Stran 1 od 1

vw passat (85 kw, letnik 2000) - STOP in rdeča lučka za olje

Objavljeno: Pe avg 14, 2015 2:21 pm
Napisal/-a avto2000
Pozdravljeni! Zanimajo me mnenja in nasveti za težavo pri avtomobilu vw passat letnik 2000, 85 kw. Zadeva je sledeča. Vsaj pol leta nazaj se nam je na avtu začela prižigat lučka za olje (rumeno obarvana). Zraven je pisalo oilsensor in se nekaj. Teden dni nazaj smo šli na pot in se nam je prižgala ta rdeča lučka za olje (po 200 km vožnje), trikrat je zapiskalo in rdeča lučka se je izklopila. Avto smo ustavili in pogledali nivo olja ter dolili 2,5 dcl. Pot smo nadaljevali in se nam je lučka spet prižgala. Olje nikjer ne odteka. Dva dneva nazaj je avto bil pri avtomehaniku, saj smo delali veliki servis na avtu (vsi jermeni, pumpa, olje filtri, itd. ). Gospod je rekel, da težave pri tem ne vidi, saj olje nikjer ne odteka. Moram tudi povedati, da dela na pooblaščenem servisu za VW in se spozna na zadevo. Danes se nam je ta rdeča lučka spet prižgala in sicer smo šli strmo v breg, nakar se je prižgala. Zazdelo se mi je celo kot da avto ni hotel vlečti. Ustavil sem se in dal v prvo in avto je brez težav speljal. Zanima me za nekoga, ki se tudi spozna ali je možno, da se rdeča lučka prižiga tudi zato, ker še senzorja nismo zamenjali za tisti prvi problem pri rumeni lučki? Serviser mi je rekel, da je ta senzor na karterju? Kolikška je cena in ali je to lahko zamenjati? Napako se verjetno ne da zbrisati drugače, kot pa da se priklopi na računalnik? Če se bi spraševali zakaj mu nisem rekel, da naj kar zamenja ta senzor je to zato, ker smo to hoteli potem čez par dni storiti, vendar je gospod neke osebne težave in ni uspel. Predvsem me zanima to kar sem napisal v povezavi senzorja na karterju in rumene in rdeče lučke za olje. Hvala za vse predloge in pomoč.

Re: vw passat (85 kw, letnik 2000) - STOP in rdeča lučka za

Objavljeno: Pe avg 14, 2015 3:34 pm
Napisal/-a Fan
Res me čudi, da vas vaš mehanik ( ki dela na pooblaščencu ) ni podučil kako delujejo opozorilne lučke in kako je z omenjenim senzorjem, ter kakšen je strošek nabave novega. Prav tako bi lahko priklopil tester in preveril ali nagaja senzor ali napeljava do njega.

V koliko se ugotovi, da je senzor zanič ( kar ni pravilo ), kontaktirajte uporabnika @hippo

Re: vw passat (85 kw, letnik 2000) - STOP in rdeča lučka za

Objavljeno: Pe avg 14, 2015 4:58 pm
Napisal/-a RedBull™
Naj me kdo popravi če se motim, ampak nekateri Passati (točno ne vem kateri modeli) imajo težave z oljnimi črpalkami (kjer se obrabi en zatič - "štift") in v najslabšem primeru gre motor v franže... (ker ni zadostnega mazanja)

če je v vašem primeru enako ali celo bo to - to nevem, ampak že dolgo se nisem slišal za tako neodgovornega mehanika, kot opisujete... glede na to, da je zaposlen na pooblaščenem servisu, bi moral vedeti, o čem govorim.

Re: vw passat (85 kw, letnik 2000) - STOP in rdeča lučka za

Objavljeno: Pe avg 14, 2015 5:10 pm
Napisal/-a myster
Mislim da rdeča lučka za olje nakazuje pritisk olja, še posebej če trikrat zapiska (vsaj na mojmu polotu je bilo tako-na kratke vožnje ni blo nič, razn pri daljših vožnjah je začela lučka za olje goret in 3x zapiskal, ko je avto tekel pri prostih obratih...ko sm dal gas je lučka takoj izginila in ko je motor spet tekel v prostem teku ke začela lučka goret in 3x zapiskalo...).

Vrjetno senzor zaznava ko pade pod 0.8 bar pritiska in ko se motor dobro zagreje-posledično je olje redkejše (daljša vožnja, vožnja v hrib itd). Takrat pa oljna črpalka ne ustvarja zadostnega pritiska in vam javlja napako. Vsekakor preverite pritisk olja pri dobro razgretem motorju-ta mora bit nad 2 bar-a pri prostem teku...

Re: vw passat (85 kw, letnik 2000) - STOP in rdeča lučka za

Objavljeno: Po avg 24, 2015 11:43 am
Napisal/-a hippo
Temu gaspudu mehaniku, ki dela na pooblaščencu se očitno ne da z vami ukvarjat.
Rumena lučka je eno, rdeča je nekaj drugega.
Rumena lahko nakazuje na zmanjšan nivo olja v motorju, rdeča lahko nakazuje na zmanjšanje pritiska olja v motorju. To sta dve popolnoma različni zadevi. Z rumeno se sicer še da peljat, ker je opozorilna, rdeča pa vemo kaj pomeni.
Lahko je problem v oljni črpalki (ni ista kot pri 81kW), ali pa čem drugem.
Bo treba še kaj drugega pogledat, kot samo nivo olja...