Stran 2 od 2

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: Po apr 25, 2016 10:04 am
Napisal/-a francko
Zdravo!

Samo to me še zanima. Zakaj bi moral kitat?

Hvala ;)

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: Po apr 25, 2016 2:31 pm
Napisal/-a primozek68
Pri vsem skupaj moraš vedet eno stvar- čez leto ali dve bo rja ponovno zunaj, mogoče tam kjer si saniral, mogoče pa zraven. Tako pač je pri rji, če je ne odrežeš stran bo vedno prisotna. Sam tolk, da se boš lažje odločil koliko dela misliš vložit...

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: To apr 26, 2016 11:38 am
Napisal/-a francko
Hvala:)

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: Če jun 23, 2016 10:14 am
Napisal/-a zzitop
@francko, si kaj urejal?

Hvala za odgovor

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: Ne jun 26, 2016 5:21 pm
Napisal/-a francko
Zdravo!

Sem Porihtal:)
Blatnika sta šla dol,ni bilo tako hudo rjavo.

Delal pa sem kot ste mi svetovali,tudi materijal je bil tak kot ste svetovli.

Zaenkrat vse ok:)

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: Po jun 27, 2016 9:26 am
Napisal/-a zzitop
Tudi mene čaka podoben poseg oz. bi bil dobrodošel. Ampak jaz se rjavici izogibam, ker imam občuteg, da tu preprosto ne moreš zmagati. Zanima me, če si jo očistil s peskanjem ali kar z žično krtačo?

LP

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: Po jun 27, 2016 9:45 am
Napisal/-a francko
Uporabljal sem žične krtače-pormašina,nekaj tudi brusilko-polirko. Nato sem šel preko z wurthovim pretvornikom rje-zakon!

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: Po jun 27, 2016 12:17 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Z WURTH-om se lahko premaže večkrat če korozije ne moreš v prvo dobro očistiti.

Ponoviš postopek če zeza preveč... ampak to vzame precej več časa.

Dokler "dviguje" globinsko korozijo moraš ponavljati postopek.

lp.

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: Če okt 25, 2018 9:25 pm
Napisal/-a andrejko1981
yashica je napisal/-a:Pri težavah z rjavenjem notranjosti pragov pride v poštev le vosek, ki zavira rjavenje in se zaleze v vse špranje, od Dintrola je to vosek ML.
Sprej verzija s cevko je tako-tako, kavčuk v spreju pa tudi ne da enakega rezultata kot kartuša + pištola.

Za votle dele je pravi način le kompresor in ustrezna pištola. Sam imam tole, s cevkami dolžine 1.5 metra in premera 6mm. Prideš povsod zraven ;)

Slika


Pozdravljen, kje si nabavil tole pištolo? Hvala!

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: Pe okt 26, 2018 4:33 pm
Napisal/-a Mazda2
Zakaj pa za votle dele karoserije vosek namesto npr. Krowna? Zastopim pri povsem novem avtu, ampak pri par let starem je pomoje Krown boljša izbira, če je že kaj rjavo, kajti vosek tisto rjo samo prekrije, pri novem plehu pa preprečuje nastanek.

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: So sep 21, 2019 9:20 pm
Napisal/-a pinny
Namen imam sanirat nekaj rje na avtu, predvsem pod robom prtljažnih vrat in pod roboh pokrova motorja. Kit in rjo bi najprej odstranil in pobrusil do kovine, vkolikor se jo pač najbolje da, potem bi pa še čez z kakim pretvornikom rje in nato z barvo. Ker to niso neke večje površine, se bom zadeve lotil kar z kakim mini čopičem. Kolega mi je sicer priporočal za pretvornik rje Chelade NCH, ampak se ga dobi zgolj v 1l embalaži, in ca. 45eur mi je preveč ker ga niti pol deci ne bom rabu. Obstaja kaj primerljivega na trgu v kaki mini embalaži?

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: Ne sep 22, 2019 3:51 pm
Napisal/-a yashica
Običajno je embalaža liter ali pa v spreju 400 ml. Prav dosti izbire nimaš, edino,če greš do kakšnega lokalnega kleparja ali avtoličarja in ti odlije tisti dl. Sam sem preizkusil nekaj pretvornikov in ostajam na Wurthu.

