Stran 1 od 2

Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: Po jun 13, 2016 10:30 pm
Napisal/-a Reaper85
Kupil sem Clia RS 197 2008 s 67k km.
Že prvi dan se mi je zdel sumljivo podhranjen, drugi dan sem bil pa že 100%, da ima samo nekje okoli 140KM, da nima več vem, ker sem si pred tem lastil 140KM avto in je ta skoraj do desetinke enako hiter.
Recimo 0-100 po števcu 8,5s, realnih verjetno okoli 9,5s (je treba prestavit še v 3., že to vzame 0,5s), kar je 2s slabše kot bi moral it.
Max hitrost je nekje 210 po števcu, ampak to je šel tudi prejšnji 140KM, ta bi moral it 230.

Se pa avto vozi povsem normalno, tudi od 5000 do 7500rpm se čuti večja moč, kar je značilno za ta avto, ampak je pomoje pač čez cel razpon obratov manjša moč.
Kjer sem avto kupil, na testerju niso nič našli, kaj več pa sploh niso hoteli slišati, potem ko sem že malo bolj ostro nastopil.
Pač 145kW in 13-14l porabe, nad 7s do 100 se sploh ne pogovarjam, res pa da me bo še ena menjava avta stala še veliko več. Vsekakor mi je prioriteta zrihtat tega.

Zamenjano je bilo:
-olje + filter
-komplet veliki servis z vodno črpalko
-svečke
-zračni filter
Pač vse osnovne stvari. Zdaj nastopijo tiste bolj eksotične.
Ne vem pa ali je bil avto tak že preden je prišel k njim, ali pa so ga sami kaj zasrali.

Kar sem našel na internetu da je lahko:
-jermen zamaknjen za 1 zob, ampak so mi tam kjer sem ga kupil rekli da to ni mogoče
-VVT solenoid
-katalizator

Je vse to res možno, da se izgubi nekje 50KM (oz. 40, ker že nov kakor sem gledal ima samo 175-185KM) in avto vseeno normalno dela in kaj bi še lahko bilo narobe?

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: Po jun 13, 2016 10:40 pm
Napisal/-a skopusnik
Pojdi do enega mojstra za izpuhe, naj odstrani katalizator pa boš videl če bo boljše. Najmanj stane. Pa boš potem naprej iskal če ne bo nič boljše. Pa mogoče bi na valjih izmeril avto, da vidiš dejansko stanje? Si probal vštric s katerim drugim Clio 3 RS? Takole na blef govorit da gre isto kot nek drug 140KM avto je malo mim verjetno

Edit: še to, imaš Cup spojler gor?

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: Po jun 13, 2016 11:47 pm
Napisal/-a Fan
Vse od naštetega se lahko preveri:
- fizično ali je motor v "fazi"
- s testerjem pa vse ostalo, tudi pravilno delovanje katalizatorja ( parametri kisikove sonde )

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: To jun 14, 2016 6:30 am
Napisal/-a evilfury
Kompresijo ste pomerli?

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: To jun 14, 2016 7:03 am
Napisal/-a Reaper85
Clio 2 RS 172 je šel samo mimo, ko sem šel z drugo in tretjo do konca.
Sploh se pa da preverit tudi po Youtube in Zeperfs, mogoče največ s čim se lahko primerja je BMW 320i E46 170, ali pa Mazda 3 2.0 165, ampak tadva imata precej slabe številke za te konje. Enako hiter kot moj in tadva je recimo Clio 3 2.0 140.
Tako da na valje samo zarad tega da bi videl če ima 140/145 ali pa celo 150 konj, sam nebi hodil. Vsekakor manjkajo ravno tisti ta pomembni konji, pa če jih manjka samo 30 ali pa celih 50.

Cup spojlerja nima.

Nič, bom šel do lokalnega mojstra, pa bomo videli.

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: To jun 14, 2016 7:40 am
Napisal/-a pskoda
Tisti konji so se razbežal
Ti clioti niso nikoli neki leteli razen za novega 1.6t ne vem. 2.0 so pa imeli slabo končno oz z corso sem ga piču brez problema pa ni bila še čipana. Po čipanju pa hehe

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: To jun 14, 2016 7:52 am
Napisal/-a brrr
pred casom sem imel debato z nekom z enakim avtom in podobnim problemom. najprej priklopi avto na spodoben tester. potem pa preverite delovanje lambda sonde, senzorja glavne/odmicne gredi, vbrizga in predvsem vzigalnih tuljav. mislim, da je bil v njegovem primeru kriv senzor.

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: To jun 14, 2016 9:18 am
Napisal/-a ggorenc
Lahko pa si samo razvajen turbodizlov, sploh, ce so "chipani". Navadnega bencinarja moras kar terati v obrate. Drugega kot valji ti ne ostane. Mi je pa cudno, da tako relativno redkega avtomobila nisi preizkusil na cesti pred nakupom?!
:roll:

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: To jun 28, 2016 7:27 pm
Napisal/-a Reaper85
Na tehničnem me niso spustili skozi zaradi hrupa, tako da je mehanik ugotovil in popravil:
1. pregibni cevi - zamenjani
2. kolektor - povarjen

Po prvih par km gre avto še vedno povsem enako. Ampak sem skoraj siguren da bi to moralo vplivat na moč, tako da bom probal še baterijo izklopit, ker ECU je zdaj dlje časa dobival napačne podatke.

