Stran 1 od 2
Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Če avg 20, 2015 1:02 pm
Napisal/-a |jurcek|
Zdravo,
zanima me kje je najbolje dati sčistiti DPF filter. V kolikor je možno Kranj in bližnja okolica.
RAd bi se izognil nakupu novega filtra, ker je predrag.
Ali sploh kdo v Sloveniji že uporablja nov način od Liqui Molly-ja?
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Če avg 20, 2015 1:26 pm
Napisal/-a Fan
Čistilec trdih delcev, naj bi se ščistil vsako leto, pri letnem servisu. Prisilna regeneracija žveplenih delcev ( tester ), med letom, pa saje sam čisti.
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Če avg 20, 2015 11:17 pm
Napisal/-a abbe
Fan je napisal/-a:Čistilec trdih delcev, naj bi se ščistil vsako leto, pri letnem servisu. Prisilna regeneracija žveplenih delcev ( tester ), med letom, pa saje sam čisti.
res ne vidim razloga za opravljanje prisilne regeneracije 1x na leto?
nevem sicer od kje vam tak podatek sam to je bedarija. ne diraj lava dok spava. sploh pa zato ker je to zelo stresno za motor.
drgač maš pa v sežani podjetje ki se ukvarja s čiščenjem in obnovo dpf filtrov vseh vrst. in to po želji stranke...
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 2:12 am
Napisal/-a Fan
Tovarniška navodila serviserjem. Med obratovanjem si saje sam čisti, žveplenih delcev pa ne more, te pa se odpravijo s prisilno regeneracijo, pri letnem servisu. Tako se podaljša življenska doba čistilca trdih delcev, ter poceni vzdrževanje vozila lastniku.
Res je, da večina servisov tega ne dela, nekateri, ker ne znajo/nimajo možnosti, drugi ker je 25€ preveč za stranko ( podraži letni servis ). Vsekakor je ceneje za drobiž čistiti redno čistilec, kot pa čez par let odšteti veliko € za zamenjavo ali obnovo. Ko se nabere preveč žveplenih delcev v čistilcu, se ga ne da sčistiti z regeneracijo, potrebna demontaža čistilca ....................................
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 6:48 am
Napisal/-a pskoda
Jaz sem pa slišal od človeka, ki se ukvarja z popravili avtomobilov +20let, da prisilna regeneracija ni zdrava za DPF in motor.
A je to res

Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 7:26 am
Napisal/-a abbe
pskoda je napisal/-a:Jaz sem pa slišal od človeka, ki se ukvarja z popravili avtomobilov +20let, da prisilna regeneracija ni zdrava za DPF in motor.
A je to res

za motor definitivno ni zdrava..
za dpf pa je ker ga s tem očisti...seprau kot je fan reku mu podaljša življesko dobo..
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 12:12 pm
Napisal/-a yashica
Prisilna regeneracija praviloma potegne za sabo še menjavo olja (če se že dela po "peesu") kar je za večino že preveč € razen, če ni tako kot je napisal Fan (izvedena ob rednem servisu)... zakaj bi, če ni potrebe

Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 5:43 pm
Napisal/-a Influenz
Daj razloži zakaj zakaj bi se pri prisilni regeneracijii ščitili žvepleni delci pri klasični (avtocesta 1 ura 140 km/h) pa ne? Prisilna regeneracija ni boljša od klasične regeneracije..
Tipov DPF filtrov pa je več, tudi to je potrebno razlikovati. Novejši DPF filtri (2011+ ) imajo peti injektor pred dpf filtrom, ki ko zazna dovolj visoko temperaturo brizga nafto in deluje kakor gorilec na nafto, takrat lahko avto voziš tudi po mestu in se bo spucal . Ti filtri večinoma nimajo problemov tudi z mestno vožnjo (motor mora vseeeno doseči obratovalno temperaturo!) Starejši filtri pa so v izpušnem taktu še brizgali nafto, ki je potem šla v dpf filter in se je tam vžgala, ta sistem je imel probleme, če si avto imel v leru reakcija ni potekala. Če si imel več krajših voženj je sistem vsakič ko je dosegel primerno temperaturo hotel čistiti in na ta način je nekaj nafte prišlo čez batne obročke v olje in ga redčilo (nivo olja je naraščal). Potrebno je voziti vsaj z 2000 obrati in več, da se je filter ščistil pri starejših dpf. Ti avti za mestno vožnjo niso.
Jaz imam novejšega dizla 2013 letnik dci 1.5 motor in ga vozim kar dosti po mestu (ima kar nekaj 4-5km relacij), ampak vsake 2 tedna grem na AC 2x 110km relacija in sem pogledal podatke o filtru na servisu (piše koliko g žvepla je notri) in je filter v super stanju, nobene neuspešne regeneracije v dveh letih.
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 6:18 pm
Napisal/-a Fan
Najprej naj omenim, da ne mešati:
- novejših čistilcev / so drugače zasnovani, imajo svoje dovajanje goriva, praktično je čistilec trdih delcev peč za uničevanje saj/žvepla
- čistilcev, ki imajo dodatno tekočino za čiščenje / čisti se s pomočjo dodatnega vbrizga namenske tekočine
Problematični so čistilci, ki se čistijo z večjim doziranjem goriva, ki delno tudi steče v motorno olje. Prav zaradi tega se to dela pri letnem servisu.
Zakaj se pri prisilni regeneraciji sčistijo žvepleni delci, pri regeneraciji med vožnjo pa ne? Čisto enostavno, pogoji za čiščenje so različni.
Pri prisilni regeneraciji, motorni elektroniki ni potrebno preverjati podatke vseh senzorjev, ki so potrebni za optimalno delovanje motorja. Programsko se osredotoči samo na: povečano doziranje goriva in temperaturo čistilca - zaradi tega tudi povišani vrtljaji motorja.
Je pa vsekakor potrebno tudi upoštevati druge dejavnike ( predpisano motorno olje, redni servisi, gorivo.............. ), ki so zelo pomembni, pri življenski dobi čistilca trdih delcev.
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 6:29 pm
Napisal/-a Influenz
Mislim, da je pri življenski dobi filtra najbolj pomembno da vsake toliko časa greš na AC pa lepo spucaš. Kolega ima isti motor kot jaz 1.5 dci 2012 letnik isto z dpf filtrom in je naredil 90 k km brez kakršnihkoli problemov, naj pa omenim da niti ne daje pravega motornega olja (ne kupuje low saps) + dodaja dvotaktol in klasično motorno olje v nafto (unega z klasično vsebnostjo žvepla) pa nima nobenih problemov niti z mašino, niti z dpf. Kot dodatek se pa vozi zelo počasi ( več kot 100km/h nikoli po avtocesti). Sem bil zelo presenečen da mu dela tako dobro motor. Tako da novi dpf filtri z dodatnim injektorjem so vredu, tudi na servisu pravi da s temi filtri problemov načeloma ni. Vem da Renault pravi, da pri povrečni hitrosti 15- 20 km/h (mestna vožnja) se filter brez problemov ščisti.
OK... vedno se najde kdo ki kupi dizla da se vozi v službo 3km, tisti bo pač uničil filter kakršnkoli že je.
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 7:42 pm
Napisal/-a abbe
treba je prvo izpostavit da je vazno da se pozna zgodovina vozila.praviloma itak ni problemou z dpf na novih avtih,tut leta 2010 al pa 2008 jh ni blo.
problem nastane ko ma tak avto 200.000 po pa pride sem pa jh ma čudežno sam še 100.000 po pa folk prav da mu zeza filter pri 140.000 km in je kao dpf zanič stvar.
do nekje 150.000 al pa 200.000 delajo vse komponente ok,poj se pa začne počas, da injektorji ne brizgajo več tko k bi mogl,pa senzorji majo že več pogreška,pa egr ne dela več dobro in vse to vodi v odpoved dpfja.
pri novem avtu je skoraj vseen kako olje tankaš pa nebo problemov z dpfjem tut če nebi mel dodatne šobe pred dpfjem,ki pa ne brizga nafte ampak aditive..ker je še vedno dovolj rezerve pa še vedno vse optimalno deluje tutu če se voziš večino na kratke razdalje.
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 8:27 pm
Napisal/-a Influenz
Je več tipov injektorjev pred dpf, nekateri brizgajo aditive, nekateri pa nafto. Moj pri 1.5 dci ima 100% nafto, ker tanka za aditiv nimam!
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 9:35 pm
Napisal/-a jeronimo
Sami "majstori"

