Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Mazda 3

Napisal/-a D12J12 Sr sep 02, 2020 3:43 pm

Pozdravljeni :D
Obujam svojo staro temo, namesto mazde BL je prišla mazda BP. Torej, že takoj ko je bila nova je dobila idejo, da bi rada speskala pokrov motorja, sem kupil tisti kit ( barva+ lak), ampak ne želim z njim pobarvati celotnega avtomobila, zato sem prišel na idejo o zaščitni prozorni foliji. Nekje v okolici Kranja bi bilo odlično, je kakšen dober majstr? Za odgovore se vam lepo zahvaljujem :hi
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1588
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Mazda 3

Napisal/-a srcnik Sr sep 02, 2020 4:04 pm

Slika
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Mazda 3

Napisal/-a D12J12 Sr sep 02, 2020 4:33 pm

Slika
:lol: :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Mazda 3

Napisal/-a D12J12 To dec 22, 2020 5:41 pm

D12J12 je napisal/-a:Torej keyless go je malo začel hecati, odpiranje vrat s kljuko včasih prime včasih ne. Malo sem že raziskoval in ugotovil da se pri keyless go ključu nonstop troši baterija, zato je mazda razvila način kako dati ključ v "spanje" če se ga ne potrebuje in pa ko se baterija bliža koncu naj bi se ključ sam dal spati. Pri prvih izvedenkah mazde 3 so menjali ključe in posodabljali sistem, ne vem pa kako je pri meni. Je mogoče kdo kaj zasledil? Danes bom nabavil novo baterijo in upam da je problem samo baterija. Sem pa dal ključ spati in ga zbudil in je delovalo normalno, po šihtu pa spet ista pesem. Normalno pa odklene na daljinsko odklepanje.


Kot sem napisal sem danes kupil drugo baterijo, nisem šparal in vzel Duracell CR2032 in napaka ostaja, tako da na žalost pri meni to ne deluje :roll:.
luxxx7 je napisal/-a:Imel enak problem na enaki znamki. Menjaj baterijo in bo delovalo najmanj eno leto :D Potem pa ponoviš vajo.

Kot sem že omenil so te težave prisotne že od samega začetka ko je mazda3 2019 ugledala luč sveta in kot sem avtorja posnetka razumel so mu zamenjali ključ, nekako deluje ampak ne perfektno.
https://www.youtube.com/watch?v=v6bj9snzp-s&ab_channel=JeremyLesniak
https://www.youtube.com/watch?v=OV5DCQZXJXc&ab_channel=ChrisFix

Zaklepanje na zunanji strani kljuke deluje v večini primerov ko je odpiranje prosto po prešernu, enkrat ja spet drugič ne. Ko sem zamenjal baterijo sem dal ključ spati in ga ponovno zbudil, če bi to kaj pomagalo ampak ni.
https://youtu.be/sEgraVYinOU
Ne preostane mi drugega kot da stvar posnamem in na servisu zatežim za nov ključ, kljuke ali posodobitev. Enako se dogaja pri CX30, ima kdo podobne težave?
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: Mazda 3

Napisal/-a Gosic To dec 22, 2020 6:31 pm

Enako se dogaja pri ženini Mazdi 3, sicer letnik 2018. Opažava da je ključni faktor temperatura zraka. Bolj ko je mraz, dlje časa traja da odklene. Poleti ni bilo nikoli te težave.
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Mazda 3

Napisal/-a D12J12 Sr dec 23, 2020 6:20 am

Ahaaa, torej je težava na sami kljuki oz. notranjem stikalu. Kako je pa s tem pri ostalih znamkah? Imate isto težave?
 
Tommaazz
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr maj 18, 2011 9:13 am

Re: Mazda 3

Napisal/-a Tommaazz Sr dec 23, 2020 5:19 pm

Zanimivo. Meni na 2017 deluje BP. Edino takrat, ko se je baterija spraznila mi je začelo tako delati, da enkrat je zagrabilo, drugič ne. Potem pa ko sem zamenjal baterijo je delovalo spet OK in tudi do danes nisem imel nobenega problema.
2002 (2007-2008) VW Polo 1.4MPI; 2008 (2008-2011) Renault Megane Grandtour 1.6 16V; 2011 (2011-2017) Peugeot 508 SW 1.6 THP; 2017 (2017-2021) Mazda 3 G120; 2021 Mazda CX-30 G150;...
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Mazda 3