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: To jun 28, 2016 7:42 pm
Napisal/-a Kukec
najmanj kar lahko nardiš je, da daš avto na valje... razen če ti je škoda 50€, potem lahko napake iščete v nedogled.

lp

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: To jun 28, 2016 8:43 pm
Napisal/-a pskoda
Varjenje kolektorja je začasna rešitev. Prej kot slej bo spet pučil

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: To jun 28, 2016 9:19 pm
Napisal/-a motom
Meni pri golf3 ni počil. ..sem ga kar z navadno inox elektro zavaril. Je drzalo se 100kkm potem je pa sel od hise

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: Če jun 30, 2016 4:54 am
Napisal/-a Reaper85
Saj se je že takoj pojavil problem, da od 2800 do 3100rpm avto precej nadležno vibrira, verjetno zaradi varov.
Zakaj je ta kolektor tako poceni?
http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-CLIO- ... 0734792388

Za moč pa sploh nimam več pomislekov, sigurno je bil jermen napačno menjan, ker kot berem je menjava precej težja kot pri navadnem avtu.
http://www.carmagazine.co.uk/car-news/m ... 2009-2012/
Cambelts should always be changed by a reputable specialist: the Renaultsport Clio's F4R engine is very sensitive to cam timing and Renaultsport specialists report rectifying numerous botched cambelt replacements.

http://www.cliosportoc.com/article/172- ... nge-issues
pod Why should a specialist be used?

http://www.carforums.co.za/viewtopic.php?f=3&t=69526
The job itself is an awful one. Limited space, no timing marks in the pulleys etc.

Menjava pregibnih cevi pa tudi zahteva da razdereš pol avta, 2 dni je trajalo namesto 2 uri kot je to pri navadnem 1.2. Res zahteven za vzdrževanje je ta avto, ampak tega pred nakupom na forumih nisem nikjer zasledil.

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: Če jun 30, 2016 6:17 am
Napisal/-a ggorenc
Ce prav razumem, avta pred nakupom niti vozil nisi?! Ali pa si ga in ti je bilo takrat vseeno? Kaj ti pa brani ga dati na valje?

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: Če jun 30, 2016 8:00 am
Napisal/-a pskoda
Sploh ne vem kaj imajo veze valji če ve, da avto ne gre nikamor. Saj nima nobene veze ali ima 25 ali 30% manj moči oz ne igra nobene vloge.

Osebno bi prvo poštimal stvari za katere vem, da niso ok in to je sigurno kolektor (tisti z linka je po moje slabe kvalitete). Potem če ni ok bi ga peljal k človeku na tester, ki ve kaj dela in se spozna na te motorje.


Nekateri se prehiter zaletijo v nabavo teh avtomobilov, ki so tudi problematični. Problem je, ker zahtevajo svoje oz so bolj zahtevni kot ostali cliji in po večini pobci nimajo denarja in ga samo žulijo

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: Če jun 30, 2016 8:28 am
Napisal/-a Reaper85
To da bi moral it na valje ali da bi moral it vozit drugega Clia 3 RS sem pa res slišal že več kot 10x.
Pskoda je končno pametno povedal, res nima veze al ma 140 al pa 150KM, 175-190KM kot bi moral imet nima nikoli. Pač dovolj je, da se ve, da ne gre nikamor (za ta avto, proti ostalim seveda še vedno leti).
Drugače pa ob nakupu 40-140km/h 14,5s (raje testiram kot 0-100, ker manj trpi sklopka), vmes ko je bil preluknjan izpuh 13,8s, zdaj pa spet 14,5s. To je do desetinke enako kot ima Clio 3 2.0 16V 140. Pa tudi tega ne rabim it vozit, saj vpišeš v Google "zeperfs clio 140" in dobiš vse podatke. Clio RS bi moral imet 11s.

Ja, avta mi niso dali za vozit, prvi dan je bilo veliko kupcev in sem moral dat aro, potem so pa že takoj dali rihtat sedeže, vmes sem si zapisal da moram še zahtevat testno vožnjo, ampak sem potem pozabil oz. tudi nisem videl potrebe. Kdo bi lahko vedel, da avto ne bo šel, to ni ravno pogosto.
Pač bo ta avto zelo dobra šola za naslednjič (nekaj sem se naučil že pri prejšnjem, ampak očitno ne dovolj), čeprav je to verjetno moj zadnji rabljen avto.
Res pa tudi da če bi šlo za švohnejši avto, bi že sami ugotovili, da nima prave moči. Pri mojem je šel mehanik, ki je imel 10 let nazaj Clia 2 RS, z mano, pa je rekel da gre normalno. Lepo prosim, da tole ni niti blizu 200KM bi sam vedel že, ko sem imel še 50 in 60KM.

