Stran 1 od 1

Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Če avg 06, 2015 7:40 pm
Napisal/-a Godward
Zdravo,

imam problem in sicer odkar sem zmontiral nove letne gume Goodyear Eagle F1 A2 235/40-R18 (felne so neoriginal) na avto, mi nad hitrostjo 100km/h pošteno trese volan. Šel sem ponovno centrirat in je zadeva ista. Novi so tudi centrirni obročki.
Sedaj sem namontiral (na original platišča) zimske 215/55-R16 (Sava eskimo HP) in šel sprobat in ne trese niti malo.

Kaj bi lahko bilo narobe???? :huh:

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Če avg 06, 2015 8:29 pm
Napisal/-a sparcoVRS
A platisca so ravna? Js sm imel samo eno feltno krivo in mi je tud zelo treslo nad 100 km/h. Ko sem jo poravnal tresenja ni blo vec.

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Če avg 06, 2015 9:55 pm
Napisal/-a Godward
Platišča so bila zamenjana zadnja naprej in obratno, zadeva je enaka

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Če avg 06, 2015 11:07 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Lahko je vzrok napačna ET cifra.

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Če avg 06, 2015 11:16 pm
Napisal/-a sparcoVRS
Pomoje ce je feltna kriva bo treslo v vsakem primeru.

Na avtu sem imel platisca z et-jem 42, 39 in 35 pa ni v nobenem primeru treslo.

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Pe avg 07, 2015 6:16 am
Napisal/-a pskoda
Eangle f1 obstajajo tudi ponaredki, ki so en k*** vredni.
Na centrirki bi moral vidit če je zvita guma ali feltna. Osebno mislim, da boš mehanika moral zamenat.

ET nima nobene veze z tresenjem. Trese lahko zaradi zvita feltna, slabo centrirano kar je pri tebi, zvita guma ali problem na podvozju kar pri tebi ni ker praviš, da na drugem kompletu ne trese

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Pe avg 07, 2015 7:30 am
Napisal/-a Godward
Gume so bile kupljene nove pri matsport ljubljana. Centrirane pri dveh različnih vulkanizerjih.

UPDATE: danes sem sprobal (zimski komplet spredaj, letni zadaj) na avtocesti - tudi zdaj začne rahlo trest volan, ampak šele pri hitrosti 150.
Torej je očitno nekaj s podvozjem??

Sklepam, da se na nizkoprofilni gumi prej čuti na volanu kot pri balonarci......

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Pe avg 07, 2015 7:13 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Nizkoprofilna bolj "trga" podvozje... amortizerje ste pa pred časom zamenjali...

Platišča tečejo ravno "na oko" v toleranci +/- 1 do 2 mm ?

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Pe avg 07, 2015 9:06 pm
Napisal/-a esem
Dvomim, da je podvozje.
Če na centrirki ne trese, na zimskih niti, ostane edino še naležna površina letnih felten (ki gre drugače na centrirko kot na kolo) oz nje čistost, ravnost ipd.

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Pe avg 07, 2015 10:42 pm
Napisal/-a Godward
Šel sem načrtno k vulkanizerju ravno zaradi tega, da mi scentrirana, če bi mogoče prvič bilo kaj narobe. Je preveril tudi platišča in so ravna. Nimam pojma kaj bi še bilo. A obstaja kje v MB test podvozja? Na tehničnem sem mu omeno, da naj preveri, če je kje vidno na podvozju, da je luft, vendar je rekel, da je vse ok kot mora bit. :huh:

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Pe avg 07, 2015 11:00 pm
Napisal/-a primozek68
Nikola_Tesla je napisal/-a:Nizkoprofilna bolj "trga" podvozje... amortizerje ste pa pred časom zamenjali...

Platišča tečejo ravno "na oko" v toleranci +/- 1 do 2 mm ?


A bi se ti nehal trudit pametovat, ker z vsakim stavkom prdneš v roso.

Trese zarad ET-ja?? 1-2 mm opletanja?? Kaj pomeni,da guma trga podvozje?? Res, prosim odstrani se na kakšen drug forum, ker tole je že bolano brat.

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: So avg 08, 2015 9:40 pm
Napisal/-a abbe
gume so krive.
te f1 as majo ful mehke bočnice,sem mel iste težave s temi gumami na avtu ki ima le 1300 kg.
ce mi je avto kdaj stal par dni se je prou čutlo kako je potresavalo zelo močno,potem čez čas cca 60 km pa se je zadeva umirila,vendar nikoli ne toliko da nebi treslo...

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: So avg 08, 2015 10:19 pm
Napisal/-a Godward
kaj lahko pol gume reklamiram? kupljene pri matsport. Ne da se mi vozit z avtom ki trese. Avtom, narejenim za avtoceste :roll:

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Ne avg 09, 2015 10:31 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Podobna problematika je že bila obdelana v temi s povezave.

viewtopic.php?f=6&t=103761&start=40

Lp.

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Po avg 10, 2015 10:33 am
Napisal/-a Godward
Meni avto ne vijuga, ampak trese volan pri hitrosti nad 100km/h

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Po avg 10, 2015 10:42 am
Napisal/-a danci1973
A so naležne površine med pesti in diski ter med diski in kolesi bile dobro očiščene?

Nekateri avtomobili diskov nimajo posebej pritrjenih na pesto in pri teh lahko pri menjavi koles kak košček umazanije (rje) pade med pesto in disk, ki potem ne more biti montiran povsem ravno in trese...

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Po avg 10, 2015 11:40 am
Napisal/-a rs5
Vijaki so dovolj dolgi :?:

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Po avg 10, 2015 3:12 pm
Napisal/-a Godward
diski so bili zamenjani pred montažo. vse pobrušeno in očiščeno.
vijak je navit nekje 1 cm not (na oko) je to dovolj?

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: Po avg 10, 2015 4:35 pm
Napisal/-a INFINITI
danci1973 je napisal/-a:A so naležne površine med pesti in diski ter med diski in kolesi bile dobro očiščene?

Nekateri avtomobili diskov nimajo posebej pritrjenih na pesto in pri teh lahko pri menjavi koles kak košček umazanije (rje) pade med pesto in disk, ki potem ne more biti montiran povsem ravno in trese...


Jaz bi tudi predlagal da še enkrat snameš feltne in diske dol pa še enkrat fajn spucaš vse skupaj pa montiraš. Dolga leta nazaj sem jaz imel isto j*** in se je začelo enako dogajati ko sem dal nizkopšresečen komplet gor - zimske so namreč dobro blažile te vibracije.
-Pa smo prej tudi predrkali 100x po centrirkah in gledali podvozje in ugotovili nič.

Re: Tresenje 235/40-R18 Volvo

Objavljeno: So avg 15, 2015 9:09 am
Napisal/-a MareA
Imel sem popolnoma enak problem s pnevmatikami 225/45 R17. Peljal sem še 1x centrirati k Španu, a ni pomagalo. Omenjali so (napamet), da bi lahko bila ekscentrično navrtana centralna luknja (naj bi bila slaba platišča) ter predlagali ponovno vrtanje in centrirne obročke. Zadevo je praktično popolnoma rešil Pestator na Brodu/Ljubljana. Po njegovem je šlo za napačno uleganje pnevmatike na platišče (če se prav spominjam): rahel zamik široke gume na levi in desni strani platišča. Pri manj nizkoprofilni gumi se to ne čuti toliko in manjša ko so platišča, težje se to zgodi. Po Pestatorjevi "operaciji" tresenja praktično ni bilo več - morda malenkost. Torej, še preden reklamiraš platišča/gume, ti priporočam obisk Pestatorja.