Stran 1 od 1
Cukanje
Objavljeno: Če nov 05, 2015 7:34 pm
Napisal/-a uros11
Ali je možno, da avto cuka, ker mu pušča nafta (eno tesnilo je treba zamenjati), avto pa cuka v začetnih km, pa še to ne vedno, pa na lahno tudi med potjo? Motor je PD BKP 2.0 140 KM l. 2007. Če bi se hotel igrati z vag.comom, katere parametre bi moral spremljati, da bi lociral, če je kaj z elektroniko?
Re: Cukanje
Objavljeno: Če nov 05, 2015 11:17 pm
Napisal/-a Fan
Cuka lahko zardi: počena/sneta/preparela podtlačna cevka, EGR ventil ne tesni, sistem dovajanja goriva ne tesni..........................
S testerjem ne boste nič našli, v koliko bi hotel to iskati z diagnostiko - jo bi moral znati dobro uporabljati.
Za cevke lahko preverite sami, za gorivo se ve, da ne tesni ( ne vem zakaj se to ne uredi ), EGR se lahko preveri s testerjem
Re: Cukanje
Objavljeno: Pe nov 06, 2015 7:04 am
Napisal/-a uros11
Hvala,
Fan je napisal/-a:( ne vem zakaj se to ne uredi )
So komaj včeraj opazili in naročili novo tesnilo, ko so menjali žarilne svečke - to je zanimivo: če sem vžgal avto tako, da sem pustil, da spirala odsvira svoje, je bilo vse ok, ga je streslo in je vžgal - če pa sem vžgal avto tako, da nisem počakal, da spirala osvira svoje, pa se je pojavila oranžna ikonca motorja. Tester je pokazal svečko. In vidi vraga, danes isto - po menjavi svečk je avto vžgal bolj mirno (sicer je bilo 8 st zunaj), ko sem ga ugasnil in ponovno vžgal, brez da bi čakal spiralo, ponovno ikonca motorja gor. Do testerja še nisem prišel. Svečke zamenjane, najbrž da pravi model, napeljava do svečke?
Re: Cukanje
Objavljeno: Pe nov 06, 2015 9:43 am
Napisal/-a Fan
To lahko omenjeni motor počne tudi, če ni v "fazi" ( jermenice odmičnih gredi zamaknjene - 1/2 - 1 zoba ), bi pa v tem primeru to naredil samo mrzel ali ko nekaj ur stoji ugasnjen. Drugače pa bi deloval več ali manj normalno, samo občasno bi malo pocukal. To se največkrat zgodi po glavnem servisu, kjer mehanik/mojster/popoldanec ni opazil rahli zamik.
To, da je bilo zunaj 8 stopinj, še ni pravilo, da ne pogreje žarilnih svečk - ja, jih ni pred 30 leti, danes pa pri nekaterih tipih motorjev, greje svečke, ko ta že deluje.