Stran 1 od 3

Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Sr nov 11, 2015 11:10 am
Napisal/-a Passat2005
Pozdravljeni,

Bral sem, da je možno zamenjati dvomasni vztrajnik za enomasnega in sicer VALEO komplet (sklopka+vztrajnik). Zanima me ali se na sami vožnji kaj pozna ali bi bila menjava izvedljiva ? Gre se za VW passat 1.9 tdi 105 km (čipiran na 135 km) PD 2006 letnik. Na ebayu sem gledal cene in se konkretno pozna v denarnici v primerjavi z dvomasnim, kot na primer bi vzel tega:

http://www.ebay.co.uk/itm/VW-PASSAT-1-9 ... 7e-1ccf5rg

Hvala in LP!

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Sr nov 11, 2015 12:54 pm
Napisal/-a esem
Da se, brez problemov.
Sachs je npr nekaj boljši od Valea.

Prihodnjič poišči, če je že bil govor o tem (in nadaljuj tam)! O menjavi je bilo že ogromno napisanega, npr tu

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Sr nov 11, 2015 1:12 pm
Napisal/-a hippo
Na PD motorjih ni ravno priporočljivo oz. ni brez stranskih učinkov.
Drugače dobiš pri nas Valeo kit komplet za 380 eur ali pa NTY za 260 eur.
Oboje na lastno odgovornost.

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Sr nov 11, 2015 6:05 pm
Napisal/-a mevden
Pusti valeo ker ne bo dobro. Kupi to kar je sedaj notri, torej dvomasnega. Kupi Luk komplet s sklopko in vztrajnikom. V slo dobis ze za 400eur, preko ebaya pa se ene 40eur ceneje. Vem ker sem isto kupoval 3 mesece nazaj. Pa sem bil ze odlocen za sachsa in so me prepricali da zadnje case saschs no go. Ostal je luk, ki je pa tudi nekaj 10eur cenejsi. Vztrajnik zamenjan pod 600 eur vse skupaj in to je to. Aja, gre se za octavio tdi 1.9 tdi, 105 konjski ki je tudi cipana na cca 140km. Vse ok zaenkrat.

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Če nov 12, 2015 12:02 pm
Napisal/-a Passat2005
mevden je napisal/-a:Pusti valeo ker ne bo dobro. Kupi to kar je sedaj notri, torej dvomasnega. Kupi Luk komplet s sklopko in vztrajnikom. V slo dobis ze za 400eur, preko ebaya pa se ene 40eur ceneje. Vem ker sem isto kupoval 3 mesece nazaj. Pa sem bil ze odlocen za sachsa in so me prepricali da zadnje case saschs no go. Ostal je luk, ki je pa tudi nekaj 10eur cenejsi. Vztrajnik zamenjan pod 600 eur vse skupaj in to je to. Aja, gre se za octavio tdi 1.9 tdi, 105 konjski ki je tudi cipana na cca 140km. Vse ok zaenkrat.


Pravijo da bi naj bil Sachs bolj kvaliteten od LUK in sem v dilemi če bi vzel LUK-ovega ali rajši Sachsovega. 400 eur si plačal za komplet sklopko in vztrajnik?

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Če nov 12, 2015 12:53 pm
Napisal/-a danci1973
Tudi jaz sem dobil informacije, da je Valeo manj kvalitetna roba, Sachs pa je 'zakon'. Zato sem naročil komplet (dvo-masni vztrajnik in sklopko) od SACHS-a.

A potem sem v SACHS-ovi (tovarniško zaprti!) embalaži dobil Valeo komponente - vse skupaj seveda po Sachsovi ceni. :lol:

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Če nov 12, 2015 6:27 pm
Napisal/-a mevden
400eur je komplet luk, torej sklopka, kosara, potisni lezaj in vztrajnik. V Sloveniji, preko spleta seveda. Pri trgovcih pod 500eur ni nic.

Glej, jaz sem ze narocil sachsa in mi je prodajalec svetoval raje luk ker ni reklamacij. Za sachsa je pa zacel dobivati pritozbe. Koliko je to res nevem. A da luk dela in da tam riskiram s sachsom mi pa tudi ni.

Karkoli kupi, le ne kupuj valeo kita. Ker ne bo dobro, sploh vw ga ne prebavlja najbolje. Pravijo.

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: To nov 24, 2015 2:47 pm
Napisal/-a Bakanelli
mevden je napisal/-a:Pusti valeo ker ne bo dobro. Kupi to kar je sedaj notri, torej dvomasnega. Kupi Luk komplet s sklopko in vztrajnikom. V slo dobis ze za 400eur, preko ebaya pa se ene 40eur ceneje. Vem ker sem isto kupoval 3 mesece nazaj. Pa sem bil ze odlocen za sachsa in so me prepricali da zadnje case saschs no go. Ostal je luk, ki je pa tudi nekaj 10eur cenejsi. Vztrajnik zamenjan pod 600 eur vse skupaj in to je to. Aja, gre se za octavio tdi 1.9 tdi, 105 konjski ki je tudi cipana na cca 140km. Vse ok zaenkrat.


A bi lahko prosim linkal ki se dobi garnitura za 400€ ker jes pod 520 žal ne najdem, rabu bi pa za AWX motor. Hvala.

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: To nov 24, 2015 2:52 pm
Napisal/-a Bakanelli
hippo je napisal/-a:Na PD motorjih ni ravno priporočljivo oz. ni brez stranskih učinkov.
Drugače dobiš pri nas Valeo kit komplet za 380 eur ali pa NTY za 260 eur.
Oboje na lastno odgovornost.


