Stran 1 od 1
VW Polo 1,6 TDI 2009
Objavljeno: Ne jan 24, 2016 7:48 pm
Napisal/-a Vrholan
Pozdravljeni,
Sem nov na forumu, pridružil pa sem se zaradi sledečega problema s Volkswagnom Polom 1,6 TDI letnik 2009. Avto namreč vžge, a po nekaj narejenih obratih ugasne. Gasa ne zagrabi sploh. Vžge, laufa pod štangasom 5 sekund in ugasne. Se komu sanja kaj bi bil problem? Avto tu pa tam vžge normalno, predvsem kljubuje pozimi, ali po pranju.
Lp in vnaprej hvala

Re: VW Polo 1,6 TDI 2009
Objavljeno: Ne jan 24, 2016 7:57 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
si ga priklopil na tester, in zakaj ne ?
Re: VW Polo 1,6 TDI 2009
Objavljeno: Ne jan 24, 2016 8:27 pm
Napisal/-a Vrholan
Avto je že bil priklopljen, vse BP, nov akumulator, ni ga junaka da bi najdu feler.
Re: VW Polo 1,6 TDI 2009
Objavljeno: Ne jan 24, 2016 8:43 pm
Napisal/-a Cefizelj
Kolegica je mela na svojem Polotu podobne probleme. Menjali so vse šobe + naftno pumpo. Na koncu so ji rekli da naj bi bila naftna pumpa poddimenzionirana in da pač tako je...
Ne vem pa če je to kaj povezano s tvojim avtom.

Re: VW Polo 1,6 TDI 2009
Objavljeno: Ne jan 24, 2016 8:49 pm
Napisal/-a pskoda
Huuu poceni popravilo
Re: VW Polo 1,6 TDI 2009
Objavljeno: Ne jan 24, 2016 9:24 pm
Napisal/-a Fan
Vrholan je napisal/-a:Avto je že bil priklopljen, vse BP, nov akumulator, ni ga junaka da bi najdu feler.
Ja, pajade.........................
Koliko časa tako nagaja, je po tem, ko je začel ugašati še kdaj normalno deloval? Je razlika v delovanju, zjutraj ali čez dan?
Vseeno bi bilo dobrodošlo malo več opisa težave, če že vozila ne moremo videti.
Re: VW Polo 1,6 TDI 2009
Objavljeno: Po jan 25, 2016 5:17 pm
Napisal/-a Vrholan
Avto dela odvisno od tega kakršne volje je...včasih normalno včasih ne vžge sploh. Ni važno kateri del dneva je. Se je pa to začelo pojavljati lani zgodnjo spomlad a čez spomlad in poletje ni bilo problemov. Letos spet konec novembra ko je bil dva dni zunaj, drugače v zaprti garaži vedno.
Re: VW Polo 1,6 TDI 2009
Objavljeno: To jan 26, 2016 9:37 am
Napisal/-a pixie
MEni se sliši kot da bi ti nekaj biolo rahlo "fajhtno" preverite malo oksidacije konektorjev v motornem prostoru