Stran 1 od 1
audi a6 3.0 tdi- tiptronic nihanje obratov
Objavljeno: Če feb 18, 2016 1:23 pm
Napisal/-a minimal1000
Pozdravljeni!
Imam problem in sicer... imam audi a6 3.0 tdi z avtomatskim menjalnikom. Avtomat lepo šalta, problem nastane, ko spustim gas, in začne hitrost padati- se pojavi občutek, kot da avto nekaj zavira in začnejo obrati nihati nekje med 1500 in 2000... ko pade pod to obremenitev, se obratometer umiri... v višje prestave avto prestavlja normalno, tudi dol če na hitro zaviram...to se mi dogaja samo ob spuščenem gasu, ko ima avto "čas" da premisli kdaj bo prestavil. Mislim da je fizično menjalnik ok... da gre bolj za programsko opremo? Sem našel en posnetek iz youtuba z istim problemom...kolikor vidim spodaj noben ne ve za kaj gre...
https://www.youtube.com/watch?v=8H9bOp6swREnajlepša hvala za vse odgovore!
Re: audi a6 3.0 tdi- tiptronic nihanje obratov
Objavljeno: Če feb 18, 2016 10:38 pm
Napisal/-a Fan
Za začetek resetirajte elektroniko. V koliko imate možnost priklopa na tester, pa preverite ali obstaja kakšen popravek/nadgradnja programa za vaše vozilo.
Re: audi a6 3.0 tdi- tiptronic nihanje obratov
Objavljeno: Če feb 18, 2016 11:38 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Kako je predviden interval za menjavo olja v menjalniku ?
Re: audi a6 3.0 tdi- tiptronic nihanje obratov
Objavljeno: Pe feb 19, 2016 7:29 am
Napisal/-a minimal1000
Fan hvala za napotek...za zečetek res najbolje da grem na tester, samo ne verjamem da bo to kaj pokazalo, ali pač.
Nikola, intervali za servis? Ne bi vedel, sem malo iskal in nikjer nič ne piše. Iskreno se niti do sedaj menjalnika nisem dotikal. Kupil sem avto z 100.000km, sedaj imam 270.000.
Re: audi a6 3.0 tdi- tiptronic nihanje obratov
Objavljeno: Pe feb 19, 2016 7:54 am
Napisal/-a spektr
minimal1000 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Imam problem in sicer... imam audi a6 3.0 tdi z avtomatskim menjalnikom. Avtomat lepo šalta, problem nastane, ko spustim gas, in začne hitrost padati- se pojavi občutek, kot da avto nekaj zavira in začnejo obrati nihati nekje med 1500 in 2000... ko pade pod to obremenitev, se obratometer umiri... v višje prestave avto prestavlja normalno, tudi dol če na hitro zaviram...to se mi dogaja samo ob spuščenem gasu, ko ima avto "čas" da premisli kdaj bo prestavil. Mislim da je fizično menjalnik ok... da gre bolj za programsko opremo? Sem našel en posnetek iz youtuba z istim problemom...kolikor vidim spodaj noben ne ve za kaj gre...
https://www.youtube.com/watch?v=8H9bOp6swREnajlepša hvala za vse odgovore!
A si bral komentarje pod videjem?
En pravi,da so mu na servisu rekli da je to vse ok. Celo pismeno iz tovarne je dobil neko potrdilo za to.
Drugi pravi pa: "had the same problem. changed
torque converter and now tranny works perfect.".
Re: audi a6 3.0 tdi- tiptronic nihanje obratov
Objavljeno: Pe feb 19, 2016 8:03 am
Napisal/-a minimal1000
torque converter- se ne spoznam toliko. Je to elektronska zadeva ali mehanska v menjalniku?
hvala,lp
Re: audi a6 3.0 tdi- tiptronic nihanje obratov
Objavljeno: Pe feb 19, 2016 10:55 am
Napisal/-a evilfury
To je tale zadeva, po slovenski se ji reče pretvornik navora.
Skrbi za gladko speljevanje, brez hrupa in tresljajev.