Tudi vas bi prosil če poveste za koliko se dobi komplet dvomasnega vztrajnika, sklopko in vsem kar pride zraven za AWX motor. Hvala

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Sr nov 25, 2015 9:03 pm
Napisal/-a mevden
imaš PM.

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Ne nov 18, 2018 12:01 am
Napisal/-a scuba
Audi a3 1,6 tdi 77 kW letnik 2010
Kašen vztrajnik naj nabavim, LUK ali SACHS
Bo pa v garnituri z sklopko?

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Po nov 19, 2018 7:43 am
Napisal/-a klobasa94
Čao

v kolikor boš šel iz dvomasnega na enomasni vztrajnik grejo sinhroni .

lp Maks

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Po nov 19, 2018 10:02 am
Napisal/-a scuba
Ne, ne bom delal drugače. Če je notri dvomasni (kar je) bo tako ostalo.
Vprašanje je samo ali iskati SACHS ali LUK, in seveda skupaj z sklopko.
Ko se menja vztrajnik se menja tudi olje?
Ali mora biti original ali kašno mora biti, oznaka?

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Po nov 19, 2018 10:28 am
Napisal/-a joztom
Ja kakšni sinhroni? Ko prestavljaš, je stisnjena sklopka. Dvomasni ima fedre med dvema ploščama, enomasni pa na sami lameli, kot je bilo to že 100 let. Dvomasni kompenzira tudi prosti tek, dokler je nov, enomasni pa le prestavljanje in ekscesno vleko. Možna je minimalna razlika v zvoku pod izjemno nizkimi obrati, kjer bi se slišala piramida, pa brez škode. Problem nastane le takrat, kadar je ozobljenje za senzor faze na enomasnem vztrajniku različno od dvomasnega, ker se senzor dvakrat usklajuje z računalnikom. Dvomasni vztrajnik terja nežno speljevanje, neobtežen avto in ne prikolice, nikoli na silo rikverc ali v prvi iz garaže v kleti itd. Ko na dvomasnem fedri ošvohijo pod predpisano toleranco ali se poškoduje sredinski ležaj in dobi vztrajnik večje zamike (+- v številu zob in naprej nazaj), začne kompenzirana polovica vztrajnika izvajati kontraudarce na glavno gred in s tem direkt na ojnične ležaje. Če se ne zastopiš na tehniko, si kupi originalni rezervni del. Jaz imam predelanega na enomasnega že 150kkm.
Ko se menja vztrajnik, se menja še potisni ležaj s slave cilindrom in oba semeringa, po pregledu pa tudi ležaj v sredini glavne gredi, kjer pride vtaknjena menjalniška gred. Ko se snema menjalnik, se potegnejo polosi ven, pa se seveda menja olje v menjalniku, če si normalen. Včasih je predpisana menjava semeringa na polosi pri menjalniku.

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Po nov 19, 2018 11:09 am
Napisal/-a scuba
jozton
hvala za razlago.
Mogoče(če ni preveč) lahko pomagate, ali pa bo mehanik vse urejal.
Avto je audi A3 motor je 1.6tdi 77 kW
2010 sportback
WAUZZZ8P9AA129012 in ima Start stop funkcijo
Kateri vztrajnik oz. komplet moram iskati?

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: To nov 20, 2018 1:46 am
Napisal/-a joztom
Potrebno je pridobiti natančne tovarniške zahteve za vztrajnik. Za moje pojme je Sachs komplet boljši od LUK-a.
Podatki za dotični model iz TecDoc-a npr.:
SACHS
Clutch Kit ZMS Modul XTend
2290 601 074
to je kpl s potisnim ležajem in edini za StartStop

https://www.autodoc.si/search?keyword=c ... %5B0%5D=32

Vsi kompleti so za menjalnike na 5 prestav? Ali DKW-jci še nimajo standardno 6 prestav?
Tisti, ki vgrajuje mora tudi odgovarjati za izbor materiala.

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: To nov 20, 2018 1:52 pm
Napisal/-a scuba
Tak sem dobil seznam od pooblaščenega servisa, kjer je kar konkretna cena za vztrajnik.
Je potem zdaj to isto, pa ista firma je.
Cena tu na povezavi je potem ugodna, pride še delo zraven cca. 120€ in olje cca. 35 € za 2 l,
vztrajnik in sklopka.jpg

Z DDV je pri pooblaščencu samo vztrajnik čez 700€
Je res pomembno da je namenjen za avte z start stop funkcijo?
Mislil sem da je to pomembno samo za akumolator in štarter.

jozton
Res je čudno da niso dali 6 prestav.
Bi bil kar šparaven avto, no zame ni več špareven zaradi sr...a ki ga je povzročila visokotlačna pumpa in opilki.

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: To nov 20, 2018 2:06 pm
Napisal/-a joztom
To je trikrat dražji material, kot je na linku. V TecDocu ločijo vztrajnike za StartStop, poiskal sem ustrezni komplet, jaz pa nimam ETKA za primerjavo ali druge razlage. Pa tudi dugače iz srca sovražim oderuhe.

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: To nov 20, 2018 3:20 pm
Napisal/-a scuba
jozton
Ko se nekdo potrudi mi težko dati, seveda normalna cena.
Žal je pa dosti tega, samo da te odere, ...
Hvala za info.

Re: Menjava dvomasnega vztrajnika za enomasnega

Objavljeno: Sr nov 21, 2018 2:33 am
Napisal/-a joztom
Pod to številko je po specifikaciji Sachs v TecDocu sigurno vztrajnik, košara, lamela, potisni ležaj, vijaki, mast. Bi pa vseeno še preveril, da ne pošljejo samo sklopke. Zaradi varnosti.

REPXPERT.pdf
(102.12 KiB) Prenešeno 83 krat