Napisal/-a D12J12 Sr dec 23, 2020 7:01 pm

Baterijo sem zamenjal in tudi že na samem začetku nisem sumil nje, ker zaklepanje na zunanjemu delu kljuke nekako deluje prav tako odpiranje prtljažnih vrat. Iz ključa sem odstranil obesek, probal bom še z rezervnim ključem. Nekaj časa bom držal kljuko, da jo z roko ogrejem, če je res kriv mraz. Imam denarnico z RFID zaščito ampak je v drugem žepu na drugi strani telesa, tako da to nebi smel biti problem. Ne javi nobene napake znotraj vozila da ne zazna ključa. Nekaj sem bral po tujih forumih in nekateri pišejo da morajo držati kljuko 30 sekund da zazna roko, torej je res nekaj glede mraza :roll: .Če je kriv mraz se bom že navadil pozimi pritiskati na daljincu, ampak včeraj je bilo 7°C...
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: Mazda 3

Napisal/-a Gosic Sr dec 23, 2020 7:38 pm

Pa če sem iskren ne vem v čem je fora. Avto je začel to delat odkar se je začelo s korono in delo od doma. Ko je bil v pogonu je bilo vse ok. Ko se mu približaš in hočeš odklenit se vidi da ga zazna, saj v notranjosti posveti oranžna lučka, a ne odklene. Meni dosti hitro odklene, da tiščim oba gumba na daljincu. V kratkem bom menjal bateriji pa da vidim če bo kakšna sprememba.
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Mazda 3

Napisal/-a D12J12 Sr dec 23, 2020 8:11 pm

Hm, tega pa nisem nikjer zasledil da bi bili problemi, če vozilo dlje časa stoji pri miru. No sem odstranil obesek in z obema ključema je delovalo perfektno, za vsak slučaj sem še z alkoholnim robčkom za očala zbrisal kljuke, ker je bilo vozilo ta teden oprano in povoskano, da ni problem s tem. Nekaj časa bom spremljal in poročam opažanja.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Mazda 3

Napisal/-a chan Če dec 24, 2020 10:15 am

Sam sem na tovrstno težavo, ko keyless občasno ni deloval pri odklepanju, zaznal pri dveh modelih CX-30. Pa pri tem ni imela veze niti zunanja temperatura, niti daljša neuporaba vozila. Nazadnje se mi je to zgodilo v tem tednu pri dokaj novem avtomobilu (star cca 2 meseca), ko je vse skupaj zatajilo za kar nekaj časa (btw, zaklepanje je delovalo bp) in se kasneje ponovno "zbudilo". Očitno gre res za znano Mazdino hibo.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: Mazda 3

Napisal/-a Gosic Po dec 28, 2020 4:32 pm

Kolikor gledam se to vleče že 2 generaciji modela 3. In sedaj tudi očitno pri sedanji.
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Mazda 3

Napisal/-a D12J12 Če dec 31, 2020 12:42 pm

No od 23. decembra do danes deluje brez napak, kaj je rešilo napako oz. če jo je sploh kaj nimam pojma. Na kljukah je bil sneg, tako da sem kljuko prijel iz spodnje strani in je odklenil brez problema, tudi ko se je nabral led je delovalo brez težav. Edino kar sem naredil sem stisnil s prsti "kromasto" plastiko na vrhu in dnu ključa kot sem prebral na tujem forumu.Slika
In pa seveda odstranil obesek iz ključa. Lahko da se je samo popravilo ali pa je napako odpravilo nekaj kar sem zgoraj opisal. Vrnil bom obesek in s prsti potegnil kromirano plastiko na ven in se bo takoj videlo če je bila v tem težava.
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Mazda 3

Napisal/-a D12J12 Sr jan 13, 2021 3:58 pm

Kot vemo ima mazda3 g122 deaktivacijo cilindrov, kot se sliši dobro so tudi pomanjkljivosti. Ko preklopi na 2 cilindra prične med 1500-2000 obratih tresti mašino ( ne pri vseh avtomobilih ). V začetku proizvodnje leta 2019 so nekateri modeli prejeli napačno programsko opremo kar je vodilo v ugašanje motorja brez možnosti ponovnega zagona v hujših primerih pa tudi do strojeloma. Kasneje so to odpravili a tresljaji so ostali.

Danes sem obiskal pooblaščenca (Močnik) in bil pripravljen na pregovarjanje, da to tresenje pač ni v redu. Ko človek prebere veliko slabih izkušenj uporabnikov ko želijo uveljavljati garancijo in dobijo odgovor da je to stvar tehnike se človek pripravi na najhujše, ampak začuda ni bilo nobenega pregovarjanja :D.

Posodobilo se bo programsko opremo, tako da naj bi bilo vibracije v blažji obliki čutiti med 1500-1650 obrati, kar pri meni ni problem ker se mašina vrti malo pod 2000 obrati. Zamenjalo se bo tudi nosilce hladilnika, ker naj bi zaradi tresljajev motorja prešel v resonanco in še okrepil vibracije.

