Stran 1 od 1
Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: Po sep 28, 2015 7:45 pm
Napisal/-a FireSTORM
Pozdravljeni!
Mogoce sem uvrstil temo pod napacen razdelek, saj nisem preprican da gre za okvaro. Imam Hyundai i40 1.7CRDi, 115km, prevozenih komaj 3200km in danes ko sem prispel domov iz sluzbe, sem najprej v kabini zaznal smrad, podobno kot zazgana plastika. Ko sem stopil iz vozila sem videl se rahel dim ki je uhajal iz sprednje maske. Po poti sem tudi opazil da je poraba znatno visja, cca. 9-10l/100km v 6. prestavi pri cca. 110km/h(normalno je okrog 5-6l/100km). Je to lahko zaradi kaksne okvare, ali samo zato ker se avto pac ni "zvozen"?
Hvala in lep pozdrav
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: Po sep 28, 2015 8:20 pm
Napisal/-a čare
Regeneracijo ti je delal.Bolj kot ga boš tiščal manjkrat bo potrebna in dlje bo DPF zdržal.Ko porajtaš da ti poraba naraste ga ne ugašaj ampak se vozi,še bolje bo če boš takrat ravno na AC da se voziš z višjimi obrati....
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: Po sep 28, 2015 8:27 pm
Napisal/-a FireSTORM
Regeneracijo pri 3000km? A ni to malo hitro? Tiscat ga se ravno prevec nocem dokler se ne "ulaufa". Se pa vozim vecino samo po avtocesti.
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: Po sep 28, 2015 8:29 pm
Napisal/-a Influenz
regeneracija je ponavadi na 500km
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: Po sep 28, 2015 9:32 pm
Napisal/-a hahehihoh
Meni to z regeneracijo nič ni jasno. Imam C4 e-HDI 2013 s 150.000 km in nikoli zaznal kaj takega.
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: Po sep 28, 2015 10:43 pm
Napisal/-a abbe
hahehihoh je napisal/-a:Meni to z regeneracijo nič ni jasno. Imam C4 e-HDI 2013 s 150.000 km in nikoli zaznal kaj takega.
pri enih avtih je to bolj opazno kot pri drugih..
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: To sep 29, 2015 7:48 am
Napisal/-a FireSTORM
Hvala vsem za odogovore. Torej naslednjic ko se to zgodi, najbolje dat v kaksno prestavo nizje in ga pustit malo v visjih obratih(3000-4000)?
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: To sep 29, 2015 9:22 am
Napisal/-a a_sist
Lahko mu pomagaš z višjimi obrati, čeprav ti novejši sistemi znajo to sami. Kar moraš ti narediti je - ne ugasniti avtomobila med regeneracijo

.
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: To sep 29, 2015 9:44 am
Napisal/-a abbe
FireSTORM je napisal/-a:Hvala vsem za odogovore. Torej naslednjic ko se to zgodi, najbolje dat v kaksno prestavo nizje in ga pustit malo v visjih obratih(3000-4000)?
4000 je že preveč
med 2500 pa 3000 bo pa super..
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: To sep 29, 2015 3:41 pm
Napisal/-a Dizzy
jaz to prav razumem - recimo, se peljem iz službe domov, oz. še huje - se mi mudi na nek dogodek, pa če se mi po poti zažene regeneracija DPF-ja, ko pridem do cilja, ne smem ugasnit, ampak se moram še malo vozit!? dafuk!?
pa sem ravno razmišljal, da bi zamenjal bencinarja za diesla, ker se pač več vozim, in se še več bom, ampak ravno zaradi takih cvetk diesla, raje ostanem na bencinarju ...
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: To sep 29, 2015 4:54 pm
Napisal/-a MatejW
Dizzy je napisal/-a:jaz to prav razumem - recimo, se peljem iz službe domov, oz. še huje - se mi mudi na nek dogodek, pa če se mi po poti zažene regeneracija DPF-ja, ko pridem do cilja, ne smem ugasnit, ampak se moram še malo vozit!? dafuk!?
pa sem ravno razmišljal, da bi zamenjal bencinarja za diesla, ker se pač več vozim, in se še več bom, ampak ravno zaradi takih cvetk diesla, raje ostanem na bencinarju ...
Če se "regeneracija" ne more končati v tem ciklu, pa se bo v naslednjem, ko boste avto ponovno prizgali,....
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: To sep 29, 2015 5:08 pm
Napisal/-a Influenz
Jaz pri svojem 1.5dci clio 4 regeneracije se nisem opazil... res pa po ac ne sparam z nafto.. vozim min 130
Mislim pa da dim pod pokrovom motorja NI normalna zadeva, tako da pelji na servis.
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: To sep 29, 2015 6:08 pm
Napisal/-a DePalmo
Tudi jaz sem imel FAP/DPF filter na 1.6 HDi in nikoli nisem opazil večje porabe niti kakšnega dima ali smrada. Če se bi mi to zgodilo, bi zagnal paniko in avto peljal na servis. Nima se kaj kadit izpod haube.
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: To sep 29, 2015 6:18 pm
Napisal/-a vuli
tale je malo čudna, za regeneracijo. Jaz bi raje obiskal uradni sevis, glede na to da je nov avto.
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: To sep 29, 2015 6:29 pm
Napisal/-a RedBaron
Smrad je normalen pri nedokončani regeneraciji, vsaj jaz ga zavoham pri fordu, če avto ne dokonča regeneracije, ampak v avtu se nič ne voha, samo zunaj.
Dim pri sprednji maski pa pomoje ni OK... jaz bi vsaj poklical na servis in vprašal kako je s tem.
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: To sep 29, 2015 7:30 pm
Napisal/-a pskoda
To, da smrdi zunaj je normalno, da se pa kadi iz maske pa sigurno ni normalno. Osebno ti priporočam obisk serviserja, ker okrog filtra nastanejo visoke temperature in se lahko kakšna zaščita žge.
Glede regeneracije, tudi če motor ugasneš ona naredi svoje. Pri meni je še ventilator delal skoraj 5 min po ugasnjenem motorju in malenkost je smerdelo. Preveč se ozirate na te filtre trdih delcev tako kot na turbine. Važno je, da delate servise, vgrajujete kvalitetno robo in ne vozite kot po jajcih in bo vse delalo bp
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: To sep 29, 2015 8:37 pm
Napisal/-a abbe
glede na to da gre za nov avto je mogoče normalno da se malo kadi,ker se pac "prežiga" zaščita za izpuh.
enaka zadeva je z pezoji 1.4 hdi ki imajo platneno zaščito čez turbo,koj k ga mal gonš ta stvar smrdi,pa če je nova se tut kadi vn iz nje.
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: To sep 29, 2015 9:02 pm
Napisal/-a FireSTORM
Dim ni bil ravno gost, niti ga ni bilo dosti. Dim je bil podoben pari, glede na gostoto. In ko sem odprl pokrov se ni pokadilo izpod pokrova kot se to vcasih vidi kakem filmu. Bom pa se najavil na servis, pa bom videl kaj imajo se oni za povedati.
Re: Dim pod pokrovom motorja in visoka poraba
Objavljeno: To sep 29, 2015 9:43 pm
Napisal/-a pskoda
To ni normalno!
Imel sem popolnoma nove NA, turbo bencinarja zdaj turbo dizla z DPF in pri nobenemu se ni nikoli kadilo sploh ne v motornem prostoru in glede na to, da ga ne teraš je še bolj čudno
ps.: motor z prevoženim +3kkm je več kot dosti ulafan, da ga lahko pohodiš do konca