Stran 1 od 1
Bmw e60 525d
Objavljeno: Če dec 10, 2015 1:24 pm
Napisal/-a gigobmw
Zdravo zime je ze tu in seveda moj jekleni konjicek ne priziga zjutri .. Aku mam 95ah 800a Bosch zamenjane so ble grelne svecke res pa da ni bilo menjan rele za grelne svecke je mogoce to? In seveda a ti lahko po 5kratnem poskupu za zagon auta izpraznik aku?? 525d e60 2005letnik 300000km
Re: Bmw e60 525d
Objavljeno: Če dec 10, 2015 2:31 pm
Napisal/-a abbe
že v prvo bi morau pržgat tut če nisi zamenjal modula...če je vse ostalo dobro...
nebi se pa smel spraznit po 5x vzigih...
Re: Bmw e60 525d
Objavljeno: Če dec 10, 2015 3:02 pm
Napisal/-a gigobmw
Hmm..kaj bi pol blo lahko aku mogoce slab morem mocnejsega uzet? Pa pol naprej se igrat ...
Re: Bmw e60 525d
Objavljeno: Če dec 10, 2015 3:16 pm
Napisal/-a nejc1
Koliko je star akumulator? Napolni akumulator, potem pa naj ti enkrat ko boš verglal mrzlega nekdo zraven z multimetrom meri na koliko V pade napetost na akumulatorju. Če pade tam na enih 10V ali manj je akumulator v slabem stanju. Drugače če je v dobrem stanju je dovolj močen za ta avto.
Re: Bmw e60 525d
Objavljeno: Če dec 10, 2015 8:34 pm
Napisal/-a gigobmw
Sej fora je v tem da ga sploh noce filat zdj sm vidu zgleda je aku samo mislim da je tud rele zanic ker noce vedno greti sveck avto prizge in ugasne dvakrst trikrat tako nardi potem pa prizge sam pokadi pa k pri norcih res da sm dal vn dpf
Re: Bmw e60 525d
Objavljeno: Če dec 10, 2015 11:52 pm
Napisal/-a Fan
Torej ni samo problem akumulatorja, tudi sestavni deli manjkajo na vozilu. Ali se je pri odstranitvi DPFja tudi programsko uredilo, ali kar po domače .....................
Kdo ne polni akumulatorja, polnilec ali alternator, se je pomerilo koliko polni alternator med delovanjem motorja in prižganimi porabniki? Kako ste prišli do tega, da ne greje žarilnih svečk, z meritvami ........................ ali se je preverilo, da ni katera zanič?
Re: Bmw e60 525d
Objavljeno: Pe dec 11, 2015 12:25 am
Napisal/-a gigobmw
Dpf se je odstranil in spogramiral ker je avto cipira. Grelne svecke so bile vse zamenjane rele pa zal ne najde napako na releju smo priklopili na tester
Re: Bmw e60 525d
Objavljeno: Pe dec 11, 2015 7:24 am
Napisal/-a pocesnkII
E60 je zelo specifičen avto
Na nekaterih E6x serijah dejansko pokaće zanič rele, na drugih pač ne. je pa neko ''tiho pravilo'' da se ob menjavi svečk na tem avtu menja se rele, da se nepodira dvakrat (no rele se da zamenjati tudi brez velikega podiranja ampak je potrebne nekaj spretnosti), lahko pa se zgodi da če pustiš stari rele in daš nove sveče, le te pokuri, ker lahko nanje spusti 12V kar je pa preveč zanje,........
glede uziganja je tudi keč,.... če mu pade napetost ob zagonu pod 9,5V se motorni računalnik ''izklopi'' štarter pa še vedno obrača, zato tudi nazalavfa.
polnenje: potrebno premerit koliko polni ko avto lavfa. vsaj 14.2V in ne več kot 16V
če je aku nov in da ga tako hitro sprazni, pod pogojem da alternator polni, potem imate nekje skritega porabnika,....
dim: tu je več vzrokov, prvo na tester pogledati kalibracijo šob, preverit stanje turbine, menjava filtra oljnih hlapov, filter goriva,.....na koncu bi bilo smiselno preverit povratke na šobah koliko dajejo posamezne šobe, lahko bo pa že z svečami dim izginil.
Re: Bmw e60 525d
Objavljeno: Pe dec 11, 2015 8:49 am
Napisal/-a gigobmw
Jat bi zamenjl rele ce bi vedel hah ker prej sem opla vozil in tega ni blo kle pa zal nismo vedeli ampak prvo bo menjanje filtrov uglavnem servis in menjanje relejov ce nebo bolje nov aku potem pa ce spet nebo bolje pa sobe itdd:)
Re: Bmw e60 525d
Objavljeno: Pe dec 11, 2015 2:13 pm
Napisal/-a gigobmw
Aku je zanic zdej sm dal za foro 74ah in ga ne izpraznu samo morm se mal drk....da ga prizgem v ksno 6-7 prizge med tem prizge pa ugasne pol se sele pokaze uno za grelne svecke pred tem ne tko da zdj vem da morm nov aku uzet pa rele bom menjal poten pa naprej ce nebo bolje:)