Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
bianco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jan 25, 2015 9:09 am

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a bianco Ne okt 07, 2018 7:19 am

Pišuka, se mi je termin za servis odložil za par dni, ker imajo menda hudo gužvo in ker ni "nujni primer" so prestavili. Še malo mojega razmišljanja o tem... Avto je v garaži kjer je cca 15°C. In vedno hladnega vžigam v tej garaži. Je mogoče, da avto zato na začetku vedno lepo vžge in lepo teče, ker je garaža topla, ko pa ga zapeljem ven na hladen zrak, pa začne trokirati? Če bi to držalo, potem bi lahko bile krive grelne svečke?
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 827
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a Kristjan123 Ne okt 07, 2018 1:50 pm

Ko avto vzge so grelne opravile svoje delo... no pri dolocenih sodobnejsih dizlih pri res nizkih temp zarijo se nekaj casa dokler motor ne doseze dolocene temp. Sem skoraj gotov da tvoje tezave nimajo veze z grelnimi svecami.
 
bianco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jan 25, 2015 9:09 am

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a bianco Ne okt 07, 2018 3:32 pm

Koliko km pa ponavadi zdržijo svečke pri meganih?
 
Uporabniški avatar
luxxx7
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: So sep 10, 2011 12:03 pm

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a luxxx7 Ne okt 07, 2018 4:59 pm

Lahko 50kkm, lahko pa tudi, če imaš srečo 250kkm. Ni pravila.
 
bianco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jan 25, 2015 9:09 am

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a bianco Ne okt 07, 2018 5:07 pm

bianco je napisal/-a:Koliko km pa ponavadi zdržijo svečke pri meganih?

Če je tako, pol pa sploh ni dileme... na mojem so odslužile, ima že 180kkm.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a esem Ne okt 07, 2018 5:16 pm

Zakaj brez veze citiraš - in to celo lasten post?

Glede grelnih - ni pravila in ga ne more biti - ker niso odvisne od št km, pač pa od števila vžigov, posebno hladnih in pozimi. Zato gredo ene pri 50, ene lahko zdržijo mnogo več (+2x toliko kot imaš ti km, če so realni, seveda. Je bil "poceni" karavan iz uvoza s cca 130kkm? So bile dolge relacije ali bolj mestna vožnja?), kar pomeni, da so tvoje morda dobre in je škoda kar nekaj kupovat. Potrebno jih je preverit (predvsem upornost), kar ti je bilo že svetovano. Tega ne, drage nove pa ja :roll: . To izpade precej neresno, se ti ne zdi.

PS
Na koliko km menjavaš olje? Kakšne filtre devaš notri, kvalitetne (Mahle itd) ali poceni?
 
bianco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jan 25, 2015 9:09 am

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a bianco Ne okt 07, 2018 6:07 pm

Kar se tiče grelnih svečk, hvala za odgovor in pojasnila.
Kar se tiče moje osebnostne ocene, se tudi zahvaljujem in mi je všeč, da se najde kdo, ki me dojema kot neresnega.
O filtrih in oljih pa ne bova debatirala, ker je nesmiselno. Vgrajujem namreč samo tisto kar je predpisal proizvajalec. Prav tako odveč bi bila debata ali je bil avto iz uvoza, koliko km je imel in ali je bil poceni. Lahko povem le to, da me je Renault presenetil s kakovostjo tega avtomobila v večini pogledov.

https://www.youtube.com/watch?v=MMoZE8NUWWU
Zadnjič spremenil bianco, dne Ne okt 07, 2018 6:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 827
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a Kristjan123 Ne okt 07, 2018 6:11 pm

bianco je napisal/-a:
bianco je napisal/-a:Koliko km pa ponavadi zdržijo svečke pri meganih?

Če je tako, pol pa sploh ni dileme... na mojem so odslužile, ima že 180kkm.

