Stran 1 od 2
Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: Po feb 08, 2016 3:32 pm
Napisal/-a care20
Zdravo!
Vprasal bi samo,ce kdo ve,kdaj ter kako se vklopi regeneracija dpf filtra pri tem avtomobilu?
Namrec jaz se samo vozim kratke relacije,do sluzbe 2 km ter nazaj 2 km,pa mogoce 1x tedensko 10km v eno smer...bral sem ze dosti o tem filtram in me je ze malo strah da bi se mi zamasil kar je pa velik strosek,sploh ce ga je treba povsem zamenjati...planiram v cetrtek na avtocesto ker grem na dopust in me zanima pod kaksnimi obrati ter koliko casa moram drzati gas da se regeneracija sploh vklopi ter koliko casa ta proces traja da pac zgori vse tisto v filtru kar se nabira?
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: Po feb 08, 2016 5:29 pm
Napisal/-a Fan
Čiščenje čistilca trdih delcev se vklaplja po potrebi. Ko doseže določen zmanjšan pretok plinov, se vključi čiščenje. Pri vožnji se čisti samo saje, žvepleni deli pa ostanejo. Te se ščisti prisilno s testerjem vsako leto pri rednem letnem servisu, ker pa se slednje ne dela ( da so servisi cenejši ali pa se ne zna ), se čistilci po parih letih zamašijo in jih je potrebno menjati - kar velik strošek.
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: Po feb 08, 2016 6:45 pm
Napisal/-a care20
Kako vem kdaj se vklopi regeneracija?Ker nebi rad med procesom ugasnil avtomobila...jaz to se nisem slisal da se mora vsako leto priklapljat na racunalnik...
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: Po feb 08, 2016 7:14 pm
Napisal/-a ggorenc
Fan je napisal/-a:Čiščenje čistilca trdih delcev se vklaplja po potrebi. Ko doseže določen zmanjšan pretok plinov, se vključi čiščenje. Pri vožnji se čisti samo saje, žvepleni deli pa ostanejo. Te se ščisti prisilno s testerjem vsako leto pri rednem letnem servisu, ker pa se slednje ne dela ( da so servisi cenejši ali pa se ne zna ), se čistilci po parih letih zamašijo in jih je potrebno menjati - kar velik strošek.
Kaj pa razlicne izvedbe filtrov z razlicnim delovanjem? Tole je kar malo na pamet. Za katero verzijo govorite?
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: Po feb 08, 2016 7:42 pm
Napisal/-a esem
Koliko različnih verzij filtra pa ima Peugeot 407 2.0 hdi DPF ?

"
Tole je kar malo na pamet." je en lep primer "bumerang" izjave...
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: Po feb 08, 2016 7:50 pm
Napisal/-a Influenz
Čim višji obrati čim dlje časa. Na servisu lahko vprašaš da ti pogledajo zamašenost DPF filtra, v kolikor se ti preveč maši predlagam prodajo avta in menjava za bencinarja
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: Po feb 08, 2016 9:46 pm
Napisal/-a Fan
care20 je napisal/-a:Kako vem kdaj se vklopi regeneracija?Ker nebi rad med procesom ugasnil avtomobila...jaz to se nisem slisal da se mora vsako leto priklapljat na racunalnik...
Pozna se po porabi, vrtljajih ( so višji ), vonju……………. nekateri tipi vozil imajo tudi prižgano lučko, ko se izvaja čiščenje.
Ne vem v kakšnih krogih se gibljete, da bi lahko slišali kdaj in kako se čisti čistilec trdih delcev, to naj bi vedel vsak mehanik, ki gre z tehniko naprej.
ggorenc je napisal/-a:Kaj pa razlicne izvedbe filtrov z razlicnim delovanjem? Tole je kar malo na pamet. Za katero verzijo govorite?
Za katero verzijo? Še enkrat preberite naslov teme.
Ja, kar nekaj verzij čiščenja čistilca trdih delcev obstaja. Tega je polno napisano na netu, torej ni problem dobiti osnovno znanje.
No ja, zaradi enega dela izpuha se še ne prodaja vozilo. Kaj pa pri bencinarju, ko se uniči/zamaši katalizator, tudi to na nekaterih tipih vozil ni mačji kašelj menjati ( finančno )?
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: Po feb 08, 2016 10:48 pm
Napisal/-a alexwell
regenerira se samodejno med vožnjo vsakih 500 - 1000 km odvisno od vožnje, če se ne konča se nadaljuje naslednjič, če je večkrat neuspešna se prižge opozorilo in takrat naj nebi smel ugasnit avta dokler ni uspešna, torej se vozit 20 - 30km na odprtem.
Če do sedaj nisi imel problemov so najverjetneje vsakič uspešno regenerira.
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: To feb 09, 2016 8:28 am
Napisal/-a pskoda
Prisilna regeneracija (z testerjem) zelo slabo vpliva na motor
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: To feb 09, 2016 9:26 am
Napisal/-a spektr
pskoda je napisal/-a:Prisilna regeneracija (z testerjem) zelo slabo vpliva na motor
Zakaj? Ker se olje preveč segreje? Ali kaj drugegA?
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: To feb 09, 2016 9:46 am
Napisal/-a Fan
pskoda je napisal/-a:Prisilna regeneracija (z testerjem) zelo slabo vpliva na motor
Ne bo držalo! To je spet ena šank debata

Zagovarjajo/širijo jo posamezniki, ki tega iz določenega razloga ne delajo. Naj še enkrat napišem; Med vožnjo se čistijo samo saje, žvepleni delci pa ostanejo in te so krivi za zamašitev čistilca! Žveplene delce se lahko odstrani samo s testerjem, kjer program sam kontrolira/dozira vbrizg goriva/tekočin, toploto izpuha/čistilca in vrtljaje motorja. Med vožnjo se tega ne da narediti, ker takrat motorna elektronika jemlje podatke iz vseh senzorjev. Prav zaradi tega se to dela ob letnem servisu - menjava olja v motorju, v kontroliranem okolju.