Na valje dat pa stane 60€ (vem, nič v primerjavi s stroški, ki sem jih že imel in jih še bom imel, ampak vseeno se mi zdi brezveze zapravljen denar), pa še ravnokar sem bil s prejšnjim avtom, in je bila 1 ura 40 min v eno smer tudi brezveze zapravljena, ker sem šel nazaj z isto močnim avtom.
Tega je treba najprej porihtat, da se že na oči vidi da leti, potem če greš že na valje, se pa splača narest še optimizacijo.

Pa kot da vse to ni dovolj, je mehanik ugotovil še, da je počena sprednja leva vzmet.

Prvemu lastniku je dobro služil, oz. kot sem ugotovil preko Carfax, ga je po dveh mesecih prepisal na ženo, dokazov da ga je vozila ženska je bilo pa tudi precej.
Tak avto gre 8 let in 70k km brez vlaganj, potem se pa začne veselje. Res vse je bilo prvo, še brisalci, tudi dvoje od štirih zimskih gum. Upam da je vsaj olje menjal na eno leto in ne na dve, čeprav glede na stil vožnje tudi to ne bi bilo preveč hudo.

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: Če jun 30, 2016 8:52 am
Napisal/-a ggorenc
Ok, oprosti, ker tezim. Bom pa ob prvi priliki preizkusil 40-140kmh pri svoji stari kanti in 1.9 jtd motorju. Me zanimajo rezultati. :D

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: So avg 13, 2016 3:39 pm
Napisal/-a Reaper85
Vmes sem zrihtal avto kolikor je bilo v moči serviserjev pri Malgaju, zamenjan izpušni kolektor, ampak v performansah ni bilo nekih sprememb.
Na podvozju so mi zamenjali precej enih stvari, pač za športni avto je 70k km kot za navadnega 200k, ampak to je že zgodba za drugo temo.

V sredo sem bil potem še pri CSS, dyno graf izgleda ok, sploh največja moč 185KM je odlična za ta avto, iz tovarne namreč dosegajo 175-185KM.
Slika
Nekaj mu ni bilo všeč glede padca navora pri 2400rpm, ampak kakor sem bral je za ta avto normalen 2500rpm flat spot. Med vožnjo pa tega ne opazim, oz. mi je pač normalno da v 2. pri 35km/h ne bo prav poskočen.

Ampak na cesto se tolikšna moč sigurno ne prenaša. Pa ne govorim samo po občutku (pač kdor je vozil navadnega 1.6 do 2.0 atmosferca, ve o kakšnem občutku govorim), sem preveril tudi kar nekaj videov na Youtube, recimo 80-120 v 2. in 3. se moj s težavo primerja s Twingom RS 133.
Tudi kar je videov za 197, so pri 80-120 v vseh prestavah hitrejši za vsaj 1s.
Tako da če mi kdo reče, da gre moj normalno, mu ne bom nikoli verjel, ker občutek lahko vara, čas pa ne more.
Kar sem še ugotovil, je razlika če prestaviš pri 7000, 7250 ali 7400, višje greš, bolje je, tako da glede tega se obnaša normalno. Tako da moči pomoje manjka čez celo rpm območje.

Seveda imam pa v planu sprobat kakšen avto med 180 in 200KM, najbolje sicer atmosferca, ki je v glavnem samo Clio 2/3 RS.

Ne vem, a je možno da katera stvar vpliva na drugačno obnašanje na sami cesti, na valjih pa ne, magari kakšen senzor?
CSS mi je nekaj govoril, da je problem, ker se je avto 8 let počasi vozil, potem od svečk, pa nekaj od sesalnega kolektorja (to pomoje če bi hotel realnih 197KM), kaj tankam (navadnega 95, sem probal tudi 100, na tanku piše 95 in 98). Ampak vse to bi se najbrž poznalo že na samem dynu.

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: So avg 13, 2016 6:13 pm
Napisal/-a pskoda
Graf je kar ok za ta motor. Če boš hotel več moči bo treba na široko denarnico odpret

Re: Clio RS 197 - 25% manj moči

Objavljeno: So avg 13, 2016 8:43 pm
Napisal/-a Reaper85
185 je dovolj moči, 185 ali 200, to zame ne naredi nobene razlike, je pa razlika če imaš 150 (več nemogoče da ta avto spravi na cesto) ali pa 185.
In samo glede na ta video ne verjamem, da ima moj 185HP:
https://www.youtube.com/watch?v=IFwpRae_PRc
Tukaj 4,6s, sam ne pridem pod 5,6s.

Če že kaj, potem bi prej rekel, da je dyno napačen, ker video in štoparica ne moreta lagat.
Še pri vseh avtih so se mi številke ujemale, tukaj ne dobim niti približno takih, ki bi jih moral.

Čeprav dyno je primerjal tudi z ostalimi Clii 197, in se je ujemalo, pa na kolesih je dobil 156KM, tako da se tudi to ujema in sam tako ne bi hodil še do drugega. Sploh bi pa pričakoval, glede na to da sem šel do najboljšega pri nas, da bo znal pomerit. OK, +/-5KM vem da pride razlike med različnimi dynoti oz. različnimi pogoji, ampak za 40, 50KM pa verjetno ni falil.