Bmw e60 pokanje spredaj
Objavljeno: Pe jul 24, 2015 8:00 am
Gre se za bmw ja e60 oz e61, 530d z dynamic drive podvozjem (hidravlični stabilizatorji, ki drzijo avto vzporedno z cesto v ovinkih)
Tale težava z pokanjem me spremlja že kar nekaj časa, najprej je bil rahel pok ko si ga fino nakrivil v krožnega, nato se je stopnjevalo da je počilo pred krožnim, ko zaviješ desno, in nato še enkrat ko si krožnega zapustil.Sedaj pa poka že če ga motam levo desno nad 40km/H. sedaj poka tako da najprej malo poruži ko bi fedr bil; trrrrrrrrrrrr TNK in potem ko se poravna in ga namotaš kontra enako.
Kaj sem zamenju:
vse 4 roke spredaj
obe štangisi stabilizatorja
oba lezaja na amortizerju
obnovljena volanska letev
lezaji na stabilizatorju
luftov volanskih končnikih ni
če izklopim dynymic drive enoto, da stabi nedobi hidravlike NEPOKA. Ni mi jasno kaj bi lahko pokalo v stabilizatorju?
če preko testerja sprožim dynamic drive stabije (avto na mestu in ga gunca levo desno- simuliranje delovanja) takrat NEPOKA, ampak je na sovoznikovi strani slišati tisti zvok trrrrrrrrrr, ob enem pa je moč opaziti frekvnečno z zvokom trrrrrrr, kako vibrira desna stran stabija.
prav tako nepoko popolnoma nič ko se pelješ naravnost čez luknje, ležeče.... samo da so kolesa ravno ni poka.
Stabi je original tovarniško ''štukan'' na princip ripen ala polosovine. je možno da poka tu?
Se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo, ker ta trrrrrrrrrr niti ni tolk nadležen kot pa tisti TNK ki da naredi in ga dejansko čutiš na podnu.
aja še to: ko enkrat naredi TNK v krožnem potem nepoči več, dokler se avto neprevesi v drugo smer.
Tale težava z pokanjem me spremlja že kar nekaj časa, najprej je bil rahel pok ko si ga fino nakrivil v krožnega, nato se je stopnjevalo da je počilo pred krožnim, ko zaviješ desno, in nato še enkrat ko si krožnega zapustil.Sedaj pa poka že če ga motam levo desno nad 40km/H. sedaj poka tako da najprej malo poruži ko bi fedr bil; trrrrrrrrrrrr TNK in potem ko se poravna in ga namotaš kontra enako.
Kaj sem zamenju:
vse 4 roke spredaj
obe štangisi stabilizatorja
oba lezaja na amortizerju
obnovljena volanska letev
lezaji na stabilizatorju
luftov volanskih končnikih ni
če izklopim dynymic drive enoto, da stabi nedobi hidravlike NEPOKA. Ni mi jasno kaj bi lahko pokalo v stabilizatorju?
če preko testerja sprožim dynamic drive stabije (avto na mestu in ga gunca levo desno- simuliranje delovanja) takrat NEPOKA, ampak je na sovoznikovi strani slišati tisti zvok trrrrrrrrrr, ob enem pa je moč opaziti frekvnečno z zvokom trrrrrrr, kako vibrira desna stran stabija.
prav tako nepoko popolnoma nič ko se pelješ naravnost čez luknje, ležeče.... samo da so kolesa ravno ni poka.
Stabi je original tovarniško ''štukan'' na princip ripen ala polosovine. je možno da poka tu?
Se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo, ker ta trrrrrrrrrr niti ni tolk nadležen kot pa tisti TNK ki da naredi in ga dejansko čutiš na podnu.
aja še to: ko enkrat naredi TNK v krožnem potem nepoči več, dokler se avto neprevesi v drugo smer.