Lučka za motor - VW golf IV 1.8T
Objavljeno: So feb 06, 2016 8:03 pm
Pozdravljeni,
imam vw golf IV, 1.8T gti, 150 hp, letnik 2001, tip motorja: AUM.
Imam sledeč problem: na vsake 300-400 km se mi prižge lučka za motor. Priklopljen je bil na original tester, ki javi naslednje (stalne) napake.:
16396 - camshaft A (intake): advance setpoint not reached (over-rated) : P0012
17705 - pressure drop between turbo and throttle valve.
Ko se prižge lučka javi še napako senzor klenkanja.
Menjal sem svečke, saj je bila svečka na 2. cilindru zažgana. Od tega je minilo 1 teden in svečka na 2. cilindru zopet (že) kaže znake nepravilnega izgorevanja.
Motor je v fazi, narejen je bil komplet servis (zobati jermen, vsi filtri, olje itd.). Motor laufa in vžiga brez problema, mogoče izgubi malo moči na višjih obratih.
Danes sem izmeril kompresijo (meritve se gibljejo od 10-12 barov, torej kompresija je.) Preveril sem tudi tesnost sesalnega sistema - sistem tesni, blow off sprosti pritisk pri 0,9 bara - je to vredu?
Prav tako sem preveril turbino - lopatice so nepoškodovane, nima "lufta". Turbina fila okoli 0,9 do 1 bara, vendar jo odpre šele pri približnl 3000-4000 obratih. Ali je to normalno?
Prosim za pomoč, predolge pri razrešitvi napake.
Hvala, LP.
imam vw golf IV, 1.8T gti, 150 hp, letnik 2001, tip motorja: AUM.
Imam sledeč problem: na vsake 300-400 km se mi prižge lučka za motor. Priklopljen je bil na original tester, ki javi naslednje (stalne) napake.:
16396 - camshaft A (intake): advance setpoint not reached (over-rated) : P0012
17705 - pressure drop between turbo and throttle valve.
Ko se prižge lučka javi še napako senzor klenkanja.
Menjal sem svečke, saj je bila svečka na 2. cilindru zažgana. Od tega je minilo 1 teden in svečka na 2. cilindru zopet (že) kaže znake nepravilnega izgorevanja.
Motor je v fazi, narejen je bil komplet servis (zobati jermen, vsi filtri, olje itd.). Motor laufa in vžiga brez problema, mogoče izgubi malo moči na višjih obratih.
Danes sem izmeril kompresijo (meritve se gibljejo od 10-12 barov, torej kompresija je.) Preveril sem tudi tesnost sesalnega sistema - sistem tesni, blow off sprosti pritisk pri 0,9 bara - je to vredu?
Prav tako sem preveril turbino - lopatice so nepoškodovane, nima "lufta". Turbina fila okoli 0,9 do 1 bara, vendar jo odpre šele pri približnl 3000-4000 obratih. Ali je to normalno?
Prosim za pomoč, predolge pri razrešitvi napake.
Hvala, LP.