Nekako tako kot dvomasni vztrajnik na ročnih menjalnikih

Re: audi a6 3.0 tdi- tiptronic nihanje obratov
Objavljeno: Pe feb 19, 2016 2:24 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
To je to ... olje se v avtomatikih prej iztroši ker se z veliko dinamiko pretaka skozi pretvornik navora + sklopka je potopljena v olje.
Za začetek menjava olja v menjalniku z ustreznim originalnim + izpiranje, če že ni prepozno.
Info z "alter" foruma: "Klasičen avtomatik ima del olja shranjen tudi v torque converterju. Pri meni gre za redno menjavo olja (torej samo spustiš karter, zamenjaš filtre in potem karter nazaj in sveže olje noter) tam okrog 7 litrov. Za t.i. flush (torej se izprazni tudi olje iz torque converterja) pa ga gre po specifikacijah 16 litrov." Olje mora biti rdeče/pink barve, niti slučajno rjavo ali celo črno! Prav tako ne sme smrdeti po zažganem.
Lp.
Re: audi a6 3.0 tdi- tiptronic nihanje obratov
Objavljeno: Pe feb 19, 2016 7:36 pm
Napisal/-a manutd82
101% pretvornik navora oziroma Wandler...sem mel isto zadevo na istem vozilu A6 3.0 tdi q , sem zamenjal oziroma dal obnovljenega pa se mi je po 30.000 spet pojavila težava...maš pa tudi na forumu opis moje težave!
Re: audi a6 3.0 tdi- tiptronic nihanje obratov
Objavljeno: So feb 20, 2016 11:10 am
Napisal/-a minimal1000
sva z enim mehanikom na hitro pregledala stvari z testerjem...nobenih napak..če prav zastopim pretvornik navora skrbi za gladko speljevanje in da zadeva ne trese...no avto mi gladko speljuje in tudi ne trese...problem se pojavi samo ko hitrost pada... in pa naj bi bil en ventil zapacan, kateri se tako spuče pri menjavi olja-takšne info sem dobil...torej čas je za servis...pa bomo vidli kako bo zadeva delovala:)
Re: audi a6 3.0 tdi- tiptronic nihanje obratov
Objavljeno: Sr sep 06, 2017 11:06 am
Napisal/-a mp/
Pozdravljeni!
Sam imam na istem avtu isto težavo - nihanje obratov. Sicer pod enakomernim gasom nihanje ni tako opazno, se mi pa zdi, da števec bolj plava med prestavljanjem, navzgor ali navzdol. Prej tega nisem opazil.
Čudno pa je, da se je najprej pojavilo obvestilo za DPF, hkrati je gorela tudi spirala. Takrat avto ni imel nobene moči oz. ko si pohodil gas so šli obrati v rdeče polje, avto pa nikamor. Občutek, kot da menjalnik drsi. Če se je pojavilo samo opozorilo za DPF in spirala ni gorela, se je avto peljal normalno. Pred tem opozorilom ni bilo nobenih težav. Opozorilo ponavadi ni gorelo dolgo, v navodilih pa sem prebral, da je potrebno voziti 15 minut v S načinu, z več kot 2000 vrtljaji in nad 60 km/h, da se opravi regeneracija.
Danes sem imel daljšo pot na AC in sem imel namen opravit regeneracijo, ampak se je spet pojavila tista prva težava z DPFom in spiralo, tako da avto ni šel nikamor. Zato sem pred AC ustavil na manjšem parkirišču in ugasnil avto za kakih pet minut. Potem se je avto peljal normalno, razen obrati so nihali. Vozil sem v 4. ali 5. prestavi med 3000 in 4000 obrati in v ročnem načinu, ker je tudi v S šel v 6. prestavo.
Zdaj kolikor gledam in berem, so to simptomi pretvornika navora - wandlerja. Zelo bom vesel, če mi lahko kdo to potrdi, ali pa opiše, kako drugače je odpravil podobno težavo. Pomisleke imam edino zaradi DPF opozorila, če bi se začelo iz lepega bi bil skoraj prepričan da je pretvornik(ali olje, ki še ni bilo menjano - je pa v planu).
Hvala!