Pred nanašanjem baze zaščiti z dobro temeljno barvo, če se le da z 2-k epoksijem.

V osnovi imaš težavo, ker izhaja rja iz zapigane pločevine. Svakinja je imela Opel Corso D s tovarniško napako in sem se ponudil, da se poigram. Mi je dala proste roke, tako sem pločevino odprl, rjo speskal, zaprl nazaj in povaril po mig brazing postopku ( lotanje z žico CuSi3), zvar lepo pobrusil, da je odpadel kasnejši nanos tesnilne mase, vse skupaj pihnil v epoksi in predal ličarju, ta je pobarval pokrov in naredil prehod na blatnika. Kasneje sem samo z notranje strani pihnil Dinitrol ML in čez 77B.


Vidim zgoraj staro vprašanje in morda bo koga zanimalo.


@andrejko1981: Pištola je bila pred leti kupljena tu http://www.foerch.si/. Imaš poplavo podobnih verzij in različnih cen. Dotična me je prišla nekaj čez 200€, je pa takrat dobro prišla na trg.

@Mazda2: Dinitrol ima v ponudbi več vrst voskov in za votle dele starih vozil ima v ponudbi ML in 3125 HS, ki oba vsebujeta zaviralce rje in prodirata globoko v spoje in skozi umazanijo, ki se tam nabira.

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: Ne sep 22, 2019 5:31 pm
Napisal/-a DX5050
Jaz sem imel enak problem na svojem bravotu. Rjo in staro barvo sem spucal z aku. vrtalko in nastavkom (kot ena mala dratpiršna). Brez tega, nevem kako bi šlo.
Potem sem pa samo 2x barval s temeljno in 2x z belo.
Po enem letu mi je samo na enem čisto malem mestu mal rja ven pogledala, drugje je pa ok.
Če pa hočeš bol profesionalno rešit, ti je pa yashica dobro opisal postopek.

Slika

Slika

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: Po sep 23, 2019 7:22 am
Napisal/-a vipe5s
yashica ko smo ravno pri tem, vem da poznaš in obvladaš zadeve - kako pa primerjaš Dinitrol program (ML) z Krown oljem - tudi zelo priljubljen med lastniki orožja očitno :D

Sem pa zadnjič sprobal Dini 4941 - izgleda kot ML, vendar je zadeva bolj gosta, vendar se ne strdi dovolj, takrat bi moral vzeti 77B.

Re: Popravilo Korozije

Objavljeno: Sr sep 25, 2019 3:03 pm
Napisal/-a yashica
ML je namenjen votlim delom in predelom dvojnih pločevin kot prednanos trdega voska 4941in 4942 Metallic (prodira globoko v spoj in preprečuje kondenz, ko naneseš trdi vosek) ML ni namenjen odprtim površinam kot samostojen nanos. Krown je namenjen za obe aplikaciji, le kar zaščitiš po dnu moraš to početi vsako leto. Osebno pred zimo avto od spodaj operem, pustim, da se posuši in s pištolo preletim koloteke, preme, dno. To velja za avto, ki je zaščiten tako kot je prišel iz tovarne. Seveda z gostejšo verzijo Krowna.

ML ni redkejša različica 4941, ki je trdi vosek. ML vsebuje zaviralce rje, enako 3125 HS, ki ga pri nas niti ne dobiš. Trdi vosek je namenjen za zaščito dna, kolotekov, ampak če delaš prav, moraš predhodno vse spoje dvojnih pločevin preleteti z ML ali 3125 drugače imaš težave s kondenzom, kuhanjem in korozijo. 77B uporabljam pri odprtih površinah, ki niso na udaru peskanja, notranje predele kolotekov čez katere pride pvc ali filc obloga, zadnji predeli pod odbijačem, enako spredaj, odprti predeli notranjih delov bokov, vrat (predhodno ML, če gre za spoje).

Še to. Trdi vosek se ne sme popolnoma strditi, recimo kot zaščite na osnovi bitumna. Tam pride do pokanja, prodiranja vlage pod njiim kar vodi v rjavenje . Vosek mora ostati dovolj elastičen, da ne poka.