Lombardini IM 350
Objavljeno: So feb 27, 2016 8:57 pm
Upam da ima kdo kaj izkušenj s tem motorjem. Je sicer zelo preprosta zadeva, montiran na gorenje muta. En cilinder, 2 ventila, delorto uplinjač, ...
Problem je, da ima motor slabšo kompresijo. Sedaj ne vžge več. Po hitrem pregledu (snel sem glavo) je tesnilo na glavi ok, ventili in bat so pa kar precej sajasti, sploh izpušni je v slabem stanju in ko sem vlil malo bencina nanj je takoj poniknil (nič kar nebi poliranje rešilo). Saje niso bile zapečene in so se zelo lepo očistile, zato predvidevam da so te saje najstale zaradi preveč olja v mašini. (Olje se je menjalo 1DU preden motor ni več vžgal in ga je bilo veliko preveč - foter je mašino nagnil, da je lažje nalil, posledično je bilo pol litra olja preveč)
Cilinder je brez risov, mogoče kakšen mikro ris, ampak nič kar bi občutil s prstom. Ima pa malenkost roba na vrhu (se občuti z roko). Bat pa lahko malenkost zamaješ levo-desno. Ali je ta luft OK, ali ga ne sme biti nič? Žal nimam primernega mikrometra, da bi izmeril cilinder.
No pa še vprašanje.
Ali je dovolj samo da uredim ventile, cilinder+bat pa pustim tako kot je?
Ali je mogoče smiselno menjati samo batne obročke? (potem moram podreti celo mašino - ali mogoče ne)
Ali je smiselno dati potem še pohonat mašino in nov večji bat+obročke, če je že enkrat narazen. Po delavniškem priročniku se lahko cilinder brusi 2x. Ali je potem nujno dati večji bat ali je dovolj samo večje obročke?
Zadeva se rabi 5h na leto za frezo in je tudi vprašanje smiselnosti vsega tega... Prekopalniki so že od 100€ dalje.
Problem je, da ima motor slabšo kompresijo. Sedaj ne vžge več. Po hitrem pregledu (snel sem glavo) je tesnilo na glavi ok, ventili in bat so pa kar precej sajasti, sploh izpušni je v slabem stanju in ko sem vlil malo bencina nanj je takoj poniknil (nič kar nebi poliranje rešilo). Saje niso bile zapečene in so se zelo lepo očistile, zato predvidevam da so te saje najstale zaradi preveč olja v mašini. (Olje se je menjalo 1DU preden motor ni več vžgal in ga je bilo veliko preveč - foter je mašino nagnil, da je lažje nalil, posledično je bilo pol litra olja preveč)
Cilinder je brez risov, mogoče kakšen mikro ris, ampak nič kar bi občutil s prstom. Ima pa malenkost roba na vrhu (se občuti z roko). Bat pa lahko malenkost zamaješ levo-desno. Ali je ta luft OK, ali ga ne sme biti nič? Žal nimam primernega mikrometra, da bi izmeril cilinder.
No pa še vprašanje.
Ali je dovolj samo da uredim ventile, cilinder+bat pa pustim tako kot je?
Ali je mogoče smiselno menjati samo batne obročke? (potem moram podreti celo mašino - ali mogoče ne)
Ali je smiselno dati potem še pohonat mašino in nov večji bat+obročke, če je že enkrat narazen. Po delavniškem priročniku se lahko cilinder brusi 2x. Ali je potem nujno dati večji bat ali je dovolj samo večje obročke?
Zadeva se rabi 5h na leto za frezo in je tudi vprašanje smiselnosti vsega tega... Prekopalniki so že od 100€ dalje.