Simple ..
1. Vbrizg bencina in zraka
2. Svecka nardi iskro in se vse skupaj vname
3. Plin ven
Pol dobis pa tole
1. Vbrizg bencina in zraka
2. Svecka ne naredi iskre
3. Benz ostane na batu nekaj gre ven skozi avspuh
Ko se to nekajkrat zgodi (pa ce mas ti velikrat notri 4000RPM [ali vec] pomisli kolkrat je to) ti izgoreva gorivo tocno na povrsini bata in ti eventuelno prezge bat. Morm fotra uprasat ce svojega se ima. Nardil mu je 1-2cm luknjo tocno po zlatem centru bata. Nic odtrgan samo pretopilo ga je po sredini. Dobr a?
Ce ga se ima bom naredil sliko pa objavil
PS: To so lahko tudi sabi kabli in ne samo svecke.
LP, Klemen
Fan je napisal/-a:Vašemu mehaniku predlagajte, da vam priklopi OBD čitalec. Vi se lepo vozite, čitalec pa snema parametre delovanja, pregled posnetka, bo pokazal pot do napake.
Tako na pamet:
- senzor položaja motorja, konektorji kablovje.............
intelcorei3 je napisal/-a:Segretem
Ivan36 je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Vašemu mehaniku predlagajte, da vam priklopi OBD čitalec. Vi se lepo vozite, čitalec pa snema parametre delovanja, pregled posnetka, bo pokazal pot do napake.
Tako na pamet:
- senzor položaja motorja, konektorji kablovje.............
Glede mojih problemov z elektriko v vozilu ( Sharan ) je bila kriva voda, ki je tekla za tisto zadnjo plastiko za luči na vratih Ker je stekla preko rikverc luči, ki jih ni not je zamakalo v zadnje zaklepanje vrat. Saniral in zakital okvirje mačjih oči ter pod okvirjem tablice še navrtal 3 luknjice, da odteka ... že 5 mesecev BP tudi v hudih nalivih!
Fan je napisal/-a:omenjeni senzor je od odmične gredi
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 69 gostov