Kako se bo pa vse skupaj izteklo bom pa poročal.

Lp
 
golfek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Sr mar 22, 2017 8:11 pm

Re: Mazda 3

Napisal/-a golfek Sr jan 13, 2021 6:06 pm

dober si da vztrajaš na tem avtu če veš da ni to to... ko bo brez garancije bo slabš... pa dobro reši, lp
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Mazda 3

Napisal/-a D12J12 Sr jan 13, 2021 7:11 pm

Vozilo je staro pol leta in ima podaljšano 5 letno garancijo. Nad vozilom nisem obupal, razumem da so poporodne težave in se jih bo odpravilo, glede samega motorja je preverjena tehnologija, tako da se nimam kaj za bati ob mojem vzdrževanju vozila, le ta deaktivacija je moteča za mene. Kot sem prebiral forume jo je nekdo primerjal s trocilindrašem iz audija, lasti si namreč oba in je pri mazdi manj opazno, torej sem preveč picajzlast :lol:, nič nisem prej napisal vibracije se čuti na stopalkah.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Mazda 3

Napisal/-a chan Če jan 14, 2021 12:38 pm

Omenjene motorne vibracije ob deaktivaciji dveh valjev sem sam opazil pri obeh različno močnih verzijah 2-litrskega Skyactiv-G motorja (122 in 150 KM). Vendar jih je moč opaziti oziroma začutiti v zelo specifičnih situacijah (npr. pri cca. 90 km/h v 6. prestavi, ko se motor vrti pri malce manj kot 2.000 vrtljaji), pa še to ne vedno. Sam sem ob tem opazil tudi rahlo bobneč zvok, ki pa je kasneje izginil. Btw, podobnih "anomalij" (če to sploh so) pri ostalih motorjih, ki se ponašajo s podobno tehnologijo deaktivacije valjev, nisem zaznal. Slovenski servisi že poznajo to napako in se bo verjetno res posodabljalo programsko opremo.

Sem pa zaznal drugo hibo in sicer praznjenje akumulatorja, o čemer poroča kar nekaj lastnikov novih Mazdinih modelov (3 in CX-30), pri čemer naj bi šlo najverjetneje za napako pri kakšnem porabniku v vozilu, ki je v stalni pripravljenosti (npr: https://www.cx30-forum.de/forum/thread/ ... /?pageNo=1). A po prvih informacijah naj bi se pripravljal že vpoklic (npr. na nemškem in poljskem trgu), koda vpoklica pa naj bi bila: AL035A.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Mazda 3

Napisal/-a D12J12 Če jan 14, 2021 1:19 pm

chan tako je, ta vpoklic je tudi že pri nas, nisem prodajalca čisto razumel skozi masko, se mi zdi da je praznjenje akumulatorja povezano s klimo, ali pa je tudi vpoklic za klimo. Je pa tudi vpoklic glede alarmnega sistema, ker bi lahko človek z zaporedjem tipk na ključu (npr: odpri-odpri-zapri-odpri-zapri) sprožil alarm.
 
mito3000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: To feb 24, 2015 11:35 am

Re: Mazda 3

Napisal/-a mito3000 Pe jan 15, 2021 2:25 pm

D12J12 ali zaupaš katere barve imaš mazdo 3, ko pišeš, da je problem z njo. Je res tako hudo? Gledam res za CX30 ampak problemi o katerih pišeš so najbrž enaki. Te porodne težave se kar vlečejo.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Mazda 3

Napisal/-a chan Pe jan 15, 2021 2:48 pm

@mito3000: tovrstne porodne težave so precej podobne tako pri modelu 3, kakor tudi CX-30, zato so se tudi dosedanji vpoklici dotikali več ali manj obeh modelov (https://www.consumerreports.org/car-rec ... per-bolts/).

Vendar pa lahko iz lastnih izkušenj potrdim, da dandanes prav nobena znamka (niti tista malce bolj premijska) ni imuna na takšne in drugačne porodne težave, ki pa v večini primerov niso pretirane (npr. kakšna programska nadgradnja, preverjanje materiala, ipd.). Razlika je zgolj v tem, kako ažuren je proizvajalec pri odpravi le teh ali pa želi vse skupaj pomesti pod preprogo s tisto znano floskulo, da je vse "v okviru tovarniških toleranc". Morda se motim, a si vseeno upam trditi, da so japonski proizvajalci pri tem malce bolj dosledni (npr. Toyota). A to je že druga debata.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: rafunc in 29 gostov