Stran 1 od 3
Visokotlačna črpalka
Objavljeno: To apr 19, 2016 12:50 pm
Napisal/-a pskoda
Eno strokovno vprašanje za strokovnjake
V filtru za gorivo smo našli opilke in me zanima, če se da obnovit visokotlačno črpalko od 2.0tdi-ja letnik 2009 z realnimi 138kkm
Dobil sem odgovor ja (jelen) in ne od lokalnega mehanika, da za 1.9tdi ni problem za 2.0tdi pa se ne da
Zato me zanima kateri odgovor je pravilen in kateri naslov bi bil pravi za obnovo oz nabavo.
Hvala za odg
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: To apr 19, 2016 1:48 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: To apr 19, 2016 2:12 pm
Napisal/-a Fan
X2
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: To apr 19, 2016 3:24 pm
Napisal/-a pskoda
Jaz sem klical Jelena (
http://www.diesel-jelen.com/diesel-servis/ ) pa pravi, da se da obnovit. Potem sem od mehanika v naših krajih izvedel, da se ne obnavljajo, ampak da prodajo drugo.
Saj to me tako ne moti, bolj me moti to, ker je treba cel sistem očistit, šobe pa se ne dajo očistit opilkov tudi obnovit ne in jih je potrebno menjat z drugimi. Ena šoba pa stane cca 250eur ( 4x 1000eur) za stvar, ki delaje bp oz motor dela brez problemov.
Če ima kdo izkušnje me zanima, če bi menjal samo visokotlačno črpalko z drugo ali obnovljeno (opilki v filtru goriva), če je to dovolj ali je res potrebno vse menjat

Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: To apr 19, 2016 4:09 pm
Napisal/-a Fan
Tudi če šobe pustite, je pametno ostalo do podrobnosti ščistiti. Problem pa nastane, ker se opilki ki so v šobah, vrnejo nazaj v tank - tako se vrtite v začaranem krogu.
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: To apr 19, 2016 4:49 pm
Napisal/-a motom
Sklepam, da potem ti opilki na koncu pristanejo v filtru. Ali jih filter nekaj prepusti in črpalka spet zariba?
@pskoda
Zanima me, če veste vzrok za zaribanje? Bencin?
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: To apr 19, 2016 5:15 pm
Napisal/-a pskoda
Fan je napisal/-a:Tudi če šobe pustite, je pametno ostalo do podrobnosti ščistiti. Problem pa nastane, ker se opilki ki so v šobah, vrnejo nazaj v tank - tako se vrtite v začaranem krogu.
Saj ostalo bi ščistil samo šobe bi pustill, ker delajo oz ni problemov še, ker napaka je bila kar hitro odkrita.
Glede na to, da je filter, ki bi moral zadržat delce, ki pridejo iz tanka ne bi smel biti problem in tudi preventivo se bo filter večkrat menjal.
motom je napisal/-a:@pskoda
Zanima me, če veste vzrok za zaribanje? Bencin?
Problem naj bil bil v slabem gorivu posledično slabo mazanje.
To sem izvedel samo ne zdaj tle pisat kako slabo gorivo imamo na črpalkah, ker to dobro vemo vsi
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: To apr 19, 2016 8:49 pm
Napisal/-a čare
Pa so šli opilki čez filter? A avto dela al je pumpo hudič vzel?
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: To apr 19, 2016 9:20 pm
Napisal/-a pskoda
Opilki mislim, da niso šli čez filter, ampak problem je ker so šli v dize in na povratnem vodu v rezervar in spet nazaj do filtra.
Avto dela bp in ni nobenih problemov. Če ne bi delal rednega servisa in menjal naftni filter tega sploh opazil ne bi.
Črpalka je 600eur +ddv drago ko pes + delo kar ni problem, ker bi jo itak sam menjal. Problem pa še nastane kaj bo z dizam ker se baje ne obnavljajo in so nove spet poceni

Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: To apr 19, 2016 9:56 pm
Napisal/-a uros11
Kaj, če odprem filter, bi jaz kot laik opazil opilke - imam identičen motor z enako km...... dat 2 jurja na lager....
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: Sr apr 20, 2016 6:25 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Dej preden popizdiš zaradi stroška naredi takole:
Povratno cev iz pumpe snami in jo dej v en čisti prozoren lonček,pol pa avto zaštartaj za par sekund,da se lonček nafila. Ugasni motor,pa poglej,če so opiljki v nafti ki je v lončku.
Je pa tudi tko,da so lahk opiljki v sistemu tudi,če sistem ni v okvari.Pač neka manjša količina je dovoljena,ker so elementi v pumpi in dizah na takšnih majhnih tolerancah,da pač prihaja do obrabe.
Recimo delphi ima zapovedano kontrolo kot sem jo gor opisal,s tem,da opiljke z magnetnom navlečeš na kup in če imajo več kot 5mm premera,je treba sistem obnovit,drugače pa ni potrebe.
Gorivo tukaj nima veze....to je le tuljenje v polno luno...Vem za dosti CR motorjev,ki imajo preko 300kkm za sabo z original vbrizgom in poznam kar nekaj CR motorjev,ki imajo pod 200kkm in menjane dize in pumpe. Vse je odvisno od sreče (moj fikus ima 280kkm,pumpa original,dize 1x pucane,tankam izključno na Petrolu. Spet drugi fikus,isti motor,isti sistem, pri 140kkm je fasal porcijo 4x dize in 1x pumpo).
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: Sr apr 20, 2016 6:36 am
Napisal/-a pskoda
Bom probal hvala

Ti delci so zelo majhni max 1mm oz raje manj, zato sem mislil prvo malo še pustit in potem čez par kkm menjat naftni filter, da vidim kaj se je nabralo, ampak bom naredil tako kot si rekel.
Ja saj tudi naš kangoo 1.5 dci 82hp z delphi pumpo ima preko 200kkm pa ni bilo še nič pipano samo servisi olje in filter vse drugo je že 11let original pa dela bp pa ima zelo veliho kratkih voženj tudi 5x ali večkrat po cca 5km na dan
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: Sr apr 20, 2016 9:05 am
Napisal/-a motom
Menda na bosch diesel servisu ocistijo opilke iz šob? ?
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: Sr apr 20, 2016 3:35 pm
Napisal/-a pskoda
Odstranil sem povratni vod od črpalke do tanka in vmes dal lonček, da je višek nafte tekel v lonček. Nafta je bila čista brez opilkov

zgleda, da je imela bencinska kakšne probleme ali kaj podobnega.
Upam, da se je vse ustavilo pri filtru tako, da se bo filter nafte menjal zelo pogosto.
ps.: še dobro, da imam rosstech-a za prisilni zagon pumpe
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: Sr apr 20, 2016 3:46 pm
Napisal/-a pskoda
Zdalje sm razmišljal. Ali ima lahko probleme črpalka, ki je v tanku

Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: Sr apr 20, 2016 7:40 pm
Napisal/-a čare
Pa daj nehaj komplicirat no.Na koliko km menjaš filter.
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: Sr apr 20, 2016 7:47 pm
Napisal/-a pskoda
Do zdaj na cca 60kkm
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: Sr apr 20, 2016 7:57 pm
Napisal/-a čare
Bravo.Jaz ti kar čestitam. A si razmišljal da ga menjaš na vsak servis? Najbrž ne a ne.
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: Sr apr 20, 2016 10:11 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
A ni nekdo pisal da je vzrok za poškodbe VT črpalk pregrevanje v primeru da v rezervoarju ni zadostne količine goriva za hlajenje ?
Samo tukaj pa zgleda da niste vsako leto menjali filtra... 50k velja za bencinarje.
lp.
Re: Visokotlačna črpalka
Objavljeno: Če apr 21, 2016 6:19 am
Napisal/-a Firediver
V primeru premajhne količine goriva se kvečjemu pregreva črpalka v rezervarju, ker občasno vleče na suho.
Filter goriva se menja po časovnici (jaz imam predpisano na 40kkm) in doslej (razen za države z izjemno umazanimi gorivi) še nisem slišal, da bi ta filter menjal vsak servis. Lahko pa menjaš tudi pogosteje, ampak to ne reši vzroka situacije (omeji pa škodo).
Opilki v gorivu so (vsaj za primer Renaultov na Dolenjeskem) posledica mešanja prevelikega deleža biodizla v dizel in ker je biodizel bistveno bilj suh (nemasten napram dizel gorivu) so črpalke ribale. Niso pa ribale zaradi umazanega goriva.