Stran 1 od 1

Opel Corsa C 1.2 - EGR in volanska letev

Objavljeno: Po jun 06, 2016 4:27 pm
Napisal/-a legendary
Pozdravljeni,

Vozimo Corso C letnik 05 in lahko rečem, da gre za mlinček, ki ne zahteva veliko vzdrževanja. Nam je pa zadnje čase pričel cukati kar se kaže predvsem pri hitrosti me 0-70 km/h in samo pri vzdrževanju hitrosti. Pri pospeševanju niti ni prisotnega cukanja ampak se na momente samo občuti, dani prave moči. Priklop na računalnik je pokazal EGR ventil. Sedaj pa mi mehanik reče, da je elektronski in se ga ne more sčistiti niti blindirati in je strošek novega cca. 240€. Prav tako se čuti nekaj malega lufta v volanski letvi za kar naj bi bil strošek okoli 500€ in skoraj ni razlike, ali kupimo drugo ali pa obstoječo obnovimo.

Mogoče se motim in mi je mehanik podal realne stroške, amapk meni so tole malo visoke cene za tak mlinček in me zanima še vaše mnenje ter priporočila za mehanika, ki bi EGR ventil in volansko letev popravil kvalitetno in za primerne €. Želja za mehanika je Lj in okolica.

Re: Opel Corsa C 1.2 - EGR in volanska letev

Objavljeno: Po jun 06, 2016 5:54 pm
Napisal/-a nejc1986
2mesca nazaj sem dal obnoviti volansko letev na xsari picasso....
Demontaza,obnova,montaza,servo olje in optika... vse skupaj 340 eur... ljubljana

Mors vedet d pride obnova cca200do 220eur,optika je cca40eur,olje ni velik strosek,ostalo je pa delo,odvisno kok te hoce majstr nat..nt oo domace...

Re: Opel Corsa C 1.2 - EGR in volanska letev

Objavljeno: Po jun 06, 2016 10:00 pm
Napisal/-a Fan
Pri rezervnih delih cenovno ni važno ali se vgrajujejo v mlinček ali v mešalec. Cena je tako kot jo postavijo trgovci.

1. se je preverilo s testerjem ali je EGR ventil ali njegov krmilnik? Za oba izpiše tester enako kodo, ker v koliko nagaja krmilnik, tudi EGR ne more pravilno delovati. Tester pa pokaže pot do napake.
2. je zračnost 100% na volanski letvi ali bi lahko bilo tudi na notranjih končnikih - se je preverilo??

Re: Opel Corsa C 1.2 - EGR in volanska letev

Objavljeno: To jun 07, 2016 8:26 am
Napisal/-a Black_Racer®
Zamašen egr ventil sčisti ga, poleg še pa ščisti sesalni kolektor. Preizkusi pa tudi motorček ki odpira ventil če je zanič ali ne.
Jas osebno sem ga blendiral in imam za večno mir, ker drugače imaš vedno probleme s čiščenjem, ni pa lahko to razdirati in čistiti zato je tako drago... Boljše enkrat in konkretno poštimat, raskirat cca 70€ več za blendiranje ter spremembo v računalniku in je pol mir se ne bo nikdar več zamašil, svinjarija ti ne gre nazaj več v motor in prišparaš €€€ ;)

Re: Opel Corsa C 1.2 - EGR in volanska letev

Objavljeno: To jun 07, 2016 4:22 pm
Napisal/-a legendary
1. EGR ventil oz. krmilo se ni preverjalo. Mehanik je samo rekel, da je EGR. So pa znaki taki, da je nagajalo že lani konec poletja in v začetku jeseni, nato pa je bilo po servisu do pomladi mir.
2. Končniki naj bi bili vredu in naj bi šlo dejansko za luft v volanski letvi. To so potrdili tudi na tehničnem.

Pozna kdo kakšnega mehanika, ki bi zadevo opravil tako kot treba in za pošten denar. S tem ne mislim dumpinške cene in tudi ne zlate cene. Pričakujem, da pošteno plačam za stvari, ki se naredijo.

Re: Opel Corsa C 1.2 - EGR in volanska letev

Objavljeno: Sr jun 08, 2016 5:48 pm
Napisal/-a legendary
Še eno vprašanje. Če izklopim tale kabel do EGR-a, ali bo motor laufal normalno in bo gorela samo lučka za motor, ali pa je vpliv tudi na delovanje motorja?

Slika

Re: Opel Corsa C 1.2 - EGR in volanska letev

Objavljeno: Sr jun 08, 2016 6:41 pm
Napisal/-a Black_Racer®
ČE se ne motim ko sm js to izklopil je lavfal nEmirno in poraba je bila veliko večja

Re: Opel Corsa C 1.2 - EGR in volanska letev

Objavljeno: Sr jun 08, 2016 6:45 pm
Napisal/-a ojnica
EGR se spuca, če to en pomaga menja, moj čeprav je bl elektronski je bil blindiran pa nisem imel več takih težav. Poraba pa ni bla nič višja, le lučka je skoz gorela.
Načeloma se blindira mehanske egr-je.