obdržati prožnost, trdnost in zagotavljati dovolj veliko tornost. Tu pride do izraza star pregovor: malo dinarčkov, malo muzike

Čista resnica.
Po n izvedenih poskusih s poceni no name diski lahko potrdim, da se taki diski v praksi enostavno ne obnesejo. Zdržijo par tisoč km, se začnejo zvijat in posledično začne tresti volan.
Razlika v ceni med boljšimi in slabšimi ni za brezveze...
Jaz že celo 'vozniško kariero' uporabljam 'poceni no name' diske in imam odlične izkušnje. Trenutno imam ene take na avtu cca. 70k km, pa se nič ne zvijajo in nič ne tresejo.
Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: To jun 16, 2015 7:12 pm
Napisal/-a DePalmo
Sem imel pred leti na 206-ki no name diske in ploščice (pač, kar je bilo najceneje), edina slabost je bila da se je zelo hitro pregrelo, da bi mi pa treslo nikoli. Nato sem hotel nadgradnjo in srednji razred in sem dobil priporočilo TRW, vzel komplet diske in ploščice, slabših še nisem imel. Treslo, cvililo in ružilo od novega dalje, bil parkrat pri mehaniku in se ni nič rešilo. Sedaj imam že nekaj časa Brembo in drugega niti povoham ne več. Isti komplet mi drži že cca. 75.000km in nič ne kaže da bo kaj kmalu za zamenjat, pa ima avto 1.4 tone.
Torej, je bolj odvisno od sreče kot pa od zveneče znamke. Ali pa znamka ni zadost zveneča

Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: To jun 16, 2015 7:15 pm
Napisal/-a Cefizelj
Problem je da v teh časih ne moreš več vedet kaj je original in kaj kitajski "ponaredek". Neodvisno od znamke.
Re: Zavorni koluti z ali brez abs obročka
Objavljeno: To jun 16, 2015 10:37 pm
Napisal/-a DePalmo
Nažalost je to res.