Svecke lahko zelo enostavno testiras z merjenjem upornosti eden od pokazateljev je tudi dolgotrajno verglanje preden vzge ko je mrzlo potem ko vzge pa Golf 2 klanec auspuh efekt zadaj. Ampak kot ti je ze bilo povedano pelji nekomu ki so mu zadeve bolj jasne kot tebi preden bos zamenjal pol avta.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a esem Ne okt 07, 2018 9:32 pm

@bianco
Iztok je Genij Umetnik, a to ne spremeni dejstva, da mi podtikaš osebnostno ocenjevanje, ko sem samo pripomnil, da eno tvoje dejanje (nove grelne ali najprej preverba starih) izpade neresno.

Glede nakupa - marsikdo je kupil avto in še vedno misli, da je to bil odličen nakup. Konkretno pri tebi gre morda za močno prevrtene km, kar ne vpliva samo na avto (in ceno), vpliva tudi na odgovore, ki ti jih lahko tu posredujemo. Zato je tvoje "skrivanje" samo kontraproduktivno.

Vzdrževanje strogo po tovarniških normativih se ravno pri Renoju ni izkazalo kot blagodejno. Ne vem, kako je s tvojim meganom, a prejšnji letniki so zaradi predolgega intervala menjave olja tu in tam ribali - ker so se lastniki pač slepo držali tovarniških navodil.

To, kaj vgrajuješ, si pokazal že v prvem oz drugem postu te teme, zato previdnost ni odveč. Ne samo olje, tudi filter in predolg interval rezultira v "razpadu" filtra in posledično onesnaženju, morda zamašenju oljnih kanalov. Lahko si misliš, kakšne posledice to ima.

Ponavljam, morda to pri tvojem ni problem, verjetno menjaš olje na okoli 15000 km in ne na 30?

Kar naenkrat ima vse smisel, ka-li?
 
bianco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jan 25, 2015 9:09 am

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a bianco Po okt 08, 2018 6:37 am

:D Iztok je genij, res je!

Najprej razčistimo: avto ima termin na pooblaščenem servisu, dokler pa še ni na vrsti, pa malo debatiramo...
Olje v motorju menjam odvisno od tega kako dolge vožnje delam, na 15 ali 20kkm. Uporabljam izključno olje, ki je priporočeno za ta motor, enako filtre.
Vse ostalo, kot sem rekel, ni smiselno debatirati, ker "stroj" je bil kupljen v takšnem stanju kot je treba in od ljudi kot se šika.

PS: Da sem v prejšnjem postu napisal kar sem napisal, je kriv rahlo preveč pokroviteljski ton tvojega posta, ni pa iz tega nobene zamere in prav bi bilo, da tudi na tvoji strani ne.
PS2: Tisto kar te je zmotilo v drugem mojem postu je preverjanje informacije oz. nasveta mehanika, ki poklicno servisira točno te avtomobile.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a esem Po okt 08, 2018 8:45 am

Seveda ni zamere. Nekaj mi ni jasno - spraševal si o pravem olju (prvi post v temi). Kaj ti je mehanik hotel noter dat napačno olje (castrol) ali kaj?
 
bianco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jan 25, 2015 9:09 am

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a bianco Po okt 08, 2018 8:59 am

Serviser, ki je servisiral izključno Renoje 1,5dci je rekel, da to olje ustreza, ker naj bi ustrezalo specifikaciji C3. Priporočal pa je občasno uporabo dvotaktola... povedal je točno kakšno koncentracijo in v kakšnem intervalu. Sem pozabil detajle. Ni pa bil to pooblaščeni servis. Pa tudi firme ne bom omenjal, gre pa za zelo velik servis, ki pokriva kar precejšen delež ene večjih slovenskih pokrajin.
 
