Stran 1 od 2

Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Pe nov 08, 2002 10:49 pm
Napisal/-a sax
Pozdravljeni,
rad bi zamenjal hladilno tekočino pri SEAT IBIZI. Zanima me, kje se hladilna tekočina (antifriz) izpusti, kako jo doliti in ali je vseeno kateri antifiz kupiš?

Hvala!
LP SaX

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: So nov 09, 2002 12:24 am
Napisal/-a monster_d
Poglej spodaj na vladilniku.Sigurno je kaki vijak s taterim ven antifriz spustis!

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Pe nov 15, 2002 6:40 pm
Napisal/-a grehc
Ziher je zadeva nekje pod hladlinikom, načeloma je vseeno kateri antifriz kupiš samo ne pa jih mešat med sabo, različne antifrize mislim. Načelo pa vsak antifriz zdrži tistih -35 al neki takega. Antifrizi se razlikujejo le po življenski dobi, kar verjetno vpliva na ceno.

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Pe dec 13, 2013 12:29 pm
Napisal/-a ojnica
Kolk približno ima hladilne tekočien ibiza, klima, 1.4 16v.

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Pe dec 13, 2013 12:32 pm
Napisal/-a Blasphemer
@Ojnica Autodata pravi 5.2L.

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Pe dec 13, 2013 12:35 pm
Napisal/-a ojnica
Hvala, nisem v navodilih zasledil.

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Pe dec 13, 2013 12:49 pm
Napisal/-a hippo
VAG grupa zahteva G12 antifriz, po domače rdeč ali roza.
Ponavadi rabiš tam okoli 2,5 l antifirza, ker ga potem mešaš 50-50 z vodo.

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Pe dec 13, 2013 1:06 pm
Napisal/-a ojnica
Pravjo, da rdeč ni OK, da je boljš rumeno-zelen.

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Pe dec 13, 2013 1:33 pm
Napisal/-a pskoda
Vsi so ok samo odvisno za kateri tip avtomobila rabiš

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Pe dec 13, 2013 2:33 pm
Napisal/-a hippo
ojnica je napisal/-a:Pravjo, da rdeč ni OK, da je boljš rumeno-zelen.

VAG zahteva G12 in tega je pač treba not dati. Novejši G12++.

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Pe dec 13, 2013 3:20 pm
Napisal/-a yashica
Tako je kot pravi @hippo. Dodal bi samo to, da je G12++ v uporabi od leta 2008 naprej. Za tvoj avto je potrebno kupiti G12 koncentrat in ga mešati z destilirano vodo in ne tisto iz vodovoda. Nova hladilna tekočina za vag nosi oznako G13 in se meša z G12+ in G12++, ne pa tudi s staro G12, ki gre v tvoj avto... V opozorilo da ne bi slučajno kupoval nove G13!

Po VW specifikaciji:
G11: 774 C
G12: 774 D
G12+: 774 F
G12++: 774 G

Skratka ti potrebuješ G12: 774 D in nič drugega.

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Pe dec 13, 2013 4:24 pm
Napisal/-a aereo132
ojnica je napisal/-a:Pravjo, da rdeč ni OK, da je boljš rumeno-zelen.


rdec antifriz je za aluminjaste bloke drugi so za navadne zelezne

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: So dec 14, 2013 1:38 pm
Napisal/-a Fan
aereo132 je napisal/-a:rdec antifriz je za aluminjaste bloke drugi so za navadne zelezne


Pozdravljeni

Bedarija.

Po barvah se razlikujejo, ker so sestavljeni iz različnih materialov - posledično lahko poje/stopi tesnila.

Lep pozdrav

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: So dec 14, 2013 4:48 pm
Napisal/-a yashica
Fan je napisal/-a:
aereo132 je napisal/-a:rdec antifriz je za aluminjaste bloke drugi so za navadne zelezne


Pozdravljeni

Bedarija.

Po barvah se razlikujejo, ker so sestavljeni iz različnih materialov - posledično lahko poje/stopi tesnila.

Lep pozdrav


Točno tako! Treba je ločiti hladilne na osnovi propylen in ethylen glikola, zato so tudi bolj enostavni testerji hladilne tekočine ločeni na eno ali drugo. Izjema so več ali manj optični testerji (refraktometri).

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: So dec 14, 2013 9:16 pm
Napisal/-a aereo132
yashica je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:
aereo132 je napisal/-a:rdec antifriz je za aluminjaste bloke drugi so za navadne zelezne


Pozdravljeni

Bedarija.

Po barvah se razlikujejo, ker so sestavljeni iz različnih materialov - posledično lahko poje/stopi tesnila.

Lep pozdrav


Točno tako! Treba je ločiti hladilne na osnovi propylen in ethylen glikola, zato so tudi bolj enostavni testerji hladilne tekočine ločeni na eno ali drugo. Izjema so več ali manj optični testerji (refraktometri).


se opravicujem za izjavo samo nevem nekaj casa nazaj sem vprasal 2 mehanika oba sta rekla da je rdeci za aluminjaste bloke zato sem mislim da 100% pravilno nobeden ni omenjal propylen in ethylen glikola.kateri potem razzira tesnila in gumjaste dele?

