Stran 1 od 1

PT Cruiser 2.0 bencin A/T Problemi

Objavljeno: Sr dec 02, 2015 3:54 pm
Napisal/-a Ivan36
Dober dan vsem.
Imam tole čudo ene 2 meseca pa ima eno zoprno foro, da sveti lučka za pritisk OLJA!!! Ta senzor nima nobene funkcije niti, kot količina olja ni za interval olja!!! Začela je svetiti na 200km okoli 800 obratov do 950 omin isto je sedaj a se prižiga že po 15km :shock: Menjal sem ollje včeraj pa filter olja in ni nič bolje :evil: Še senzor pritiska olja bom zamenjal. Ako ne bo bolje pa še ojnične ležaje pa oljno pumpo!!! Motorji so glede na kilometrino v D kar dobri 60% preko 330tkm 8) 2.0 bencin 104 kW ali 142KM :!:
Vprašnje pa je A se to samo heca pa je senzor ZANIČ ali res ne maže na minimumu ? Ker olje se segreje komaj pa 23km prevoženih prej ne, torej bi morala ako je olnja črpalka zanič že v štratu svetit? Pa prevozil sem že 4000km zvok motorja se ni spremenil pa tudi opilkov v olju in filtru včeraj ni bilo niti sledi! Videl pa sem, kaj pomenijo opilki v olju, MEGANE 1.5 DCi 2006 :lol:
Upam, da je kdo tu gor že videl ali vsaj slišal za tak primer. Po US forumih za ta tip vozila je kar 80% takih brez resnih posledic za motor samo okvare senzorja pa imam že tudi zmenjeno na A triglav, da mi menjajo ta senzor, 30€ + delo.... :roll: Za ostalo še nisem UPAL vprašati :lol:

Re: PT Cruiser 2.0 bencin A/T Problemi

Objavljeno: Sr dec 02, 2015 4:49 pm
Napisal/-a yashica
Če si prečekiral tuje forume, potem si gotovo zasledil tudi komentarja, v temi "oil light on and off...even after oil change" in se dotika omenjenega modela:

"I had the same problem. I changed the oil sending unit 3 times before i fixed it. My problem was the oil sending unit leaked oil on the wires connected to the oil sending unit. I replaced the wires and its been 3 months and no oil light coming on."

In

"I've had four sending units replaced for leaking. "


Če ti je cena menjave senzorja z delom vred predraga, zakaj ga ne menjaš sam?

Motorja ne poznam, se pa senzor nahaja na poziciji prikazani na sliki, katero si že videl, vsaj predvidevam tako...

Slika



Kakšno olje imaš v motorju?

Re: PT Cruiser 2.0 bencin A/T Problemi

Objavljeno: Sr dec 02, 2015 5:13 pm
Napisal/-a Fan
Senzor pritiska olja odvijte, v to odprtino privijte manometer za pritisk olja, v koliko kaže bar/rpm 1.7-5.5/3000 je senzor zanič. Če manometer pokaže 1.5bar ali manj pri prostem teku, je lahko zamašeno sito ali se poslavlja oljna črpalka. V koliko pa manometer pokaže pod 1bar, so zanič ležaji na glavni gredi. V tem primeru, se jih tudi že sliši.
Niste edini s tem problemom, največkrat se to začne kazati pri toplem olju ( pri hladnem je vse OK ) ...................... razlog je, da ima olje Mopar dodane adative, ki jih druga olja operejo. Največ takšnih težav so imeli lastniki JEEP Cherokee in Voyager-jev.

Re: PT Cruiser 2.0 bencin A/T Problemi

Objavljeno: Sr dec 02, 2015 5:50 pm
Napisal/-a Ivan36
Saj pravim cena sploh ni pretirana samo, da rešim to, ker je PRVI od par deset vozil s takim problemom. Bom pa res preveril še tisto možnost, da , kaj olja kapne gor na senzor že od prej, ker imam občutek, da se opozorilo v klopi, ko se vozilo nagne pod določenim kotom recino parkirišča z naklonom ali več udarnih jam ?! Potem upam, da bo lepo vozil do 300.000km!
Tole sliko sem videl pa nisem bil 100% če je enaka pozicija na 2.0 EU model, ker ga v USA pred 2002 sploh ni bilo na trgu mislim, da ga sploh ni, je samo 2.4L non TURBO :shock:
@Fan ja je veliko delov si delijo z Jeep so v skupini.

Re: PT Cruiser 2.0 bencin A/T Problemi

Objavljeno: Če dec 03, 2015 1:45 am
Napisal/-a Fan
V koliko to dela samo na udarnih jamah ................................ pa preverite konektor ( slab stik ), ki je priklopljen na senzor.