VW T4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Če okt 10, 2013 5:21 pm

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a VW T4 Po okt 08, 2018 9:34 am

Čuden ta mehanik, jaz bi se ga izogibal. Priporoča ti olje druge znamke, čeprav ti renault priporoča elf, ki je ponavadi celo cenejši od ostalih. Potem ti pa zraven alternativnega olja priporoča še dvotaktol? Pa kaj je to dvotaktni trabant...
Natoči v avto Elf, ki ga proizvajalec priporoča, razne pravljice o dvotaktolih pa pusti stat.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a void Po okt 08, 2018 10:20 am

No ja, sej ni nč narobe tudi z drugimi znamkami olja, ki ustrezajo RN720 normi. Sam osebno tankam Fulltech FE v 1.5 dci-je.
Kaj se pa tiče dvotaktola načeloma drži da dodajanje dvotaktola poveča mazalne sposodbnosti in tako zmanjšuje obrabo visokotlačne.
Ampak v tega megana jaz to ne bi dajau, ker so pumpe neproblematične. Dodajanje dvotaktola pomaga starejšim oz. slabšim 1.5 dcijem, ki imajo delphi pumpo. V tem primeru dvotaktol podaljša življensko dobo pumpe.

P.s. kaj se tiče grelnih svečk je to odvisno od uporabe avtomobila. več vžigov = krajša življenska doba.
Drugače imajo te megani notr prvovgradnja Beru grelne svečke -> Made in Germany, če to komu še kaj pomeni :)
 
bianco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jan 25, 2015 9:09 am

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a bianco Po okt 08, 2018 7:38 pm

@VW T4:
Sam sem si njegovo priporočilo razlagal takole: Dela na servisu kjer servisirajo veliko znamk avtomobilov, niso pa pooblaščeni za nobeno znamko. Torej tudi niso vezani na vgradnjo OEM delov. Tako je za njih najceneje, da npr. nabavijo 1 kontejner olja, ki ustreza tako francoskim kot nemškim avtom, kupijo pa ga od najcenejšega ponudnika in očitno so pri ELF-u dobili ugodno ceno. Kar se tiče dvotaktola, pa je priporočilo najbrž ostalo v veljavi od starejših dci-jev pri katerih pa tudi sam vem, da so to dodajali. Nasvet se mi je zdel malo preveč "po domače" in sem ga temeljito preveril, kot je tudi sicer v moji navadi... Ne samo na tem forumu.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a xxl Če jun 13, 2019 9:08 am

Znanka je kupila Grantoura dci 90 letnik 2013, od privat osebe z 107 000 km. Po treh tednih ji pred zagonom javlja; preverite sistem vbrizga ( check the injection system ). Med vožnjo pa se prižiga lučka tistega ključa za matice odvijat. Seveda bo šla iskati vzrok na servis, pa vendar, kaj bi lahko bilo?
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
MMNeo
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To okt 09, 2007 2:16 pm

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a MMNeo Če jun 13, 2019 9:22 am

xxl je napisal/-a:Znanka je kupila Grantoura dci 90 letnik 2013, od privat osebe z 107 000 km. Po treh tednih ji pred zagonom javlja; preverite sistem vbrizga ( check the injection system ). Med vožnjo pa se prižiga lučka tistega ključa za matice odvijat. Seveda bo šla iskati vzrok na servis, pa vendar, kaj bi lahko bilo?


Pozdravljeni!

Lastim si grand scenica 1.9 dci 96kw in imel sem težavo, kot jo vi navajate (check injection system). Vzrok je bilo tipalo dpf filtra, ki sem ga moral menjati, strošek 120€ z delom. Čeprav smo bili takrat na dopustu, sem imel srečo, saj bi lahko prišlo do poškodbe dpf filtra. Avto je vsake toliko pristal v varnem načinu, tako da svetujem čimprejšnji obisk servisa, da ne bo večje škode. Lp, MM
 
Uporabniški avatar
Cefizelj
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1635
Pridružen: To dec 22, 2009 5:35 pm

Re: Renault Megane dci110

Napisal/-a Cefizelj Če jun 13, 2019 8:56 pm

Kaj je vzrok tega napisa.... mnogo jih je lahko. Pri meni je bil en senzor za pretok pri turbini. Najbolje na tester k sposobnemu mehaniku pa bo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 37 gostov