Trenutno v uporabi v avto industriji so trije načini čiščenja DPF (vse do danes, 2015):
1. Post vbrizg nafte v cilinder proti koncu takta (VW, MB, ...)
2. Dodatek aditiva (PSA, Volvo, ...)
3. 5. oz dodatna šoba za vbrizg nafte (Renault, Volvo, ...)
DPF je zabije oz uniči zaradi pepelnih ostanku (negorljivi ostanki v gorivu, žveplo, napačno delovanje sistema, ....)
Pa tudi po 400kkm je lahko DPF še uredu, samo pravilno mora biti vzdrževan!
Drugače pa VW predvideva da se po 120kkm na vsak servis čekira če je DPF vredu in po potrebi menja

Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 9:48 pm
Napisal/-a čare
Filter snameš,namočiš v temu namenjeno raztopino,opereš z visokotlačnim čisticem,pustiš čez noč da se odteče/posuši in čao.Če mislite da un v Sežami naredi kaj drugače potemše naprej mislite.
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 9:51 pm
Napisal/-a jeronimo
No, ni čisto res.
Lahko da satje zamenja z drugim. Pa kaka žarilna peč tut svoje dela

Preveč se posplošuje stvari.
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: So avg 22, 2015 7:29 am
Napisal/-a Influenz
Od kje ti info, da imajo tudi novi VW motorji "post vbrizg nafte v cilinder proti koncu takta " ?
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Ne avg 23, 2015 5:24 pm
Napisal/-a jeronimo
ko bom najdu info bom linke prilimal.
VW je v štartu sprobaval z 5 šobo pa jim ni šlo. In dvomim da so razvoj kaj spremenil.
In tudi noven od forum mehanikov ni ugovarjal moji trditvi

Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Po avg 24, 2015 9:15 am
Napisal/-a abbe
čare je napisal/-a:Filter snameš,namočiš v temu namenjeno raztopino,opereš z visokotlačnim čisticem,pustiš čez noč da se odteče/posuši in čao.Če mislite da un v Sežami naredi kaj drugače potemše naprej mislite.
no dj ne bod pametn.
poznam ga osebno in sem bil tam, lovek ima peč kjer potem "sezge " dpf....
če si pa ti mnenja da on to potopi nekam pa ti tko še naprej misli...
seveda ti lahko tut zamenja satovje na dpfju.ma tut tazga k je malo bolj propusten,za vozila z veliko km...
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Po avg 24, 2015 9:16 am
Napisal/-a abbe
jeronimo je napisal/-a:ko bom najdu info bom linke prilimal.
VW je v štartu sprobaval z 5 šobo pa jim ni šlo. In dvomim da so razvoj kaj spremenil.
In tudi noven od forum mehanikov ni ugovarjal moji trditvi

amarok,crafter,sharan pa mislm da se kksn od teh ma adblue tekočino, pa seveda ma tut 5 šobo na izpuhu...
Re: Čiščenje DPF-a
Objavljeno: Po avg 24, 2015 9:53 am
Napisal/-a J.McLane
Popravi me če se motim, ampak AdBlue je za nižanje NOx emisij in nima veze s sajami in DPF.