Stran 1 od 2
laguna 1
Objavljeno: So jun 27, 2015 8:52 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
. Pred casom sem ze pisal za ta avto vendar stvar se vedbo ni urejena. Pocasi mam dovol.
Gre se za motor 2.0 8v f3r 722. Avto nima tiste taprave moci kot bi jo moral imet,ne tece gladko (imam se eno z istim motorjem in je razlika dan in noc). Na avtu zamenjano: Vzigalna tuljava,kabli,razdelilna kapa,rotor,podtlaci regulator bencina,senzor temoarature,senzor vzstopnega zraka,map senzor,ultrazvocno ociscene sobe,senzor na vzstrajniku,lambda sonda,oljni separator,bencinska crpalka.Ociscen sesalni kolektor,zamenjane podtlacne cevke,nova tesnila sesalnega kolektorja in na koouti..Kompresija na vseh 4 valjih 13.5bar. V glavnem VSE. Deli so original.
Avto v glavnem ne pospesuje tekoce. Pri polnem plinu je zaznat rahlo cukanje(svecke nove). Moram pa se dodat da ko je motor hladn lepse tece,ko pa se ogreje pa se mu spremeni zvok kot v kaksnega dizla..
Prilagam se sliko barve sveck ( pregledal na 3 lagunah z istim motorjem in so na vseh kremno rjave barve)
Slika mojih:
http://shrani.najdi.si/?20/97/1VKZfUxD/ ... 204726.jpgZaznati je tudi vonj po "gnilih jajcih" iz izpuha ceprav je izpuh komplet nov...avto ne pije olja.
Lp
Re: laguna 1
Objavljeno: So jun 27, 2015 8:54 pm
Napisal/-a zundapp
Katalizator?
Re: laguna 1
Objavljeno: So jun 27, 2015 9:00 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Je nov. Ccc 5kkm prevozenim z njim...
Re: laguna 1
Objavljeno: So jun 27, 2015 11:22 pm
Napisal/-a Fan
So se deli menjali z novimi ali....................
Je kdo vozilo priklopil na tester ( kakšen normalen ) in se z njim zapeljal ................... kaj pravijo parametri
Re: laguna 1
Objavljeno: Ne jun 28, 2015 8:09 am
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp. Vsi deli so se zamenjali z novimi.glede testera sem ga imel na univerzalnem. Pa mojster pravi da je vae OK ceprav kot lastnik vozila vem da ni. Tudi po sveckah se vidi.
Re: laguna 1
Objavljeno: Ne jun 28, 2015 11:08 am
Napisal/-a Scorp84
Kako pa ves, da so sobe ok, kljub temu da so ociscene?
Re: laguna 1
Objavljeno: Ne jun 28, 2015 11:17 am
Napisal/-a gdi
Je lambda sonda original ?
Re: laguna 1
Objavljeno: Ne jun 28, 2015 2:00 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Scorp: dvomim da bi vse 4 sobe zatajile... svecke pa so use enake.
lambda je origonal ja.
zobat jermen sem dal menjat na pooblascen servis. Bi avto sel ce bi bil zamaknjen za en zob ?
Re: laguna 1
Objavljeno: Ne jun 28, 2015 2:12 pm
Napisal/-a Scorp84
Dovolj je da ze ena zataji, da avto cuka in tudi posledicno senzor zaznava slabse izgorevanje. Nato motorni racunalnik spreminja mesanico in bi znalo razloziti zakaj so svecke taksne. Ce pravis, da imas se en isti motor, zakaj ne zamenjas se sobe?
Re: laguna 1
Objavljeno: Ne jun 28, 2015 2:53 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Sem jih enkrat ze zamenjal pa ni bilo razlike. Sumim da ni motor v fazi vendar dvomim da bi ce bi bil za en zob faljen delal mirno v prostem teku.
lp
Re: laguna 1
Objavljeno: Ne jun 28, 2015 8:26 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Se kaj mogoce? Lp
Re: laguna 1
Objavljeno: Ne jun 28, 2015 8:37 pm
Napisal/-a Fan
Ja, motor deluje približno normalno, ne pa optimalno, če je zamaknjena "faza" za 1 zob. Zakaj pa se fizično ne preveri "faze"??
Re: laguna 1
Objavljeno: Ne jun 28, 2015 9:38 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Bom jutri preveril in vam javim.. upam da je to to..
lp
Re: laguna 1
Objavljeno: Ne jun 28, 2015 9:52 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Re: laguna 1
Objavljeno: Po jun 29, 2015 1:43 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Kot je z slike razvidno motor ni v fazi. Oznaka na gredi bi mogla bit poravnana z blokom. Ker oznak nima je ponavadi oznacen jermen. Tako da so na pooblascenem servisu napacno namestili jermen oz. Dali na stari polozaj na katerem je bil. Zato pa avto negre kot bi moral od vsega zacetka. Moja napaka da sem slepo zaupal pooblascenim serviserjem.
lp
Re: laguna 1
Objavljeno: Po jun 29, 2015 2:02 pm
Napisal/-a Fan
Ne potrebuje oznak, ker se zaklene glavna gred in poravna oznake jermenic in jermena, nastavi napenjalec in mora delovati.
Re: laguna 1
Objavljeno: Po jun 29, 2015 2:15 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Ampak ocitno jih ni :/
Re: laguna 1
Objavljeno: Po jun 29, 2015 8:30 pm
Napisal/-a Proton-Blaž
Lp. Tolko berem o teh oznakah da se sam nisem vec preprican ce je v fazi ali ne. Nebi rad za brezveze spet vse podiral in kupoval noveha jermena. To pomeni ce se oznaka na jermenu in odmicni ter na glavni gredi in jermenu ujema je motor v fazi? Lp
Re: laguna 1
Objavljeno: Po jun 29, 2015 10:53 pm
Napisal/-a lisko
Proton-Blaž je napisal/-a:Lp. Tolko berem o teh oznakah da se sam nisem vec preprican ce je v fazi ali ne. Nebi rad za brezveze spet vse podiral in kupoval noveha jermena. To pomeni ce se oznaka na jermenu in odmicni ter na glavni gredi in jermenu ujema je motor v fazi? Lp
Jap. Oznaka na glavni jermenici se ujame z oznako na jermenu in oznaka na odmični se ujame z drugo oznako na jermenu....pri starem ( D, DTI) motorju imaš pa še tretjo oznako ki se ujame z oznako na pumpi.
Fan glavna gred in odmične se pa zaklene pri 16V motorjih....pri 8 ventilskih so oznake na jermenu.
Re: laguna 1
Objavljeno: Po jun 29, 2015 11:21 pm
Napisal/-a Fan
Kakor je bilo napisano, se pri
omenjenem motorju ( 8 ventilc ) zaklene glavno gred ( zatič ), poravna oznake na jermenici odmične gredi/jermenici glavne gredi na jermenu, pa je motor v "fazi"! Pri 16 ventilcu se zaklene še jermenice odmične gredi!!!!!
@Proton-Blaž
V koliko imate možnost dobiti zatič za glavno gred ( pri palčki za olje je na bloku vijak, ki se ga odstrani, v luknjo pa da zatič ), zaklenite glavno gred in preverite ali se ujemajo oznake na jermenici glavne gredi ( 2 oznake ) in oznake na jermenici odmične gredi ( 1 oznaka, ki mora biti pravokotno, čisto na vrhu ), če se to vse pokriva, je motor v "fazi".