Stran 1 od 2
Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 5:36 pm
Napisal/-a valvoline
Klasicna okvara, ford mondeo karavan 2.0tdci 115 konjev. Vztrajnik tolce in avto trese pri speljevanju in pospesevanju. Avto je od strica, rad bi mu pomagal cim cenej prit skoz z popravilom, na tankem je z denarjem, bomo sami porihtal ob par sixpackov cez vikend.
Na netu sem zasledil par tem o predelanih-zasvasanih dmfjev, ces da je to lahko izvedljivo. A je kdo ze sprobal zasvasat dvomasni vztrajnik in kako se je obneslo. Seveda bo treba lamelo zamenjat z taksno z fedri, saj tiste za dvomasni komplet nimajo fedre. Potisna plosca pa ostane enaka. A ma kdo podatke kasna lamela z fedri bi pasala gor, v primeru predelave-zasvasanega dmfja? Od ksnega drugega avta mogoce, oz a je mogoce da bi pasala od starejsega mondeota 2.0 bencinar?
Vsak nasvet, info, in predhodna izkusnja so seveda dobrodosli.

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 6:20 pm
Napisal/-a primozek68
Kdo bo pa centriral-balansiral? Švasa naj nekdo, ki ve kaj dela, če ne bo zakrivilo vse skupaj.
Jaz ne bi tega počelm
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 6:21 pm
Napisal/-a pocesnkII
zašvasan dvomasni vztrajnik ni za dolgo. sklopka od bencinarja pa sam 90% da nebo šla na dizla, če pa ze jo pa zna navor v večna lovišča poslat.
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 6:35 pm
Napisal/-a valvoline
pocesnkII je napisal/-a:zašvasan dvomasni vztrajnik ni za dolgo. sklopka od bencinarja pa sam 90% da nebo šla na dizla, če pa ze jo pa zna navor v večna lovišča poslat.
Ce bo v redu zasvasan, ne vidim razloga da bi biv slabsi kot enomasni vztrajnik. Tastari mondeo 2.0 bencinar tudi ima precej konjev in navora, ce bi pasala bo verjetno taprava zadeva (zgolj ugibamo, ker ne vemo kasna dimenzija lamele pase noter)
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 6:40 pm
Napisal/-a valvoline
primozek68 je napisal/-a:Kdo bo pa centriral-balansiral? Švasa naj nekdo, ki ve kaj dela, če ne bo zakrivilo vse skupaj.
Jaz ne bi tega počelm
Vztrajnik je tovarnisko balansiran, pac je treba zelo natancno plate zasvasat skp tak da bo prav. Plan je da se bo najprej centriral tako da bomo obeh plat zategnil skupaj z sraufi skozi luknje za sraufe. Pol pa damo vztrajnik na balansirko za platisca, pa pogledamo ce bo treba malo premaklit manjso plato levo-desno gor dol itn, losamo sraufe malo nastavimo spet zategnemo in tako dokler ga ne nastimamo v nulo, pol pa gre na svasanje.
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 7:18 pm
Napisal/-a čare
A ja,a kr na centrirki za gume ga boste centriral??Daj posodi mu 250€.
http://www.ebay.de/itm/SCHWUNGRAD-GETRI ... 5d4f1b5645
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 7:28 pm
Napisal/-a alexwell
al pa vsaj na odpadu najdi kaj da bo začasno ok
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 7:34 pm
Napisal/-a valvoline
Heh, avto ni vredn 250e.

Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 7:39 pm
Napisal/-a valvoline
alexwell je napisal/-a:al pa vsaj na odpadu najdi kaj da bo začasno ok
150e bi rad mel za rabljene, ne mors verjet. Enivej, dvomasni klump ne bo vec dav gor, avto bo verjetno mel se manj k leto, dokler je se registriran,tak da se mu ne splaca kej prevec vlagat vanj.
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 8:10 pm
Napisal/-a čare
Takoj naj ga pelje na odpad,ker to "za eno leto bo še" se zna prekleto dolgo vlečt,nekateri pregledniki bi se prodali za 10€,tak avto pa potem predstavlja nevarnost na cesti.Zdaj si lahko tudi užaljen ampak tako je.
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 8:25 pm
Napisal/-a Fan
valvoline je napisal/-a:Heh, avto ni vredn 250e.

Potem pa na odpad.
Ideja o varjenju in nek "šuš muš" ni pametna. Potrošilo se bo nekaj € ( nova lamela, pivo ................ ) na kraju pa ne bo delalo ali pa bo kaj utrgalo.
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 8:29 pm
Napisal/-a nebivedu
Zanič zbalansiran dvomasni vztrajnik bo polomil motor ali pa odmično gred, ker ga bo vleklo v eno smer in bo blok počil. To je problem pri dizelskem subaruju, pri nissanu xtrailu in pri veliko avtomobilih.
Dvomasni vztrajnik mora biti odlično zbalansiran, da ne uniči mašine.
Sicer pa zakaj si ljudje kupujejo avtomobile, ki jih potem ne morejo vzdrževat. Avto se kupi plači primerno, da ga lahko vzdržuješ in da tudi ob izrednih servisih ne obubožaš.
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 8:56 pm
Napisal/-a valvoline
Hehe, jaz sem mu ze parkrat povedal da ga kuj proda in kupi nekega liliputancka za 500 evrov, pa noce. Bomo mi to probal z svasanjem postimat, ce najdemo primerno lamelo, seveda ksno rabljeno za par evrov.