Je pa res, da se tako podraži letni servis ( cca 30-40€ odvisno od servisa ), kratkoročno je to ceneje, dolgoročno pa dražje - potrebna menjava čistilca trdih delcev.
spektr je napisal/-a:Zakaj? Ker se olje preveč segreje? Ali kaj drugegA?
Ker se pri nekaterih tipih motorja poveča nivo olja, nekaj goriva pride v olje. Prav zaradi tega se to dela pri letnem servisu, kjer se menja tudi motorno olje.
Nikoli pa nisem napisal ali zasledil, da se lahko prisilno čiščenje s testerjem opravlja kar povprek, kadar se komu zahoče, če pa že je potreba, se ob tem menja motorno olje in čistilec olja.
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: To feb 09, 2016 9:51 am
Napisal/-a spektr
Zanimivo, jaz sem dan pred servisom to naredil sam doma, potem pa naslednji dan takoj na servis menjat olje.
Sicer pa me zanima nekaj drugega. Ne razumem, zakaj bi v načinu prisilne regeneracije, iz filtra odstranili tudi žveplene delce, z regeneracijo med vožnjo pa samo saje.
V obeh primerih, se filter segreje na isto temperaturo, to sem dejansko preveril, tam okoli 600 do 650 stopinj max. Edini trik bi bil, da prisilno dela recimo dobre pol urce, tole med vožnjo pa recimo 10-15 minut.
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: To feb 09, 2016 10:04 am
Napisal/-a Fan
Med vožnjo se čistilec ne greje tako močno ( ima stalno hlajenje - veter ). Mešanica gorivo/zrak je med vožnjo drugačna, ker se upošteva tudi ostale senzorje ( rpm motorja, hitrost vozila, podatki kisikove sonde...................... )
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: To feb 09, 2016 10:35 am
Napisal/-a Influenz
Kaj pa filtri, ki imajo montirano naftno šobo za čiščenje filtra.
Vem da pri mojem renaultu sem na servisu še posebej vprašal glede dpf filtra in smo šli pogledati v elektroniko in je kazalo filter v super stanju, pa nisem nikoli na servisu delal prisilne regeneracije. Upoštevaj še to, da naredim kar nekaj kratkih relacij.. kakšen mesec se samo po mestu vozim, načeloma ima pa dostikrat 2x100km relacije
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: To feb 09, 2016 10:52 am
Napisal/-a Fan
Čistilci, ki imajo dodatno šobo ( 5 šoba ), se čistijo drugače.
Moje pisanje se nanaša izključno na čistilec iz naslova teme!
Koliko in kdaj se zmanjša pretek plinov v čistilcu je vse odvisno od samega stila vožnje, tipa čistilca in elektronike ki nadzoruje sam čistilec.
Torej se ne sme vreči vse čistilce trdih delcev v isti koš.
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: To feb 09, 2016 1:58 pm
Napisal/-a abbe
on je že prav napisal sam si ti napačno razlagaš podatke ki jih tester izpisuje...
on: jst sm isto mnenja da prisilna regeneracija škoduje motorju,,pa nisem en teh ki nebi znal narediti regeneracije ob rednem servisu (imam vsa potrebna orodja (diagnostična seveda)pa znanje tudi).
noben mi nebo reku da je zdravo met tko visoke obrate v proste teku pa da ob enem šprica nafta na pouhno notr...ni čist brezvezno opozorilo na testerju da lahko pride do okvare motorja pri nevzdrževahih vozilih ali vozilih z visoko kolometražo preden zaženeš regeneracijo...
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: To feb 09, 2016 2:25 pm
Napisal/-a pskoda
Osebno sem še vedno mnenja, da prisilna regeneracija pri vsakem rednem servisu je bedarija in dokler ne dela problemov ga pustiš pri miru, ko pa sveti opozorilo in ni druge kot prisilna potem se jo pač izvede kot je predpisano in če še to ne pomaga potem demontaža in ročno čiščenje
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: To feb 09, 2016 3:26 pm
Napisal/-a spektr
A 1700 oz 1900 so visoki obrati?
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: To feb 09, 2016 4:08 pm
Napisal/-a esem
Če ima v leru cca 800 obratov, blokado pa pri cca 4500-5000, koliko misliš, da je 1700-1900? Visoki so od najmanj 3 dalje.
Ta oslova senca je precej dolga:
"potem se jo pač izvede kot je predpisano"
"da lahko pride do okvare motorja pri nevzdrževanih vozilih"
Torej - redno predpisano vzdrževanje vključuje tudi prisilno regeneracijo (pred menjavo olja, morda samo po potrebi), je tako? Čemu potem besedičenje o vzdrževanju, kot je predpisano in od kje nevzdrževana vozila?
Imam pa pomislek o tem:
"Pri vožnji se čisti samo saje, žvepleni deli pa ostanejo.".
Je možno, da je to lapsus in je ravno obratno? Vsekakor se (laično) zdi, da bi žvepleni ostanki prej zgoreli kot saje.
Re: Peugeot 407 2.0 hdi DPF filter
Objavljeno: To feb 09, 2016 4:13 pm
Napisal/-a spektr
Sprašujem zato, ker regeneracijo dela pri teh obratih.