Stran 1 od 1

Opel Insignia 2.0, 2011

Objavljeno: Sr apr 13, 2016 7:08 pm
Napisal/-a Avtopokvarjenskos
Imam problem, ki se je pojavil par dni nazaj. Avto je Opel Insignia 2.0, letnik 2011. Vozim se po avtocesti cca 130km/h, hočem pospešit da prehitim avto in kar naenkrat avto več ne zazna "gasa" (tudi če pedalko pritisnem do kraja). Mine cca 5 sekund in avto dela spet normalno. Med vožnjo se je to zgodilo večkrat, kasneje je tudi posvetila opozorilna lucka za motor in na zaslonu se pokaže service vehicle soon. Odpeljem ga k mehaniku, na računalniku se izpiše napaka, del ki ga je bilo potrebno zamenjati, smo zamenjali z nadomestnim delom in po poskusni vožnji avto še vedno ne deluje normalno. Se pravi, da napaka ki jo je javil računalnik ni bila vzrok za težave.

Z mehanikom sva dogovorjena za nasledni teden, da ga ponovno pripeljem k njemu, vmes me pa zanima če je imel kdo kdaj že podobne težave ali pa če mi kdo znal svetovati kako rešiti problem?

Hvala

Re: Opel Insignia 2.0, 2011

Objavljeno: Sr apr 13, 2016 8:20 pm
Napisal/-a fare
Verjetno ta nadomestni del ne paše avteku. lp

Re: Opel Insignia 2.0, 2011

Objavljeno: Sr apr 13, 2016 9:42 pm
Napisal/-a Fan
Tester pokaže pot do napake, redko pa polno napako. Včasih tudi motorna elektronika ne sprejme rezervni del, ki ni original :( , lahko je nov rezervni del zanič. Osebno pa menim, da je bila diagnoza napake v napačno smer.

Re: Opel Insignia 2.0, 2011

Objavljeno: Če apr 14, 2016 2:50 pm
Napisal/-a tomzzi
Ja ni nujno, da je napaka točno kar tester pokaže.
Kaj ste menjali?

Re: Opel Insignia 2.0, 2011

Objavljeno: Če apr 14, 2016 7:13 pm
Napisal/-a pskoda
Zaradi ene napake lahko drugi del, ki je dober ne deluje pravilno zaradi nepravilnih podatkov in zazna napako

Re: Opel Insignia 2.0, 2011

Objavljeno: Pe apr 22, 2016 1:19 pm
Napisal/-a HenrikW
Sam sem imel podoben primer na astri H. Med vožnjo se je plin nehal odzivati, avto je vrglo v zasilni način. Menjalo se je pedalo za plin - pomagalo ni nič oz zgolj za kratek čas.
Lotil sem se obsežne raziskave na tujih (UK in GER) forumih. Rešitev problema v večini primerov je bila banalna: v motornem prostoru v škatli z varovalkami. Odstraniti si moral zgornji del škatle z varovalkami in pregledati bakrene kontakte med spodnjim in zgornjim delom škatle. Če je kakšen tudi rahlo oksidiran, ga zelo nežno očistiti s kakim res finim brusnim papirjem, vse skupaj pa obilno posprejati s kontakt sprejem, ki ga ima vsaka trgovina z elektronskimi ali avtomobilskimi deli - stane pa nekje 5€ ali več, odvisno od znamke.
Ko sem to naredil, je mir že več kot eno leto.
Poudarjam, da gre za drug avto in motor (1.7 cdti), a simptomi na vašem vozilu so popolnoma enaki mojim.