Jaz sem 100% preprican da bomo avto zrihtal sam da dobimo pravo lamelo ki bo pasala. Ni to nobena jedrska fizika.
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 9:05 pm
Napisal/-a čare
Majster preveč na izi si tole jemlješ.Mal pomisli kaj ti dela volan ko imaš gume razcentrirane al pa bulaste in to primerjaj z necentriranim švasanim vztrajnikom ki ima v notranjosti po možnosti še polomljene fedre ki se premikajo in ga v bistvu nikakor ne moreš scentrirat...
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 9:21 pm
Napisal/-a valvoline
Brali smo na enem tujem forumu da je neko taxi podjetje dalo zasvasat vztrajnike na celotnem voznem parku, passate in mondeote. Nekateri od teh avtov po posegu naj bi prevozili tudi preko 300kkm brez tezav z svasanim vztrajnikom. Tega si nisem jaz zmislil.
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 10:16 pm
Napisal/-a čare
A veš ti kaj jaz vse preberem po forumih??
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 10:17 pm
Napisal/-a čare
Pa drugače za passata in mondea dobiš kit z fiksnim vztrajnikom...
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Če avg 20, 2015 11:15 pm
Napisal/-a abbe
čare je napisal/-a:A veš ti kaj jaz vse preberem po forumih??
čez en mesec bo pa na nekem drugem forumu nekdo pisal o tej temi da je nekdo švasal vztrajnik pa da je blo ok.
brezveze..
on:zakaj pa menjate lamelo če ta ne drsi?
pa zakaj sploh popravljate avto če ga bo mel se slabo leto,če se je do sedaj tko vozil, naj se pa se naprej
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 5:25 am
Napisal/-a HoNdA_MaN
Čakaj malo.. sem prav prebral? Balanciranje pred varjenjem?? Varjenje vztrajnika? Prvo kot prvo če misliš balancirat in delat te bedarije ga prvo zavarit, ker ko ga boste varili bo potrebno centrirat zaradi dodanega materiala nebo več v balancu. Med varjenjem pa še to da boste vztrajnik centrirali tako da boste skupaj zategnili z vijaki.. Človek vijake boš odstranil in boš imel spet vse izven balanca, če misliš centrirat moraš centrirat vztrajnik v takšnem stanju kot ga boš potem montiral.. torej ko je centriran ga daš še samo na avto. Mnenje: če nimaš za drug vztrajnik kupi kolo.. Motor boš uničil če nebo profesionalno balancirano.. ne balancirat na centrirki... Naredi kar hočeš samo veliko ljudi boš zavedel s to temo.. Oz če imaš namen dokončat ta svoj "projekt" daj se ga loti bol profesionalno.
Re: Svasanje dvomasnega vztrajnika (predelava v enomasni).
Objavljeno: Pe avg 21, 2015 6:21 am
Napisal/-a valvoline
HoNdA_MaN je napisal/-a:Čakaj malo.. sem prav prebral? Balanciranje pred varjenjem?? Varjenje vztrajnika? Prvo kot prvo če misliš balancirat in delat te bedarije ga prvo zavarit, ker ko ga boste varili bo potrebno centrirat zaradi dodanega materiala nebo več v balancu. Med varjenjem pa še to da boste vztrajnik centrirali tako da boste skupaj zategnili z vijaki.. Človek vijake boš odstranil in boš imel spet vse izven balanca, če misliš centrirat moraš centrirat vztrajnik v takšnem stanju kot ga boš potem montiral.. torej ko je centriran ga daš še samo na avto. Mnenje: če nimaš za drug vztrajnik kupi kolo.. Motor boš uničil če nebo profesionalno balancirano.. ne balancirat na centrirki... Naredi kar hočeš samo veliko ljudi boš zavedel s to temo.. Oz če imaš namen dokončat ta svoj "projekt" daj se ga loti bol profesionalno.
Ni to *pravo balansiranje* ampak da se ga lepo postavi na sredini, ker bo verjetno imel luft in bo migal na vseh koncih. Svasal se bo enakomerno po dijagonali, recimo na 6ih mestih, natancno bomo narisal kje se bo svasalo. Probal bomo kako se bo obnesel zasvasan se preden bomo dal menjalnik nazaj gor, motor bomo zalaufal brez menjalnika, ce bo tresel nismo nic naredil (in bomo iskal nekega rabljenega kok tok solidnega dmfja), ce ne bo tresel smo zmagal. Glavna teza je itak tista plata ki ima zobe, una zunajna je precej lazja, sam bo treba lepo poravnat da bo sklopka lepo odvajala in prejela. Vglavnem bomo vidl kako se bo obneslo.