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: So dec 14, 2013 9:54 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Vsaka tovarna priporoča svojega, temu primerno so odporna tesnila ( na primer VW rdečega................. )

Lep pozdrav

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: So dec 14, 2013 11:11 pm
Napisal/-a yashica
Propylen glycol in ethylen glycol sta si kemično podobna (kemična formula propylena je C3H8O2, ethylena C2H6O2). Glavna razlika je, da ima ethylen nekoliko višjo točko vrenja, bolje prenaša toploto, nižje temperature (zmržišče), je manj viskozen in je cenejši za proizvodnjo in s tem vsestransko uporaben. Po drugi strani je propylen dražji in manj toksičen ( v manjših količinah se uporablja tudi v kozmetičnih izdelkih).
Med seboj se lahko mešata, posledično je le nekoliko manjši prenos toplote. Ne sme pa se med seboj mešati konvencionalnega antifriza s tistim, ki ima podaljšano dobo menjave (long life antifriz). Ker nista kompatibilna hladilna izgubi long life lastnosti. Dva antifriza imata lahko enako barvo pa je vsebnost inhibitorjev drugačna, posledično so tudi lastnosti drugačne.

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Po dec 16, 2013 10:05 am
Napisal/-a Energetik81
aereo132 je napisal/-a:se opravicujem za izjavo samo nevem nekaj casa nazaj sem vprasal 2 mehanika oba sta rekla da je rdeci za aluminjaste bloke zato sem mislim da 100% pravilno nobeden ni omenjal propylen in ethylen glikola.kateri potem razzira tesnila in gumjaste dele?
Večina motorjev ima železne bloke in aluminijaste glave. :lol:

Sicer pa noben nič ne razžira, lahko se pojavi problem le, če različne mešaš med sabo, ker potem inhibitorji ne delujejo več dobro in ti stvar zarjavi, ali pa se kaj čudnega skuha iz različnih aditivov. Če pa cel sistem izprazniš in spereš, pa lahko naliješ notri kar hočeš - po mojem tudi v famozne VWje.

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Po dec 16, 2013 7:46 pm
Napisal/-a Fan
Energetik81 je napisal/-a:
aereo132 je napisal/-a:se opravicujem za izjavo samo nevem nekaj casa nazaj sem vprasal 2 mehanika oba sta rekla da je rdeci za aluminjaste bloke zato sem mislim da 100% pravilno nobeden ni omenjal propylen in ethylen glikola.kateri potem razzira tesnila in gumjaste dele?
Večina motorjev ima železne bloke in aluminijaste glave. :lol:

Sicer pa noben nič ne razžira, lahko se pojavi problem le, če različne mešaš med sabo, ker potem inhibitorji ne delujejo več dobro in ti stvar zarjavi, ali pa se kaj čudnega skuha iz različnih aditivov. Če pa cel sistem izprazniš in spereš, pa lahko naliješ notri kar hočeš - po mojem tudi v famozne VWje.


Pozdravljeni

Ne bo držalo, kar lepo lahko stopi/popapca tesnila! Kar se tiče rjavenja, v Renaulta lahko nalijete zlato hladilno tekočino, pa bo blok rjavel kot za stavo.
Fanozni VW ima to kar dobro urejeno, se vsaj barva hladilne tekočine vidi, kar se za druge znamke vozil to ne da trditi :)

Lep pozdrav

Re: Menjava antifriza pri SEAT IBIZA

Objavljeno: Sr dec 25, 2013 10:51 pm
Napisal/-a dennisCe
Fan je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:
aereo132 je napisal/-a:se opravicujem za izjavo samo nevem nekaj casa nazaj sem vprasal 2 mehanika oba sta rekla da je rdeci za aluminjaste bloke zato sem mislim da 100% pravilno nobeden ni omenjal propylen in ethylen glikola.kateri potem razzira tesnila in gumjaste dele?
Večina motorjev ima železne bloke in aluminijaste glave. :lol:

Sicer pa noben nič ne razžira, lahko se pojavi problem le, če različne mešaš med sabo, ker potem inhibitorji ne delujejo več dobro in ti stvar zarjavi, ali pa se kaj čudnega skuha iz različnih aditivov. Če pa cel sistem izprazniš in spereš, pa lahko naliješ notri kar hočeš - po mojem tudi v famozne VWje.


Pozdravljeni

Ne bo držalo, kar lepo lahko stopi/popapca tesnila! Kar se tiče rjavenja, v Renaulta lahko nalijete zlato hladilno tekočino, pa bo blok rjavel kot za stavo.
Fanozni VW ima to kar dobro urejeno, se vsaj barva hladilne tekočine vidi, kar se za druge znamke vozil to ne da trditi :)

Lep pozdrav


tudi v opelu se vidi barva in je baje rdeči OK.