Stran 1 od 1
VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: To dec 22, 2015 11:15 pm
Napisal/-a M3-E92
Na omenjenem avtu se mi je v leru začel pojavljati nenavaden zvok (kovinski zvok). Takoj sem se odpeljal do svojega mehanika kateri je tudi omenil da je to lahko problem v sklopki (vztrajnik) ali pa da je kaj v menjalniku. Sam sem preveril malo po netu, če je že kdo imel podobne težave ampak težko najdem kak soliden odgovor.
Zvok se pojavi ko sem v leru in ni pritisnjena sklopa, ko sklopo pritisnem ta kovinski zvok izgine. Pojavi se tudi nekak ČŠČŠČŠČŠ podoben zvoku ko avto "zategnem" torej gas do konca tam nekje v 2 in 3 brzini se najbolj sliši (odvisno, včasih ja, včasih ne)
Vse skupaj se mi zdi malo predrago (okoli 600€) če se gre to menjavat, na koncu se bo pa izkazalo da ni bil vztrajnik kriv ampak menjalnik..
Zanima me če je na tem avtu že kdo imel podobno težavo, saj se strahoma vozim naokoli in nikoli ne vem če bo kaj zamlelo ali ne :/
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: To dec 22, 2015 11:18 pm
Napisal/-a a_sist
To je dvomasni vztrajnik, sem imel popolnoma isti problem na mazdi.
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: To dec 22, 2015 11:27 pm
Napisal/-a M3-E92
a_sist je napisal/-a:To je dvomasni vztrajnik, sem imel popolnoma isti problem na mazdi.
pa je to nevarno da mi kaj zamleje in posledično celo mašino zjebe? skrbi me in se ne upam vozit naokol s tem..
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: Sr dec 23, 2015 8:26 am
Napisal/-a abbe
M3-E92 je napisal/-a:a_sist je napisal/-a:To je dvomasni vztrajnik, sem imel popolnoma isti problem na mazdi.
pa je to nevarno da mi kaj zamleje in posledično celo mašino zjebe? skrbi me in se ne upam vozit naokol s tem..
zamenjaj pa bo mir...
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: Sr dec 23, 2015 8:38 am
Napisal/-a RedBaron
Tudi jaz bi rekel, da je vztrajnik, sem imel podobne simptome, avto je tresel v prostem teku, pri ugašanju pa grdo zaropotal.
Koliko pa ima prevoženih?
Pri menjavi menjaj vsaj še potisni ležaj (če že lamele ne boš).
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: Sr dec 23, 2015 10:42 am
Napisal/-a M3-E92
Prejšnji lastnik je menjal celoten set sklopke znamke Valeo. Avto ima 220 tisoč.
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: Sr dec 23, 2015 10:51 am
Napisal/-a M3-E92
Avto se drugače vozi normalno nič ne cuka, prestavlja se normalno.. Trese se ni.. Zaenkrat sam zvok.
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: Sr dec 23, 2015 11:54 am
Napisal/-a RedBaron
A je dal gor dvomasnega, ali enomasni vztrajnik?
Ker se mi zdi malo prehitro, da bi bil pri 220 kkm že 2. vztrajnik zrel za menjavo...
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: Sr dec 23, 2015 12:28 pm
Napisal/-a M3-E92
Dvomasnega kot je blo original. Ja jaz tudi ne zastopim.. Mehanik pravi bi še lahko menjalnik bil?
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: Sr dec 23, 2015 3:40 pm
Napisal/-a abbe
lahko da si dobil zračnosti v sponah v menjalniku.
sj to je 5 stopenjski menjalnik.
drgač je možno vztrajnik uničit tut v 50.000 če se ne ravna z avtom lepo ali pa če je mapa slaba (v primeru da je čipan)
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: Sr dec 23, 2015 3:41 pm
Napisal/-a uros11
M3-E92 je napisal/-a:Prejšnji lastnik je menjal celoten set sklopke znamke Valeo. Avto ima 220 tisoč.
Set sklopke vsebuje vztrajnik? (imam enak avto, pa me zanima).
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: Sr dec 23, 2015 4:29 pm
Napisal/-a pskoda
Ne set ne vsebuje vztrajnika in tudi pri menjavi sklopke se ne menja vztrajnika razdn če dela probleme
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: Sr dec 23, 2015 6:25 pm
Napisal/-a robi01
Imam enak avto, enak motor. Pred menjavo vztrajnika sem imel podobne simptome kot ti. Kovinski zvok v leru, pri napol pritisnjeni sklopki je ropotalo pri menjalniku, tresenje pri speljevanju,... Pred dvema mesecema sem komplet vztrajnik (skupaj s potisnim ležajem) dal zamenjat. Komplet sem kupil prek ebay.de, cena 370 € skupaj s poštnino. Za delo sem dal 120 €. Od takrat naprej vse OK.

Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: Sr dec 23, 2015 7:06 pm
Napisal/-a M3-E92
Nove informacije potrjujejo da je bla menjana sklopka in vztrajnik AMPAK ker je original dvomasni vztrajnik šel v cugrunt, je prejšnji lastnik zamenjal za enomasni, tako da to je zdaj izključeno. Potem se danes popoldan šel do ŠE ENEGA mehanika ki je expert za VW-je in pravi ko je poslušal od kod prihaja da je menjalnik, da je nekje luft v tako imenovani "piramidi" oz. da majo eni ležaji lufta.
Zdej js ne vem če bi blo pametno nazaj dvomasni vztrajnik dat pa še tisto na menjalniku zamenjat al kaj bi blo za nardit..
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: Ne feb 07, 2016 8:24 pm
Napisal/-a maniaxxx
robi01 je napisal/-a:Imam enak avto, enak motor. Pred menjavo vztrajnika sem imel podobne simptome kot ti. Kovinski zvok v leru, pri napol pritisnjeni sklopki je ropotalo pri menjalniku, tresenje pri speljevanju,... Pred dvema mesecema sem komplet vztrajnik (skupaj s potisnim ležajem) dal zamenjat. Komplet sem kupil prek ebay.de, cena 370 € skupaj s poštnino. Za delo sem dal 120 €. Od takrat naprej vse OK.

Kako si pa čutil da je vztrajnik pri koncu? samo ropotanje pri napol pritisnjeni sklopki ali se je stopnjevalo?
Re: VW Golf 6, 2009, 2.0 TDI, 81kw, 110 konjev
Objavljeno: Po feb 08, 2016 10:14 am
Napisal/-a mevden
A to ti dela odkar si avto kupil? Ker, znano je da vw ne prenasa najbolje enomasni vztrajnik in so tezave. Veliko uporabnikov ki so sli na enomasni valeo so ga dali dol in nazaj dvomasnega. Ostane ti luk ali sachs. Jaz mislim da je tezava v enomasnem vztrajniku. Zal je prejsnji lastnik slabo ocenil situacijo zelel privarcevati in dal neustrezen vztrajnik gor. Mogoce je zato tudi prodal avto ker mu je slo na zivce.
Riskirat 600eur in zamenjat komplet, razen ce se tako peljes naprej.